Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 56

Temat: Montaż uniwersalnej centralki sterowania centralnym zamkiem.

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Otwieranie bagażnika zrobiłem na podstawie rozpiski pinow które umieścił w manualu marka kolega mishot. Opisywał on kolejno piny z oryginalnej kostki która wchodziła w sterownik centralnego pod lampa stopu. Wszystkie numery pinow się zgadzaly. I to fakt że w moim roczniku nie było otwierania klapy z pilota. Mam zwykły czerwony kluczyk z jednym przyciskiem ot odwierania drzwi. Może tu popełniłem błąd i niepotrzebnie to wpialem.

    wysłane z WC
    [C

  2. #22
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Masa, odpnij to sterowanie klapy i wtedy zobacz. Jezeli to pomoże to zrób na przekaźniku jak pisałem.

  3. #23
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Marek odpialem sterowanie klapą i wogóle przestało to działać. Zamek nie rygluje ani nie otwiera.
    To jakis prosty sterownik. Poza kierunkami i klapą nie ma żadnych innych opcji wiecej.

    Pewnie za wiele mi nie pomożecie przez forum i by to musiał ktoś osobiscie zobaczyc.

    Reasumując.

    Sterownik jaki kupiłem ma w instrukcji napisane KEyless entry system LY-204 ( zadnych oznaczen BX ani na pudelku ani nigdzi eindziej nie ma. W karcie gwarancyjnej mam wpisane "sterownik centralnego zamka KE" )

    Sterownik jest prostą wersją ( w porównaniu z tym co mozna kupić) Posiada on jak pisałem poza wyjsciem na kierunkowskazy tylko otwieranie klapy.

    Podczas montazy kierowałem sie manualem kolegi mishot. Kolega ów montując swój sterownik wpinał sie bezposrednio w kostke od oryginalnego sterownika montowanego pod 3 swiatlem stopu.
    Dał on rozpiske pinów z tej kostki z numerami ktore odpowiadaja za konkretną funkcje centralki.

    1. ja wpialem sie zgodnie z FIG3 z mojej instrukcji montazu jeżeli o otwieranie i zamykanie drzwi chodzi. połączylem piny 5,6 z ori kostki odpowiedzialne za otwieranie i zamykanie z kablami z nowego sterownika. I otwieranie ładnie działa. Wg rysunki fig3 pozostałę dwa kabelki z nowej centralki trzeba polaczyć z masą- co tez zrobiłem- wpialem je pod kabelek masowy z oryginalnej kostki pod 3 swiatlem stopu.

    2. Kabel od sterowania kierunkami z nowego sterownika polaczylem bezposrednio z kablem odpowiedzialnym za kierunki z ori kostki na aucie. W momencie zamykania auta z nowego sterownika slychac "klikniecia" niczym w przerywaczy od kierunkowskazów. Raz- podczas otwarcia auta, dwa- podczas zamykania. Kierunki nie migają. Migaja tylko jak otwarty mam bagaznik.

    3.. Kabel od otwierania bagażnika z nowego sterownika połączyłem bezposrednio z pinem z ori kostki na aucie odpowiedzialnym za otwieranie bagaznika... I co ciekawe bagaznik otwiera sie z nowego pilota. Dziala to na zasadzie ze jak mamy odryglowane zamki w drzwiach i wcisniemy przycisk otwierania auta na 2 sekundy- otwiera sie nam pieknie bagaznik.


    Co odkryłem?

    1. Jak mam otwarty bagażnik to migają kierunki
    2. Jak wypne otwieranie bagażnika to zamki wogole nei otwieraja sie.
    3. Jak podłączyłem kable od kierunków z masą to kierunki swieca sie cały czas.
    4. Kabla od bagaznika jeszcze nie łączyłem z masą. Może to coś pomoże? Bo wychodzi ze to wlasmnie zamek bagaznika tutaj cuduje. Tam sa te rożne krańcówki i inne rzeczy.

    Teraz zauwazyłem ze wg tego schematu ktrory umiescilem jako pierwszy- ten duży napisane jest ze kabel od bagaznika nowej centralki trzeba podłączyć z (-) od zamka klapy w aucie. Ja jak pisalem podlaczylem to bezposrednio to kabla ktory byl podpiety do oryginalnego sterownika pod 3 swiatlem stopu... Może tu jest błąd mój... Mówie ja te schematy z trudem umiem czytać
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 21-07-2015 o 07:40
    [C

  4. #24
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    sprawdz miernikiem czy klapa jest sterowana masa czy +. wygląda jakby centralka wszystkim sterowala masa ( centralny ,kierunki, bagażnik) a możliwe ze np. kierunki sa sterowane plusem dlatego Ci to nie chodzi.

  5. #25
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    IDe do garazu sie z tym troche pomęczyć.
    A być może jest tak jak piszesz Dareme.
    [C

  6. #26
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    To lecimy po kolei:
    pomarańczowy - odcinasz/nie używasz
    biały - sygnał zamykania - pin 5 lub 6 - do ustalenia przy montażu
    żółty - masa - pin 4

    pomarańczowo/czarny - odcinasz/nie używasz
    biało/czarny - sygnał otwierania - pin 5 lub 6 - do ustalenia przy montażu
    żółto/ czarny - masa - pin 4

    brązowy - tu jest sterowanie plusem, a potrzebujesz masą. Wyjścia są dwa:
    a) przeróbka w środku
    b) dokładka przekaźnika ( 85 - pin 4, 86 - brązowy centralki, 30 - pin 4, 87 - pin 1)

    czerwony - zasilanie - pin 3
    czarny - masa - pin 4

    czerwono/czarny - bagażnik - do pinu 10
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  7. #27
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    To lecimy po kolei:
    pomarańczowy - odcinasz/nie używasz
    biały - sygnał zamykania - pin 5 lub 6 - do ustalenia przy montażu
    żółty - masa - pin 4
    mam to podłączone tak jak piszesz
    Zamykanie i otwieranie mam odpowiednio podłączone. Zgodnie z rozpiską FIG3 zółty i zółto-czarny z nowej centralki mam podłączone z kablem od masy.
    I otwieranie drzwi ladnie dziala.



    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    pomarańczowo/czarny - odcinasz/nie używasz
    biało/czarny - sygnał otwierania - pin 5 lub 6 - do ustalenia przy montażu
    żółto/ czarny - masa - pin 4
    pomarańczowe/[pomarańczowy z czarnym paskiem mam ucięty




    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    brązowy - tu jest sterowanie plusem, a potrzebujesz masą. Wyjścia są dwa:
    a) przeróbka w środku
    b) dokładka przekaźnika ( 85 - pin 4, 86 - brązowy centralki, 30 - pin 4, 87 - pin 1)
    I tu trafiłes w 10 . Z tym , że opcja b to dla mnie ciemna magia...

    Jeżeli wewnatrz sterownika nowego coś trzeba zewrzeć to moge spróbować. Odnalezc noge we wtyczce wewnatrz sterownika od kabelka brązowego myśle że bym potrafił.

    Ja mam to podłaczone jak pisalem bezposrednio i pewnie tu jest problem.

    Samo sterowanie klapą z tego co sprawdzalem dziala MASĄ.



    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    czerwony - zasilanie - pin 3
    czarny - masa - pin 4

    czerwono/czarny - bagażnik - do pinu 10
    i tutaj tez mam to podłączone jak piszesz
    [C

  8. #28
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ja nie wiem czy nie prościej Ci będzie przekaźnik wstawić. Danus już Ci piny rozpisał a nie będziesz musiał dłubac w środku

  9. #29
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    dokładnie ja bym przekaźnik wrzucil, robilem tak u zony ze sterowaniem otwierania klapy bo tez były inne bieguny potrzebne

  10. #30
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    oki PAnowie.
    Tylko co to za przekaznik. Kolejny raz napisze zem ciemny jak tabaka. Na alkoholach sie znam jak mało kto. Ale elektryka... Ze mna trzeba jak z dzieckiem 6 letnim w kwestiach przekaznikow pisac(
    [C

Podobne wątki

  1. Problem z centralnym zamkiem
    Utworzone przez lukasik166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-06-2015, 16:34
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-08-2014, 17:45
  3. Brak sterowania centralnym zamkiem z pilota
    Utworzone przez pafcio156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-12-2010, 18:27
  4. [155] Sterowanie centralnym zamkiem
    Utworzone przez kasztelan w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 09:24
  5. [146] problem z centralnym zamkiem
    Utworzone przez ken87 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-09-2009, 11:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory