Link póki co nieaktywny - nie znaleziono strony.
Jeździłeś bardziej w trasie, czy po mieście? Generalnie, o ile nie ma +/- 30C na zewnątrz, to żeby mieć na wskaźniku 90C, to musisz albo stać sporo w korkach, albo przycisnąć mocniej w trasie. Właśnie wróciłem z Krakowa, dwie godziny autostradą przy prędkości 120-140, i wskaźnik nie doszedł do 90C. Dopiero, gdy zjechałem na osiedle i jechałem chwilę wolno +manewrowanie na parkingu, to stanął na 90C i włączył się wentylator. Stan "trochę przed kreską na 90C" jest normalny. Pamiętaj, że dla diesla optymalne temp. pracy to ok. 80-100C. Jest w porządku.
Co do wskaźnika paliwa, to w okolicach pierwszej kreski właśnie tak ma. Wystarczy, że staniesz na trochę nierównym terenie, i ptrafi zaświecić rezerwę, a pół godziny później strzałka pójdzie w prawo. Taki urok.