Raczej 0.05
Ale kazdy producent podaje swoje.
Brembo chyba pisze o 0.1 dla osobowek
Edit:
Mam
http://www.bremboparts.com/pl/strefa...rukcje-montazu
Tak czy inaczej 0.5 to juz zle wg mnie
Raczej 0.05
Ale kazdy producent podaje swoje.
Brembo chyba pisze o 0.1 dla osobowek
Edit:
Mam
http://www.bremboparts.com/pl/strefa...rukcje-montazu
Tak czy inaczej 0.5 to juz zle wg mnie
0,05mm bo 0,5mm to wyrywa kierownicę z rąk![]()
Tak, 0.05 to max dopuszczalne przez Brembo w instrukcji (mierzone o ile pamiętam 1cm od krawędzi) i zdecydowanie już wyczuwalne, będzie się tylko pogłębiać. 0,03 już czuć.
Może piastę masz skrzywioną- ją też powinno się mierzyć, zdaje się jeszcze ostrzejsza norma bo to mniejsza średnica.
Lub błąd montażu. Można jeszcze próbować poprzekładać tarczę względem piasty , dokręcić (ważne - tak samo silnie wszystkie śruby) i ponownie pomierzyć. Ja to raz zastosowałem, niby coś tam lepiej było ale i tak tarcze do wymiany niedługo poszły.
Wlasnie bede na etapie reklamacji brembo 330 wzgledem bicia
Maskara byla po chyba 3 mscach jazdy
Wine swoja raczej wykluczam bo styl jazdy mam ten sam od 18 lat wiec raczej wczesniej bym cos popsul
No ale licze sie z tym ze pierwsze co bedzie to "wina uzytkownika"
No ale zobaczymy
Hamowanie na trasie np ze 120 to byl strach i zlosc i wibrator w opcji gratis dla rak na kierownicy :-)
Po kilku mscach musialem kupic nowe tarcze 330 i troche to wku wia bo jednak wymianka i czas to tez nie jest za darmo
No ale poczekam na rozwoj sprawy
To są tarcze Zimermmanna. Obie były zakładane i było mniej więcej takie samo odchylenie od 0. Skończyło się na tym, że zamiast cieszyć się z nowych tarcz, które nie biją, pojechałem je reklamować... Na piastach nie ma bicia, jest minimalne 0.01 przy otworach na śruby, a wg instrukcji Zimermmanna może być do 0,03.
Moje 147 powodów do szczęścia
Z piastą to norm nie pamiętam.
Ciekaw jestem jak takie reklamacje wyglądają, w Twoim przypadku nowe na nowe to jeszcze pewnie wymienią (wcześniej sami pomierzą na pewno więc potrwa), ale w przypadku Bociana - napisz jak to się zakończyło.
No a ja właśnie do 166 dziś Zimmerman gładkie chciałem zamówić , Kandy - gdzie kupowałeś ?
W jednym ze sklepów Profi Auto, ale nawet na rabacie warsztatowym (który jakimś cudem dostałem) nie przebili ceny na www.brakes.pl (ofc znalazłem to po dokonaniu zakupu). Tam będę zamawiać tył, bo nigdzie ich nie mają, a tam przynajmniej można to zamówić
Moje 147 powodów do szczęścia
Na brakes.pl się nie mogę cały dzień dodzwonić, zamówiłem z polecanego tu Lewian.pl - Textary tarcze do 166 , trochę droższe ale nie mogłem czekać już. Mierzyć będę, zobaczymy.
Osobiście nie miałem problemu z kontaktem z nimi, a w dodatku zamiast czekać na ściąganie tarcz, to wzięli to od innego dostawcy i jutro będzie wysyłka.
Szkoda, że wcześniej nie przeczytałem o Lewianie, tam mają jeszcze taniej :/
Moje 147 powodów do szczęścia
Ja jestem po wymianie w 166 z brembo - przyczyną problemów było wydaje mi się przede wszystkim zapiecznie wewnętrznych klocków w zaciskach. Przegrzewało i zwichrowało tarcze bo pewnie nie odbijały całkowicie. Musiały wewnętrzne nierówno trzeć (jest rant zardzewiały szer 1cm na wewnętrznym obwodzie tarcz i klocki wewnętrzne nierówno zebrane) . Na prowadnicach miały owszem luz, ale góra-dół w wewnętrznej części zacisku jest ciaśniej niż w zewnętrznej! Miedzy takimi blaszkami . Zewnętrzne klocki luźne, wewnętrzne ledwo wyszły. Wydaje mi się że spuchło aluminium pod tymi blaszkami w tej wewnętrznej części. Ale balem się je odkręcać bo czuję że uszkodziłbym gwint tych śrubek które je trzymają i wtedy kaplica (naczytałem się o pozapiekanych odpowietrznikach w tych zaciskach) . Poczyściłem te blaszki, przyszlifowałem trochę (w sumie niewiele więcej niż farbę) na krawędziach klocków i luźno weszły nowe. Ale zewnętrzne mają luźniej . Bicie pomierzone i na jednej stronie 0,02 na drugiej 0,03 . Na piastach 0,01 nie przekraczało. Hamuje póki co bez bicia przy docieraniu. Zobaczymy . Tarcze textar gładkie + Ferodo Premier.