Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 91

Temat: "Korekta" lakieru w wykonaniu amatora

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar KHOT
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Panzergrau
    Postów
    1,309

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Ty twierdzisz że lepiej raz na prę miesięcy nałożyć coś lepszego i wtedy po każdym myciu tylko wycieram do sucha???? I że niby się będzie tak samo świecić jakbym użył wosku na mokro przed wycieraniem?
    Nie. Będzie się świecić jeszcze lepiej a na pewno dłużej.
    A ten quickdetailer to nie czasem coś w stylu wosku na mokro???
    Są quickdetailery z zawartością carnauby - wzmacniają wosk, ale najczęściej trzeba je jeszcze dotrzeć po użyciu, a są i quickdetailery które mają błyskawicznie przywrócić blask na zasadzie "psiknij i przetrzyj", natomiast żaden nie zastąpi położonego wosku.
    "Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,
    najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."

    "Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."


  2. #32
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Dobra, dzięki. To jak już będę miał chociaż jedno auto przygotowane to odezwę się wtedy na PW po jakąś konkretną listę zamówieniową. Pora przejść w detalingu na schodek wyżej

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Co powiecie o takiej polerce??? http://allegro.pl/show_item.php?item=5769449258

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kicaj
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 jtd 8v
    Postów
    269

    Domyślnie

    Moze lepiej pojsc w strone polerki DA (dual action). Np Vander. Dluzej zajmie Ci korekta ale lepiej wykonczysz lakier. Ta z linki ma duza tarcze. Najlepsza dla Ciebie bylaby tarcza 125 i 80mm. Jedna duza nie dojdziesz wszędzie. Od biedy w DA wystarczy Ci sama 125 z padami 130mm bo nad DA latwiej zapanowac. Trzeba tez miec na uwadze ze i tak na kosmetyki potrzebne do przygotowania auta pod korekte i te do samej korekty wydasz wiecej niz na polerke.

    Przepraszam za brak polskich znakow.

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Szukam jakiejś taniej polerki bo użyję jej praktycznie raz. Mam na lakierze delikatne ryski i chcialem polerką i Megsem UC je usunąć a później jakąś pastą na finish. Próbowałem Megsa ręcznie ale słaby efekt a idzie się zajechać[emoji3]

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kicaj
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 jtd 8v
    Postów
    269

    Domyślnie

    To mozesz wypozyczyc albo kupic lepsza i sprzedac z minimalna strata.

  7. #37
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    Pablo
    ja zawsze słyszałem o delikatnych ryskach bo tak się właścicielowi wydawało, a potem się okazywało, że samochód wymagał pełnej korekty lakieru.
    Zrób foto lakieru pod słońce lub pod halogenem to oceni się jakiego zabiegu wymaga. Jeśli liczysz na to, że przy pomocy UC i maszyny polerskiej której zapewne w rękach nie miałeś cokolwiek zdziałasz, to naprawdę możesz się niemiło zdziwić.
    Nie ma drogi na skróty.

  8. #38
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    W takim razie co Dareek polecasz? Szkoda mi wydawać tysiaka na zawodowców, żeby mi zrobili polerkę. Myślałem żeby kupić ze dwa,trzy pady do tego pasty menzerny i jakoś polecieć. Boję się tylko żeby nie przyjarać lakieru.

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kicaj
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 jtd 8v
    Postów
    269

    Domyślnie

    Nie da się tego ogarnąć "po taniości". Musisz kupić minimum dwa rodzaje past, po jednym padzie a najlepiej tych do cięcia po dwa. Glinkę, izopropyl, fibry, cleaner, halogen itd... Do tego polerka. Jeśli boisz się o przyjaranie lakieru kup DA tylko że będziesz musiał zrobić wiele przejazdów po lakierze. . Kwota za wszystko wyjdzie Ci pewnie 600-700 zł i to jeśli kupisz tylko podstawowe produkty. A za taką kwotę ktoś Ci ogarnie lakier. I nie będziesz musiał spędzać 40 godzin przy aucie.
    A te drobne ryski pewnie tylko maskują "grubasy" które są pod nimi. Nie wiem jakie masz pojęcie w temacie ale często po myciu przed korektą na które poświęca się 2-3 godziny! dopiero widać w jakim stanie jest lakier.

  10. #40
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Lakier często glinkuję i jadę cleanerem dlatego trochę tej chemii w domu mam. Musiał bym kupić polerkę,pasty i pady.

Podobne wątki

  1. [159] Katalog felg pasujących na zaciski Brembo: "duże" 2.4, 3.2, "małe" 1.9 polift)
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 15-07-2020, 11:04
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10
  3. Zlot Ogólnopolski "Alfaholicy" 2013 - Tor "Kielce" (Miedziana Góra)
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 703
    Ostatni post / autor: 21-08-2013, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory