Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy 1234567
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 70

Temat: Piszczący pasek wieloklinowy JTD

  1. #61
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Pasek po rolkach chodzi idealnie, caly naped chodzi cichutko, przed wymiana wszystko chałasowało. Pasek piszczy tylko jak jest zimny i tylko jak przyspieszam. Jak bede jechal delikatnie to nie piśnie.

    Macie paranoje z tymi mechanikami, auto to nie prom kosmiczny. Może robilbym sam ale nie mam warunków, narzędzi oraz ochoty. Wolę wolny czas poświęcić na odpoczynek.

    Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez viader ; 09-08-2015 o 22:31

  2. #62
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    To nie my mamy paranoje z mechanikami tylko ja wychodza takie kwiatki jak tu na forum ( tarcze sprzegla nie ta strona zakladane, konwerter dokrecany doskrzyni przed jej zalozeniem i bylo jeszcze duzo betonow) to nie dziw sie naszej teorii. Teoretycznie jak wszustko ladnie chodzi to masz 2 opcje. Albo wina paska albo naciagu. Masz gatesa pasek i nikomu jeszcze nie liszczal wiec moze warto sprawdzic naciag? A jak nie to kup sobie pasek innej firmy zaplac kolejny raz za robote i mpze jakims cudem przestanie piszczec

  3. #63
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    pasek to kawalek "gumy" a jezeli viader piszczy Ci pasek kilku marek pomimo iz wymieniłes w piździet połowe rolek osprzetu to problemu nei usunał Ci Twój janusz. Moze ząbki paska zbyt delikatnie przylegaja do rolek. Warto wyczyscicfrezy na rolkach KLIMY ALTKA POMPY WSPOM KOLO PASOWE WALU ( i wuj wie co tam jeszcze w 20V masz) ALe janusz Ci tego nei wyczysci bo on si enie bedzie brandzlował. On montuje czesci kasuje i tyle. Chcesz miec zrobione dobrze zrób to sam. Nawet nie wiesz ile syfu potrafi sie nagromadzic w rowkach rolek urzadzen o ktorych pisalem.
    A jak nie masz czasu na dlubanie przy aicie to trudno. Wywalaj siano januszowi albo popchnij sztrucla
    Jeżeli piszczy to znaczy ze jest poslizg na ktorejs rolce. Nie brakuje asów co psikaja pasek 6PK preparatem WD40 zeby ucichł. Ale on jest cicho bo sie ślizga na rolkach.
    Najwazneijsze sa rolki z frezami ktore pasek napedza, te gladkie to tylko jakies prowadzace kółka.
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 10-08-2015 o 14:23
    [C

  4. #64
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Robicie jakies nadinterpretacje, kto pisal o kilku paskach?

    Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka

  5. #65
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    No Ty ześ sie doczepił że na forum zalecaja chłopaki paski gates zamiast conti, i że janusz Ci założył gatesa i piski masz nadal.
    Cytat Napisał viader Zobacz post
    Kierując się wpisami na forum kupiłem pasek gates i co? Piszczy pod obciążeniem przez pierwsze kilometry. Wszystkie rolki i napinacz nowe
    Swego czasu tez walczyłem z piskami. I jak Pisze założyłem gatesa + PORZADNE czysazczenie rolek od napędu osprzętu i wtedy nastała cisza. Ale z paskami conti tez mam nieprzyjemne wspomnienia. Równiez mialem z nim problemy. Moze w aucie z idealnym osprzetem problemu nei ma ale w 15 letnich parchach gates widocznie lepiej sobei radzi.
    [C

  6. #66
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    No ale nie pisałem jakobym kilku pasków próbował. Założyłem gatesa i piszczy ale jak już wcześniej napisałem problem może nie leżeć w pasku. Mogą być choćby, jak piszesz, brudne koła pasowe albo może być zbyt duży opór na którymś urządzeniu napędzanym paskiem. W każdym razie zaprzeczam jakoby złotym środkiem na wszysto byl sam pasek gatesa...

    A co do mechaników i ich niechciejstwa to moglibyście się zdziwić bo niejeden przed montażem używanych części potrafił je wyczyścić na błysk albo sam z siebie powymieniac wszystkie zużyte żarówki w aucie nie biorąc dodatkowych pieniędzy.

    Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez viader ; 10-08-2015 o 14:38

  7. #67
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał viader Zobacz post
    W każdym razie zaprzeczam jakoby złotym środkiem na wszysto byl sam pasek gatesa...
    to akurat fakt. sam pasek cudów nei zdziała.

    Ten osprzet jest w brudnym miejscu. koło od altka w zasadzie jest nieosłoniete ( w przedlifcie- szpara w nadkolu) i tam spod koła leci cały syf.
    Warto srubokrętem wydłubac syf z rolek i odtłuscic je porzadnie.
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 10-08-2015 o 14:42
    [C

  8. #68
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Viader, sam nie grzebiesz. Wolisz poświęcić czas na odpoczynek a zapłacić za robotę. To jaki z Ciebie prawnik (dobrze pamiętam?) że dajesz sobie wcisnąć nie naprawiony samochód? No chyba że nie kazałeś mu piszczenia usuwać bo pierdoły Ci nie przeszkadzają. Skoro płacisz to wymagaj. Zwłaszcza że masz tak zaufanego fachowca jakby mnie było stać to też bym dawał sporo mechanikom do zrobienia. Ale na pewno bym nie zapłacił i nie odebrał auta w którym coś nie zostało zrobione lub zrobione źle.
    A z tymi mechanikami to się nie ma co oszukiwać. Co rusz są wpisy na forum że po mechaniku coś nie działa albo działa źle.

  9. #69
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Temat rozwiązałem preparatem do pasków klinowych firmy boll, zobaczymy na jak długo.

  10. #70
    Użytkownik Rowerzysta Avatar krzysostry
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Była: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 140KM, Jest: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 150 KM
    Postów
    415

    Domyślnie

    Ja ostatnio miałem podobny problem popiskiwało, ale stwierdziłem że to pasek albo któraś rolka. Jeździłem a tu nagle ruszam z pod sklepu i brak klimy ładowania. Okazało się że rozwulkanizowało się koło pasowe(tłumik drgań) wyminiłem koło pasowe, rolki, napinacz i pasek na Conti i jest Cisza nic nie piszczy. Także nie ma zasady jakiej firmy pasek. U mnie tylko słyszę sprężarkę klimy która prosi o regenerację. Ale to na wiosnę.

    Wysłane z mojego Orange Reyo przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Pasek wieloklinowy do 156 jtd 1.9 '99
    Utworzone przez t0mtrw w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-03-2015, 18:12
  2. Pasek wieloklinowy
    Utworzone przez wador w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-05-2014, 06:00
  3. [145] Pasek wieloklinowy
    Utworzone przez pawell23 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-12-2012, 09:36
  4. Pasek wieloklinowy v6
    Utworzone przez Piotras w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-01-2012, 14:56
  5. Pasek wieloklinowy
    Utworzone przez PLASTICZ w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-03-2010, 17:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory