i co tak samo jak z przeplywka? jak zaslepie egr i sie poprawi czyli egr do wymiany tak?
ale takze niewiem gdzie to i jak to zaslepic :/
i co tak samo jak z przeplywka? jak zaslepie egr i sie poprawi czyli egr do wymiany tak?
ale takze niewiem gdzie to i jak to zaslepic :/
Manual:
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...9Blepienie+EGR
Jak po zaślepieniu się poprawi to tak zostawiasz![]()
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
przejechalem sie z odpieta przeplywka i jedynie co zauwazylem to to, że lepiej sie spisuje ten pierwszy bieg, czuc ze caly czas na nim jest moc, i wbija mnie w fotel i ogolnie moge plynnie ruszyc, zas pozniej jest to samo czyli na kolejnych biegach delikatnie jakby przyspisz, hamuje, a na biegu jalowym zwieksza sam obroty do nawet 3tys.:/ ale i tak chyba wymienie przeplywke bo jesli zauwazylem roznice na pierwszym biegu czyli cos jest nie tak. A co do egr to myslalem ze bede miec tak latwy dostep jak w art. podanym przez danus77 ale niestety jest on z tylu(za silnikiem ze strony szyby) i z braku dostepu ciezko mi bedzie cokolwiek tam zrboic(a jesli byl blad to wydaje mi sie ze to by napewno pomoglo:/ )
a może w którymś z tych miejsc, bo takie coś widzę http://www.alfaclub.pl/forum/viewtop...er=asc&start=0 , a to co z linku podanego przez danus77 to jednak nic takiego nie ma, nie ma na zadne sruby 10 tylko wszystko na imbusy no i nie wyglada dokaldnie tak samo. Może ktoś zrobi zdjęcie tego miejsca gdzie mam zaślepić?
Jak Ci skaczą obroty, to przede wszystkim podłącz kompa i sprawdź odczyty pedału przyspieszenia, bo może po prostu potencjometr szwankuje.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
juz kiedys przerabialem temat podlaczenia do kompa wiec nie wracam do tego. Mozliwe ze to potencjometr. Niewiem chyba bede musial jechac do mechanika i on odczyta na kompie tylko boje sie ze powie mi ze cos trzeba wymienic, zaplace np. 200zł a problem nie zniknie i na koncu sie zrobi ze wyrzucilem przykladowo 700zł :/
- - - Updated - - -
http://www.forum.alfaholicy.org/attachments/147_156_166_gt/12955d1283957703-zaslepienie_egr-egr.jpg
tutaj mozna zaslepić czy nie? bo takie coś mam
Chopie podepnij kompa, a nie szukaj na ślepo, bo stracisz więcej kasy niż Ci się wydaje. 166 to nie trabant, że można wszystko młotkiem naprawić.
Jest 166 3.0 V6 24v Distinctive
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
pisałem Ci już, że się bawiłem z kompem kiedyś! sciagalem programy, kabel mam i nic nie poszlo bo sterownikow nie chcialo mi pobrac. Nikt nie chciał pomóc wiec teraz mogę go sprzedać lub wyrzucić..
Chciałbym tylko dodać, że dziś zauważyłem w tym miejscu(zaznaczone na niebiesko- nie patrzcie na strzalke ani zielony i czerwony prostokat bo to nie moje zdjecie) strasznie zasmolone. Czarno tam jest, odkręciłem te 2 imbusy, ale by wyjąć całość(bo chciałem to wyczyścić) musiałem jeszcze na drugim końcu odkręcić ale nie ma szans, nawet wd40 nie pomogło :/
Odpicie nie wyeliminuje problemu moze poprawic dynamike przez co zobaczysz czy padnieta no i z rególy jesli jest cos zepsute to sie to wymienia samo odlaczenie nie wyeliminuje problemu alee to co opisujesz to raczej nie przeplywomiez , najlepiej rozbierz wszystko wyczysc czujnik doladowania egr i zaslep go
moze zapieczone sterowanie zmienna geometria turbiny?