Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 56

Temat: Montaż uniwersalnej centralki sterowania centralnym zamkiem.

  1. #41
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    No i jestem po zabiegu. Wszystko śmiga jak trza Radocha niesamowita. Kierunki migają. Odszukiwanie auta na parkingu zadzialalo, bagażnik sie otwiera, No poezja. Pomimo tego ze zestawik nie byl najwyzszych lotów cenowych to daje rade. Piloty maja bardzo duży zasięg.

    I co zauwazyłem w porównaniu do oryginalnej centralki.
    - centralny z pilota działa bardzo szybko i zdecydowanie. Na oryginalnej centralce sie wydawało ze sie to wszystko męczy i ledwo wyrabia- moze to wina starosci było.

    Także jeszcze raz WILEKIE PAnowie za szybką pomoc!!!
    [C

  2. #42
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    166 2.0 T.S. 1998r
    Postów
    57

    Domyślnie

    Witam mam pytanie odnośnie centralnego. Opisujecie tu montaż uniwersalnej centrali, a ją chciałbym dowiedzieć sie, czy jest możliwość zamontowania centrali używanej oryginalnej, wiadomo że z kluczykiem i zamkami i stacyjka i czy będzie pasowała np z samochodu po lifcie do przed lifta?

  3. #43
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Po co, przecież i tak sprzedajesz jak zrobisz remont silnika to się już nie wysilaj
    pasować będzie ale pozostaje Ci przełożenie wszystkich zamków, modułu i imo. Czy to się opłaca? Nie.

  4. #44
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    Masa wszystko pieknie ładnie a nie zapomniałes podpiąć sie pod ori diodę na desce ? :]

  5. #45
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Efka
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Skierniewice
    Auto
    166 2.4 JTD 1998r.
    Postów
    93

    Domyślnie

    Panowie, dajcie mi dokładną instrukcję jak przerobić w uniwersalnym sterowniku sterowanie z + na -, chodzi mi o kierunki, bo przekaźnik słychać a kierunki nie migają ;D

  6. #46
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Sprawdzasz czy ze sterownika centralnego wylata + czy -. Podłączasz do cewki przekaźnika ten biegun i przeciwny na stałe (jak minus to z masy jak plus to z jakiejś wiązki). Pod styki przekaźnika podłączasz obwód kierunkowskazów. Są sterowane masą więc styki przekaźnika muszą mieć pod jedną nogą masę a pod drugą kierunki zwierając do nich masę jak zadziała cewka. Musisz mieć miernik elektryczny (multimetr) i posprawdzać. Wszystko już super dokładnie tłumaczyłem masie stronę wcześniej. Prościej się nie da

  7. #47
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kris_Nero166 Zobacz post
    Masa wszystko pieknie ładnie a nie zapomniałes podpiąć sie pod ori diodę na desce ? :]
    Ale żeby to podpiac to pewnie trza kabel od centralki ciagnac i niechciało mi sie. Ale pomysl;e nad tym bo fakt , że zapomnialem o tej diodzie
    [C

  8. #48
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Sięgniesz ją jak wyciągniesz ICSa. Znaczy się dostaneisz się do kabelka ja sobie podpiąłem żeby mrygała. Choć ta fabryczna to tak mruga słabawo

  9. #49
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    166 2.0 T.S. 1998r
    Postów
    57

    Domyślnie

    Jeszcze jedni pytanie. Przed awaria silnika byłem u dwóch gości od alarmów i zamków i jeden podpisał się pod komputer ale nic nie zdziałał, i powiedział żeby jechać na serwis alfy. Tam krzyczą sobie 150 za samo podjęcie. I teraz pytanie czy da się jeszcze to przywrócić do życia ( zależy mi na tym żeby było fabrycznie, alarm i centralny) czy z waszego doświadczenia wiecie, że jak umarło to i w serwisie nic nie zrobią i montować uniwersalny zestaw i pożegnać się z alarmem?

  10. #50
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    W serwisie co najwyżej zamówią nową centralkę która pewnie będzie kosztować zawrotną cenę. Skoro za same kluczyki wołają jakieś kilkaset złotych.

Podobne wątki

  1. Problem z centralnym zamkiem
    Utworzone przez lukasik166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-06-2015, 16:34
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-08-2014, 17:45
  3. Brak sterowania centralnym zamkiem z pilota
    Utworzone przez pafcio156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-12-2010, 18:27
  4. [155] Sterowanie centralnym zamkiem
    Utworzone przez kasztelan w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 09:24
  5. [146] problem z centralnym zamkiem
    Utworzone przez ken87 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-09-2009, 11:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory