Siemanko.
Jak w temacie, ma ktoś sprawne, nie dymiące 2.4 20v 175km ? Powiedzcie mi od ilu rpm auto zaczyna ładnie ciągnąć ?
Siemanko.
Jak w temacie, ma ktoś sprawne, nie dymiące 2.4 20v 175km ? Powiedzcie mi od ilu rpm auto zaczyna ładnie ciągnąć ?
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
U mnie tak kolo 2500 juz cos zaczyna sie dziac
Edit- ale to w 156 FL 2005 2.4 20v 175 km.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Kacperrro ; 18-07-2015 o 21:52
Kaacu, prawdy się nie dowiesz, bo dla jednego "ładnie ciągnięcie" będzie od 2,5 tys, a dla mnie było od 1,8 tys. Mogłeś mi się dać przejechać to byś wiedział czy dobrze idzie![]()
Jak wciskasz od 1500 obr to jest lekka turbodziura i tak gdzies ok. 2000 obr, moze ciut nizej jest jebniecie mocy.
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
U mnie zaczyna się dopiero coś dziać przy 2100... Więc szukam dziury w całym, ale jestem uparty i swojego dopne. Poczekam niech się jeszcze ktoś wypowie..
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Zrób logi doładowania względem obrotów i będzie wiadomo.
Mam zrobione z dzisiaj.. Wszędzie Turbo podaje ładnie... Do tego kleby obfitego dymu przy maks gazie widoczne w dzień...
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Kacu takie upały nie służą klekotom.
Tak swoją drogą to wysoko moment jest w 20v. U mnie czuć juz przy ok 1700-1800obr ładny ciąg.
Według tabeli by sie zgadzało. 10v 1800, 20v 2000obr.
Ostatnio edytowane przez gonzo ; 19-07-2015 o 06:43
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Powiedzcie mi czy nowa mapa niekoniecznie na dużą moc tylko plus minus do 10km ze zmianą charakterystyki żeby ciągła od dołu to spalanie coś spadnie?
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Teoretycznie tak bo bedziesz ja nizej krecil, ale Twoj silnik dobrze ciagnal pomijajac ta zadyszke na 3 biegu. Zobacz sobie w ksiazce na max moment w 10v i 20v. W 20 jest przy ok 2100 z tego co pamietam a w 10 byl nizej na pewno 1 z przodu. A jak robic chipa to juz zeby do tych 200 koni dojsc![]()