A sprawdzałeś to vgt i czy geometria nie zapieczona??
A sprawdzałeś to vgt i czy geometria nie zapieczona??
Witam,
ostatnio wróciłem z trasy i generlanie auto chodzi, ale ostatnio gorzej sie zbiera przy predkosciach powyzej 100 km/h. Zrobiłem loga z doładowaniem i masa powietrza, mógłby ktoś rzucić okiem?
logi mało warte
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
20 tyś km temu usuwane były klapy wirowe, wyprogramowany egr i zaslepiony, oczyszczony kolektor ssący. Zauważyłem że intercooler jest rozdety i zaoleja delikatnie osłonę dół i chlodnice klimy, więc myślę że delikatna nieszczelność jest.
Jak zrobic porządnie te logi, jakie wartosci załączyć?
Wysłane z mojego LG-D722
Ostatnio edytowane przez Micpie ; 12-08-2015 o 08:29
Miałem chwilę czasu i edytowałem ostatnie logi na bardziej czytelne. Co o tym sądzicie?
Zapieczone kierownice turbiny lub vgt do sprawdzenia.
Po czym poznajesz że zmienna geometria będzie zapieczona?
Wysłane z mojego LG-D722
ZmierzonąZmierzoną wartość masy powietrza masz większą od oczekiwanej czyli albo łopaty na turbinie są źle zastępowane albo zapieczone, poza tym masz przeładowanie.
Wartość masy powietrza po zaslepieniu egr podobno zawsze jest większa i będzie ponad oczekiwana masą. A ztym przeładowaniem nie ma żadnych błędów że strony doładowania.
Wysłane z mojego LG-D722