Masz dwie opcjePierwsza jest taka ,że przerabiasz już jakieś plastikowe nadkole lub robisz sam. Druga jest taka ,że podczas mycia karcherem dokładnie myjesz tył + raz na jakiś czas wykręcasz je i myjesz
![]()
Masz dwie opcjePierwsza jest taka ,że przerabiasz już jakieś plastikowe nadkole lub robisz sam. Druga jest taka ,że podczas mycia karcherem dokładnie myjesz tył + raz na jakiś czas wykręcasz je i myjesz
![]()
Hmm chyba pokombinuję i postaram się coś dopasować z innego modelu z jakimiś małymi modami.
Bawił się już ktoś? Może polecić jakieś +/- pasujące modele? Myślałem o nadkolach z Bravo.
Nie uśmiecha mi się taka czasowa zabawa z wykręcaniem ich, myciem itp.
Swoją drogą, dziwne że jeszcze nikt nie wpadł na motyw produkcji plastików do 147 na tył, byłby całkiem niezły deal![]()
Może Stilo?
Wyryte rantem felgi
Fiat Stilo ma również materiałowe nadkola tylne![]()
Włoska inwencja twórczawłaśnie ostatnio zastanawiałem się co za szatan wymyślił materiałowe nadkola.
Materiałowe nadkola bardziej tłumią hałas uderzających kamieni, szum opon i po ewentualnym uderzeniu kamienia nie pękają.![]()
Za to niesamowicie zbierają syf i nasiąkają wodą co nie wpływa korzystnie na elementy blacharskie pod spodem i ich żywotność...
Zaprogramowane starzenie / popsucie się produktu, chodzi o to żeby autem nie jeździć za długo.
-------
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".
W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą![]()
proszę dzwonić 792 465-368
No domyślam się, że producentowi chodziło o to by szybciej wymienić/kupić nowe auto
Dziw bierze tylko, że nikt z innych producentów nie wpadł jeszcze na montaż zamiennika z plastiku co by tę lukę wypełnić.
Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć ale materiałowe nadkole jest lepsze od plastikowego. A syf się zbiera wszędzie.
Wysłane z mojego GT-I9300