ma brzęczeć ,zapal silnik odłącz rurki gumowe od niego i będziesz widział czy tłoczy i zasysa powietrze (dolny otwór zasysa , górny tłoczy) , ponadto ma przestawiać sztangę przy turbinie
w załączniku masz tą sztangę na którą masz popatrzeć ,
ma brzęczeć ,zapal silnik odłącz rurki gumowe od niego i będziesz widział czy tłoczy i zasysa powietrze (dolny otwór zasysa , górny tłoczy) , ponadto ma przestawiać sztangę przy turbinie
w załączniku masz tą sztangę na którą masz popatrzeć ,
Ostatnio edytowane przez sedici ; 04-04-2009 o 18:51
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Maćku , przepływomierz był wymieniany miesiąc temu właśnie ze względu na mułowatość mojej ALFUNI i nic to nie dało.
sprawdź sondę lambda!to na 90% może być przyczyna że twoja alfa "nie jeździ"
moja druga ulubienica...
Andro34 ale kolega ma diesla
Alfa Romeo GT 1,9JTD, Mazda CX-7 2,3,
panowie sprawdze jutro sonde , elektrozawór , wezyki i zaślepie egr bo moze on nie działa chociaż byłby jakiś widoczny błąd na kompie a tu nic jak to wszystko nic nie da to znaczy ze turbinka do regeneracji zresztą troszke juz gwizda
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
poczytaj jeszcze tematy o zaślepianiu EGR'a w M-Jetach, co by Ci błąd nie wyskoczył