Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: Jakie opony do dynamicznej jazdy w zakrętach?

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzesk Zobacz post
    Bridgestone Potenza Adrenalin, na suchym świetne,teraz coś koło 422zl
    A nawet trochę taniej stoją na ceneo - zdecywdowanie biorę pod uwagę. Jeździsz na nich?


    Cytat Napisał AlexGT Zobacz post
    Nie, u siebie mam oryginalne Michelin.
    Kiedyś już po zakupie innych do jeszcze poprzedniego auta natrafiłem na nie i... nie potrafię o nich zapomnieć
    To tak jak mnie kusi Vredestein Sessanta - wygląd w połączeniu z magią nazwiska Giugiaro robi swoje


    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    Spróbuj znalezc Yokohama advan neova. Wiem jaka jest cena na oponeo ale czasem mozna cos ustrzelić. Lepiej od tego to juz slik
    Oj nie - poza moim zasięgiem, no i nie potrzebuję opony zbliżonej do wyczynowej



    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Takie w miarę uniwersalne a nie do zadań specjalnych to wg mnie vredestein sensata lub vorti, pirelli p zero, lub bridgestone adrenaline.
    I to są prawdopodobnie opony które dla mnie byłyby optymalne
    Jeździsz na któryś z nich?


    Cytat Napisał karlos1973 Zobacz post
    Zdecydowanie, moim zdaniem, podczas codziennego użytkowania sprawdzą się Pirelli P Zero! Rewelacyjne trzymanie na szybko pokonywanych zakrętach. Cena lekko powyżej 400zł, ale warto!
    A jaka różnica przy mojej jeździe by była pomiędzy Pirelli P Zero Nero GT 225/40R18 a Pirelli P Zero Rosso Asimmetrico 225/40 ZR18? Cena jest zbliżona.
    A jeździsz może na tych oponach?
    __________________________________________________ _
    __________________________________________________ _

    PANOWIE, DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI, ALE PROSZĘ O JESZCZE

    MAŁE PODSUMOWANIE.
    Szukam opon które będą bardzo dobre do agresywnej jazdy na górskich zakrętach (no i nie tylko górskich) na suchym asfalcie, i które będą dobre do normalnej jazdy na co dzień - czyli jakieś opony podchodzące pod wyczynowe odpadają.
    Oprócz wymienionych przez Was myślałem jeszcze o Nokianach zLine.

    Wybieram pomiędzy:
    Vredestein Ultrac Sessanta 225/40R18 92Y 343 PLN
    Bridgestone Potenza Re002 Adrenalin 225/40R18 92W 354 PLN
    Nokian zLine 225/40R18 92Y 366 PLN
    Pirelli P Zero Nero GT 225/40R18 92 Y 393 PLN
    Pirelli P Zero Rosso Asimmetrico 225/40 ZR18 92Y 407 PLN

    Podane ceny są najniższymi na ceneo.
    Biorę pod uwagę już tylko te które wymieniłem, i prosiłbym o opinię osób którzy mają lub mieli do czynienia z dokładnie tymi oponami.
    Dzięki

  2. #12
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,475

    Domyślnie

    Nokian z-Line - jeżdżę od tego sezonu w 156 2,5V6 - świetne i na pewno się sprawdzą dla Twoich założeń. Ładnie "wżynają się" w zakręt w ciężkiej V6tce z przodu, a z (niby delikatną) szperą potrafią fajnie wciągnąć w zakręt do wewnątrz (jak nie za szybko , bo wtedy nic na kolosalną masę V6 z przodu nie poradzi więc z JTD podobnie).
    Ale czy podrożały czy co ? bo gdy kupowałem były wyraźnie tańsze od konkurencji a tu podajesz Bridgestone'a taniej hmm.
    Czy kupię je jako kolejne - tak (o ile wciąż będą podobnie wyceniane), a jakieś tam może nieduże, ale porównanie z semislick'ami i slickami mam.

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Ja użytkuje Vredestein vorti, są chyba ciut lepsze kosztem wyglądu bieżnika względem sensaty, boki są takie same, a jeśli chodzi o Pirelli to miałem na myśli p-zero bez dopisków. To opony "referencyjne" a nero czy rosso to serie troszkę ugłaskane. Cywilne gumy, trwalsze, cichsze, ale nie tak dobre jak zero.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Domyślnie

    Cytat Napisał pafka Zobacz post
    A nawet trochę taniej stoją na ceneo - zdecywdowanie biorę pod uwagę. Jeździsz na nich?



    To tak jak mnie kusi Vredestein Sessanta - wygląd w połączeniu z magią nazwiska Giugiaro robi swoje



    Oj nie - poza moim zasięgiem, no i nie potrzebuję opony zbliżonej do wyczynowej




    I to są prawdopodobnie opony które dla mnie byłyby optymalne
    Jeździsz na któryś z nich?



    A jaka różnica przy mojej jeździe by była pomiędzy Pirelli P Zero Nero GT 225/40R18 a Pirelli P Zero Rosso Asimmetrico 225/40 ZR18? Cena jest zbliżona.
    A jeździsz może na tych oponach?
    __________________________________________________ _
    __________________________________________________ _

    PANOWIE, DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI, ALE PROSZĘ O JESZCZE

    MAŁE PODSUMOWANIE.
    Szukam opon które będą bardzo dobre do agresywnej jazdy na górskich zakrętach (no i nie tylko górskich) na suchym asfalcie, i które będą dobre do normalnej jazdy na co dzień - czyli jakieś opony podchodzące pod wyczynowe odpadają.
    Oprócz wymienionych przez Was myślałem jeszcze o Nokianach zLine.

    Wybieram pomiędzy:
    Vredestein Ultrac Sessanta 225/40R18 92Y 343 PLN
    Bridgestone Potenza Re002 Adrenalin 225/40R18 92W 354 PLN
    Nokian zLine 225/40R18 92Y 366 PLN
    Pirelli P Zero Nero GT 225/40R18 92 Y 393 PLN
    Pirelli P Zero Rosso Asimmetrico 225/40 ZR18 92Y 407 PLN

    Podane ceny są najniższymi na ceneo.
    Biorę pod uwagę już tylko te które wymieniłem, i prosiłbym o opinię osób którzy mają lub mieli do czynienia z dokładnie tymi oponami.
    Dzięki
    Tak, drugi sezon na Potenza i na suchym bardzo dobrze trzymają, a dodatkowo mam szpere to czasami chce wyrwać kierownicę z ręki :-) na deszczu trzeba już jednak uważać

    Wysłane z mojego SGP321 przy użyciu Tapatalka
    Q2,K&N,BREMBO ORO,TAROX 114 CORSA,OZ ULTRALEGGERA 18',BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN,GOODRIDGE,SEBRING,BILSTEIN B14 PSS,MILLERS CFS

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Dla ciężkich silników z przodu warto kupic opony o wyższej nośności lub wariant xl. Niektórzy producenci informują wręcz o podwyższonej sztywności ścianki bocznej.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Nokian z-Line - jeżdżę od tego sezonu w 156 2,5V6 - świetne i na pewno się sprawdzą dla Twoich założeń. Ładnie "wżynają się" w zakręt w ciężkiej V6tce z przodu, a z (niby delikatną) szperą potrafią fajnie wciągnąć w zakręt do wewnątrz (jak nie za szybko , bo wtedy nic na kolosalną masę V6 z przodu nie poradzi więc z JTD podobnie).
    Ale czy podrożały czy co ? bo gdy kupowałem były wyraźnie tańsze od konkurencji a tu podajesz Bridgestone'a taniej hmm.
    Czy kupię je jako kolejne - tak (o ile wciąż będą podobnie wyceniane), a jakieś tam może nieduże, ale porównanie z semislick'ami i slickami mam.
    Dzięki za opinię.
    Podałem najtańsze oferty na ceneo. W przypadku Bridgestone cena dotyczy opon z... 2012 roku. Ale rocznik 2014/2015 ma być już od 386 zł, także też nieźle.


    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Ja użytkuje Vredestein vorti, są chyba ciut lepsze kosztem wyglądu bieżnika względem sensaty, boki są takie same, a jeśli chodzi o Pirelli to miałem na myśli p-zero bez dopisków. To opony "referencyjne" a nero czy rosso to serie troszkę ugłaskane. Cywilne gumy, trwalsze, cichsze, ale nie tak dobre jak zero.
    A jak oceniasz głośność tych Vredeseinów?
    Dzięki za wyjaśnienia odnosnie p-zero. Już teraz wiem dlaczego te rosso i nero są tańsze.


    Cytat Napisał grzesk Zobacz post
    Tak, drugi sezon na Potenza i na suchym bardzo dobrze trzymają, a dodatkowo mam szpere to czasami chce wyrwać kierownicę z ręki :-) na deszczu trzeba już jednak uważać
    W deszczu i tak jeżdżę ostrożnie, więc nawet przeciętna przyczepność na mokrym nie będzie problemem - priorytetem jest bardzo dobra przyczepność na suchym.
    A jak oceniasz głośność tych opon


    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    Dla ciężkich silników z przodu warto kupic opony o wyższej nośności lub wariant xl. Niektórzy producenci informują wręcz o podwyższonej sztywności ścianki bocznej.
    Dzięki za info - zwrócę na to uwagę.
    Ostatnio edytowane przez pafka ; 19-07-2015 o 12:10

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał pafka Zobacz post
    A jak oceniasz głośność tych Vredeseinów?
    Przy moim silniku i wydechu nie odpowiem Ci niestety Zresztą nigdy nie zwracałem uwagi na takie rzeczy, chcesz najlepsze - trzeba iść na kompromisy, dobre opony są dość głośne, hamulce piszczące a zawieszenie jest twarde.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Domyślnie

    No ja też w GTA przy Vce i wydechu wogole nie słyszę tych Bridgestone

    Wysłane z mojego SGP321 przy użyciu Tapatalka
    Q2,K&N,BREMBO ORO,TAROX 114 CORSA,OZ ULTRALEGGERA 18',BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN,GOODRIDGE,SEBRING,BILSTEIN B14 PSS,MILLERS CFS

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    271

    Domyślnie

    również mam rain sport 3 tyle że 17/215/45 i powiem szczerze trzymają się drogi natomiast są z miękkiej gumy i są takie momenty, że wydaje mi się że już tracę przyczepność a to opony pływają. Tak samo na autostradzie powyżej 170 zaczynają pływać. Trzeba trochę pojeździć żeby je wyczuć. Mnie jeszcze sporo brakuje.

  10. #20
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    Alfa Romeo 147 FL Distinctive 1.9 JTDm
    Postów
    154

    Domyślnie

    Też mam Bridgestone Potenza Adrenaline, co prawda w 147 1.9 JTDm 16v 175ps i potwierdzam. Do zabawy w zakrętach wyśmienite, rozgrzane kleją się na maksa, czuć tzw. granicę przyczepności dzięki czemu łatwo jest kontrolować tor jazdy. W swojej cenie imo warte polecenia. Hałas porównywalny do Dunlop SP Sport 01, które miałem wcześniej.

Podobne wątki

  1. Jakie opony dac na przod a jakie na tył??
    Utworzone przez mati145 w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 14-02-2014, 23:37
  2. Opony zimowe - jakie polecacie, a jakie odradzacie?
    Utworzone przez Leonine w dziale GT
    Odpowiedzi: 83
    Ostatni post / autor: 04-12-2013, 19:32
  3. Świeca wykrecila sie/ pekla podczas jazdy - jakie skutki ?
    Utworzone przez heavy1691 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-12-2012, 23:07
  4. [159] Jakie opony na zimę? Mogę zamontować opony 215/55R17 zamiast 225/50R17 w 2.4 JTDm?
    Utworzone przez alf-a147 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 08-06-2011, 12:22
  5. Pomiar kompresji dynamicznej.
    Utworzone przez bubu321 w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 15-07-2010, 20:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory