Strona 36 z 46 PierwszyPierwszy ... 2627282930313233343536373839404142434445 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 351 do 360 z 453

Temat: [147] Dobór sportowego zawieszenia, felg, opon

  1. #351
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ŁukaszALFAlow
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Chrzanów/Regulice
    Auto
    159 1.9 jts, 156 1.9 jtd SP1
    Postów
    400

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    No jednak trochę się mija to z prawdą - ja przerobiłem trochę kombinacji u siebie a i wozy klientów przyjeżdzają rózne i wierz lub nie MTS/ Ta.... to deski w porównaniu do KW np. przy okazji nie jednokrotnie farba z tych chińskich gwintów złazi po 1-2 sezonach zimowych. Naprawdę jest różnica i to bez dorabiania sobie ideologi czy brandzlowania się w stylu ty patrz mam KW jestem fajny. Jestem zdania że każdemu wg. potrzeb jak komuś zależy tylko na wyglądzie i pełnej glebie to taki MTS itd spełni pokładane w nim oczekiwania - dobierając do wozu zawias trzeba sobie zadać pytanie na co nam to i tyle. Byle potem nie płakać na forum co z tym zrobić bo się jeździć nie da itd itd itd.
    tylko ja nic o kw nie pisałem to są zawieszenia profi i tyle ,tylko trzeba za nie trochę monet wypłacić , mi ręce opadają jak ktoś porównuje ta-t do mts-a, a wracając do części dostępnych to z tego co patrzyłem to w ta-t wkłady są wymienne, a zresztą poco to jak teraz jest tyle firm które regenerują gwinty...

  2. #352
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał ŁukaszV6 Zobacz post
    tylko ja nic o kw nie pisałem to są zawieszenia profi i tyle ,tylko trzeba za nie trochę monet wypłacić , mi ręce opadają jak ktoś porównuje ta-t do mts-a, a wracając do części dostępnych to z tego co patrzyłem to w ta-t wkłady są wymienne, a zresztą poco to jak teraz jest tyle firm które regenerują gwinty...
    Gwinty do Alf są bez wkładów. Regeneracja jest możliwa ale mocno utrudniona nie bardzo chcą się firmy chińszczyzną zajmować.

  3. #353
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ŁukaszALFAlow
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Chrzanów/Regulice
    Auto
    159 1.9 jts, 156 1.9 jtd SP1
    Postów
    400

    Domyślnie

    dodam jeszcze ze ta-technix ma atest tuv, o czym mts może zapomnieć, wiec niektórzy panowie nie wypowiadajcie sie jak nie macie pojęcia bo potem powstają legendy i jeszcze raz ta-technix niemiecki, mts chinol

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Gwinty do Alf są bez wkładów. Regeneracja jest możliwa ale mocno utrudniona nie bardzo chcą się firmy chińszczyzną zajmować.
    to nie wiem, trochę go wymacałem ,ale okey ,nic sie nie martw sa firmy które przerabiają,regenerują, teraz 80% części jest chińskie

  4. #354
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wesoły_Kr
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Lancia Delta III
    Postów
    483

    Domyślnie

    Słowo przeciwko słowu....
    No ale tego mogłem się spodziewać , każdy broni swojego . I tak fajnie że dyskusja nabrała tempa. Ja chce do końca wakacji już skompletować graty do zawieszenia , także muszę pomału decydować co kupić .

  5. #355
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ŁukaszALFAlow
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Chrzanów/Regulice
    Auto
    159 1.9 jts, 156 1.9 jtd SP1
    Postów
    400

    Domyślnie

    jak nie jesteś pewny to lepiej -30

  6. #356
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Kup vogtlanda i bedziesz zadowolony


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #357

  8. #358
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Camey
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa 156 V6
    Postów
    494

    Domyślnie

    ŁukaszV6 skąd masz info, że TA jest składany w DE?? Wg moich informacji w Niemczech jest/był tylko pakowany. A ten TUV to nic nie znaczy bo znajdziesz do nawet na żarówkach "Turbo nitro xenon exclusive blue". TUV nie jest certyfikatem jakości.

  9. #359
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Z MTSem tez chyba jakiś papierek z TUVem dostałem. Trzeba również to rozróżnić, że do różnych aut te firmy robią zawieszenia nie w jednakowy sposób. Pisał kiedyś o tym Mapet, który sprzedaje tego od groma.

  10. #360
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Domyślnie

    Zamówiłem B14 pss, będzie po weekendzie

    Wysłane z mojego SGP321 przy użyciu Tapatalka
    Q2,K&N,BREMBO ORO,TAROX 114 CORSA,OZ ULTRALEGGERA 18',BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN,GOODRIDGE,SEBRING,BILSTEIN B14 PSS,MILLERS CFS

Podobne wątki

  1. [159] Podniesienie zawieszenia (z obniżonego sportowego do normalnego)
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-10-2015, 13:31
  2. Alfa 147 1.9 JTDm 16V bez sportowego zawieszenia
    Utworzone przez piotrwachnik w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-01-2013, 22:54
  3. zmiana zawieszenia ze sportowego na zwykłe
    Utworzone przez asterix w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 16:26
  4. Zmiana sportowego zawieszenia
    Utworzone przez Carlos 1979 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-06-2008, 14:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory