Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 73

Temat: Antymateria w zbiorniczku wyrównawczym... Znika płyn, wszędzie sucho ...

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar SebaM
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    BTM
    Auto
    GT 3.2
    Postów
    542

    Domyślnie

    Jak mawiają oszczędny płaci 2 razy. Tobie się udało na szczęście bez planowania, ale jak już głowica zrzucona to splanowanie nie zaszkodzi.
    Swoją drogą to doskonała okazja żeby zrobić porting, czy też polerkę głowicy, nie myślałeś o tym Andrzeju​?

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    oczywiście ... jeszcze pierścienie tłokowe cały rozrząd przy okazji i wariator ... A kaska sama nie idzie ...

    poza tym Alfą codziennie dojeżdżam do pracy ... A takie rzeczy to by się zeszło ...

    Wy mi tu o portingu ... jak ja znajde warsztat który ma blokady do takiego silnika to i tak bedzie cud ... wszędzie "wymieniacie uszczelki pod głowicą" " tak, jasne, jakie auto ? " Alfa 156 ... " nieeeee panie"
    Na słowo "Alfa" wszyscy odmawiają ...pewnie wszystko co nie jest proste jak golf 2 w te deku jest dla nich za trudne ...

  3. #33
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzes1275 Zobacz post
    kolego ok teoria ładnie napisane praktyka uszczelka wymieniona w czas i kolejne 150 tys przejechane ale każdy ma swoje zdanie
    W zyciu mi się nie zdarzyło żeby mechanik chciał założyć uszczelkę pod głowicę bez jej planowania.
    To, ze tobie sie udało raz to nie znaczy, ze innym też sie będzie udawać.

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    Sama usługa planowania to nie problem, bo to grosze kosztuje

  5. #35
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzej78500 Zobacz post
    oczywiście ... jeszcze pierścienie tłokowe cały rozrząd przy okazji i wariator ... A kaska sama nie idzie ...

    poza tym Alfą codziennie dojeżdżam do pracy ... A takie rzeczy to by się zeszło ...

    Wy mi tu o portingu ... jak ja znajde warsztat który ma blokady do takiego silnika to i tak bedzie cud ... wszędzie "wymieniacie uszczelki pod głowicą" " tak, jasne, jakie auto ? " Alfa 156 ... " nieeeee panie"
    Na słowo "Alfa" wszyscy odmawiają ...pewnie wszystko co nie jest proste jak golf 2 w te deku jest dla nich za trudne ...
    Andrzej już bez przesady żeby wymiana uszczelki pod głowicą urastała do rangi remontu silnika. W każdym razie masz wokół Lubina wiele możliwości Legnica, Wrocław.

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    Zdecydowałem sie niestety na ASO ac.victoria bo zastępcze potrzebne ...

  7. #37
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał ris Zobacz post
    W zyciu mi się nie zdarzyło żeby mechanik chciał założyć uszczelkę pod głowicę bez jej planowania.
    To, ze tobie sie udało raz to nie znaczy, ze innym też sie będzie udawać.
    Głowicę to się planuje jeśli jej powierzchnia przylgowa jest zwichrowana - sprawdzenie płaskości to żaden problem
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #38
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Głowicę to się planuje jeśli jej powierzchnia przylgowa jest zwichrowana - sprawdzenie płaskości to żaden problem
    Po pierwsze; w każdym wypadku się to robi ponieważ materiał głowicy się minimalnie odkształca pod wpływem temperatury. Po drugie gdybyś tylko chciał wyczyśćić powierzchnię co jest konieczne to i tak powstają mikro nierówności. Jak chcesz mieć niebawem kolejną rzobierankę to możesz założyć bez planowania. Ludzie różne sztuki wyczyniają i często są mądrzejsi od radia Erevan.

  9. #39
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał ris Zobacz post
    Po pierwsze; w każdym wypadku się to robi ponieważ materiał głowicy się minimalnie odkształca pod wpływem temperatury. Po drugie gdybyś tylko chciał wyczyśćić powierzchnię co jest konieczne to i tak powstają mikro nierówności. Jak chcesz mieć niebawem kolejną rzobierankę to możesz założyć bez planowania. Ludzie różne sztuki wyczyniają i często są mądrzejsi od radia Erevan.
    Bzdura!!

    Jest coś co się nazywa granica tolerancji. Jeśli po zmierzeniu płaszczyzny głowicy są duże różnice wówczas głowicę się planuje.

  10. #40
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArturR_1975 Zobacz post
    Bzdura!!

    Jest coś co się nazywa granica tolerancji. Jeśli po zmierzeniu płaszczyzny głowicy są duże różnice wówczas głowicę się planuje.
    O mądrości mechanika czyli o wyższości wiedzy własnej nad praktycznie stosowaną przez innych :


    http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=10738.0

Podobne wątki

  1. [Brera] Wysoki stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego.
    Utworzone przez zuch10 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 03-01-2016, 20:49
  2. wymiana węży przy zbiorniczku wyrównawczym AR 156 JTD
    Utworzone przez luzaczek w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-06-2013, 21:31
  3. Syf w zbiorniczku wyrównawczym i ubytek oleju
    Utworzone przez Maciek w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-12-2011, 09:54
  4. Ubywa mi płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym
    Utworzone przez alfawm w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-07-2010, 19:55
  5. alfa 156 1.8 cisnienie w zbiorniczku wyrównawczym
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-10-2009, 15:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory