Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Jakie żarniki D2S czy D2R ?

  1. #1
    Stanley
    Gość

    Domyślnie Jakie żarniki D2S czy D2R ?

    Sorki , że wracam do rego tematu , ale ciągle mnie nurtuje, jaki maja byc żarniki w AR 166 D2S czy D2R , o ile pamiętam , ktoś przeprowadził na forum niezły wykład na ten temat. A pytam bo uważam , ze mam za słabe światła jak na xenony a mam żarniki D2R założone (8000k) , niestety D2S też pasują mocowaniem, więc o co tu chodzi?

  2. #2
    gryzli74
    Gość

    Domyślnie

    Kurcze może miałeś coś poprzerabiane bo oryginalnie są D2S. U mnie takie są i takie kupowałem. W instrukcji też stoi D2S.

  3. #3
    r_e_b_e_l
    Gość

    Domyślnie re

    ja mam u siebie D2S i z tego co wiem własnie one sa dedykowane do reflektorów soczewkowych - czyli takich jak u nas w autach.
    a co do barwy to może lepiej zmienic na cos bardziej normalnego - kupic oryginalne PHILIPSY D2S o barwie 4300 ( bo innych niebieskich wynalazków PHILIPS nie robi) i będzie jasniej

    Pozdrawiam

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar _cichyy_
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    czestochowa
    Auto
    Była AR 159 jtdm, Jest : BMW E66 750Li
    Postów
    459

    Domyślnie

    Dokładnie 8000K to zdecydowanie za niebieskie, załóż tak jak kolega pisze 4300 i bedzie duzo lepjej
    Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
    Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S

    OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK

  5. #5
    Dawid166
    Gość

    Domyślnie

    Dodatkowo bardzo ważne jest utrzymywanie lamp w czystości - spryskiwacze czasem sobie nie radzą a zabrudzona owiewka skutecznie blokuje snop światła (łatwo ocenić po krawędzi oświetlonego obszaru - przy czystych lampach granica jest ostra, przy brudnych rozmyta).

    Inna sprawa to kwestia ustawienia - mam sprawne poziomowanie a mimo to lewy świecił mi za nisko, trzeba było poprawić (jak, nie pytaj, oddałem macherom).

    I ostatnia rzecz: były tu już dyskusje o ksenonach i generalny wniosek jest taki, że wielu ludzi (w tym i ja) miało zastrzeżenia co do ich jakości/jasności. Niektórzy dopatrują się przyczyn w złuszczeniu luster, w tym wieku bardzo prawdopodobne a zmiana to pomyłka - trzeba kupić cały reflektor za 3 000 zł.

  6. #6
    77alfisti
    Gość

    Domyślnie

    pytałem dzisiaj w InterCarsie i cena jest powalająca ok 250 za sztukę, ale za to przeliczając zwykłą żarówkę i świecenie żarnika przez kilka tysięcy godzin więc warto zainwestować

  7. #7
    Alfa166Nero
    Gość

    Domyślnie

    Tak przy okazji łuszczących się odbłyśników: gdzieś na tym forum chyba kiedyś ktoś pisał, że są firmy które potrafią lustro zregenerować. Może ktoś o tym słyszał ?
    Jeśli zaś chodzi o barwę ksenonów to czym bardziej w górę idą te K to tym słabiej świecą. Gdzieś kiedyś widziałem tabelkę ile to lumenów zabiera i z tego co pamiętam między 4300 a 8000 była już różnica.

  8. #8
    Stanley
    Gość

    Domyślnie

    No oki widzę , że większośc lub wszyscy macie D2S i preferujecie 4300K ok, ale nie doczekałem się by ktoś napisał , jaka jest różńica , czy napewno wpływa na wiązkę , czy też strumień światła, bo przyznam , że mało te żarniki nie kosztuja , a wymiana od tak tylko dla ziszczenia metody próbuj az sie uda to trochę kosztowna sprawa.

  9. #9
    r_e_b_e_l
    Gość

    Domyślnie re

    co do kosztów żarnika to z tego co pamietam na Allegro cena chyba jest koło 120 zł (max 140 zł)
    Sam tak kupowałem żarnik do siebie i odbierałem osobiscie w Warszawie - 2 lata już swieci bez problemów ( oczywiscie PHILIPS D2S )
    A co do słabego swiecenia to czasem wina jest po stronie złego wpięcia silniczków poziomujacych - sprawa była poruszana na forum.
    Odnosnie czystosci lampy - u mnie widać, ze lampy sa mocno ubrudzone w śroku i mysle jak jest oczyscić. Najprawdopodobniej je wyjmę i wymontuje co się da i wtedy moze będzie dojście do oczyszczenia srodka reflektora i soczewki.
    Jak ktoś ma pomysł na czyszczenie tez się chetnie dowiem

    pozdrawiam

  10. #10
    Jurcio_8v
    Gość

    Domyślnie

    Zarowka D2R jest przeznaczona do reflektorow bez soczewek. Sama zarowka ma juz w sobie oslony ksztaltujace wiazke swiatla. D2R nie powinna pasowac do gniazda przeznaczonego do D2S i na odwrot.

Podobne wątki

  1. Żarniki D2S
    Utworzone przez Maciek84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 03-04-2018, 22:11
  2. [159] Jakie żarniki do ksenonów?
    Utworzone przez LukeMazur w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-11-2016, 22:03
  3. Jakie żarniki występują w 166 FL?
    Utworzone przez szerszeń w dziale 166
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 16-02-2016, 21:51
  4. Jakie żarniki do wersji po FL
    Utworzone przez Globus91 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 30-01-2013, 12:41
  5. Jakie żarniki do xenonów po FL?
    Utworzone przez andro34 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28-12-2012, 22:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory