Oglądałem tak z ciekawości . Jednak budżet mam mniejszy , a i tak go przekroczę . To jest w końcu bezpieczeństwo i frajda z troszkę szybszej jazdy , dlatego nie warto zbytnio oszczędzać .
Oglądałem tak z ciekawości . Jednak budżet mam mniejszy , a i tak go przekroczę . To jest w końcu bezpieczeństwo i frajda z troszkę szybszej jazdy , dlatego nie warto zbytnio oszczędzać .
jak chcesz gwint to to jest spoko opcja - http://www.ap-sportsuspensions.com/a...rzinkt-59.html budżetowa linia kw, różni się tylko niektórymi materiałami, a tak to niemalże to samo - no i w pełni regenerowalne, nawet najmniejszą śrubkę można kupić.
opcja całkiem sprawdzona, no i działa podobnie do kw v1 - szału nie ma, ale jeździć się da i jest w miarę spoko. no i nie dość, że od kw tańszy, to jedyne czym się różni to to, że niektóre z mniej istotnych elementów są wykonane z ciut gorszych materiałów - ale na zasadzie, że nie jest to np nierdzewka, tylko stal odpowiedniej jakości ocynkowana na przykład. będzie działać tak samo, tylko szybciej zardzewieje - ot cała różnicaa i tak wszystkie części da się dokupić.
Jeśli jednak nie zdecyduje się na gwint tylko coś normal , to tego eibacha brałbyś pod uwagę ?
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styli...rsa::5414.html
tak i nie, bo imo takie obniżenie to już za dużo do dupowoza, a granicą jest 30mm - dlatego bardziej brałbym chyba pod uwagę bilsteina b12. różni się od tego sprężynami chyba tylko - jest eibach pro-kit a nie sportlineze sportline chyba nie miałem do czynienia, ale prokit(-30mm) są spoko, w miarę miękkie i wygodne do jazdy codziennej, ale oczywiście twardsze niż z fabryki. imo bardzo fajny kompromis do dupowoza, bo w zakrętach jest lepiej a i da się tym jeździć. musiałbyś pogadać jak to jest z tym niższym eibachem(to co w tym zestawie, sportline), bo jak pisałem - na tym nie jeździłem, a z prokit mam pozytywne wspomnienia.
Właśnie na początku miałem plan tylko na sprawdzonego eibacha -30 plus do tego seryjne amorki . Jednak , to jest za mało , to już wiem w tym momencie...
nie masz kolega bladego pojęcia o ta- technixie, jak nie próbowałeś to nie pisz głupot bo potem takie ploty powstają, ja osobiście drugi rok tego gwintu nie jestem wstanie zajechać , co prawda teraz sa taczki ale mam prawie skręcony do zera, lato-zima, minusem jest brak regulacji alee za tą cenę to naprawce warto i panowie jak kupujecie gwint no nie liczcie na komfort jazdy, najlepiej jeździć na sprężynach -30 i opowiadać o gwintach, co do mts-a i tuning-art jest to typowy wyrób chiński który jest sprowadzany do polski i dostaje nalepke mts, ta-technix niemiecki jest składany w całości w Niemczech ,części sa produkowane w chinach i żeby nie było tak wesoło to z ap jest podobnie! zrecztą teraz 80% firm wytwarza części w chinach
![]()
ALFAlow https://www.facebook.com/pages/ALFAlow/1442758092683835
Nasze spotkania http://www.forum.alfaholicy.org/malo...w_okolice.html
Moja była bella http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._q2_culio.html
No jednak trochę się mija to z prawdą - ja przerobiłem trochę kombinacji u siebie a i wozy klientów przyjeżdzają rózne i wierz lub nie MTS/ Ta.... to deski w porównaniu do KW np. przy okazji nie jednokrotnie farba z tych chińskich gwintów złazi po 1-2 sezonach zimowych. Naprawdę jest różnica i to bez dorabiania sobie ideologi czy brandzlowania się w stylu ty patrz mam KW jestem fajny. Jestem zdania że każdemu wg. potrzeb jak komuś zależy tylko na wyglądzie i pełnej glebie to taki MTS itd spełni pokładane w nim oczekiwania - dobierając do wozu zawias trzeba sobie zadać pytanie na co nam to i tyle. Byle potem nie płakać na forum co z tym zrobić bo się jeździć nie da itd itd itd.
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Nie ma nic bardziej oczywistego niż to ze gwint za 1400 i taki za 3, 4 czy 6tys to nie będzie to samo. Jednak skręconego kw tez nie nazwałbym komfortowym.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]