Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Temat: Kilka objawów które mnie niepokoją

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    Link póki co nieaktywny - nie znaleziono strony.

    Jeździłeś bardziej w trasie, czy po mieście? Generalnie, o ile nie ma +/- 30C na zewnątrz, to żeby mieć na wskaźniku 90C, to musisz albo stać sporo w korkach, albo przycisnąć mocniej w trasie. Właśnie wróciłem z Krakowa, dwie godziny autostradą przy prędkości 120-140, i wskaźnik nie doszedł do 90C. Dopiero, gdy zjechałem na osiedle i jechałem chwilę wolno +manewrowanie na parkingu, to stanął na 90C i włączył się wentylator. Stan "trochę przed kreską na 90C" jest normalny. Pamiętaj, że dla diesla optymalne temp. pracy to ok. 80-100C. Jest w porządku .

    Co do wskaźnika paliwa, to w okolicach pierwszej kreski właśnie tak ma. Wystarczy, że staniesz na trochę nierównym terenie, i ptrafi zaświecić rezerwę, a pół godziny później strzałka pójdzie w prawo. Taki urok .

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar Kacper_96
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002
    Postów
    58

    Domyślnie

    Hmm, z tą temperaturą to dziwnie jazda głównie po mieście ale nie z pkt a do b w 5 minut tylko trochę jeżdżenia miałem, raz z kolegą jak jechaliśmy, trochę też poszaleliśmy to kręciłem ją dość wysoko i też nie doszło do 90. On ma Passata B5 i u niego w ok. 15 minut jazdy po mieście na wskaźniku jest 90, w sumie to nie jest aż tak ważne, ale wolałem się upewnić czy to w miarę normalne czy nie.

    P.S.
    Co do filmiku z edytowałem ustawienia w picassie więc powinien działać.
    P.P.S.
    Nie jest to trochę przed 90 właśnie, to jest lekko nad kreską między 50 a 90.
    P.P.P.S.
    Co do tej temperatury to wysnułem pewną teorię, w instrukcji obsługi AR 156 wyczytałem że to jest wskaźnik temperatury płynu chłodzącego.
    Ostatnio edytowane przez Kacper_96 ; 05-09-2015 o 20:24

Podobne wątki

  1. [155] TS 8 V Falują obroty na pb, brak objawów na lpg
    Utworzone przez mlodyamper2 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-07-2012, 21:08
  2. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-03-2012, 00:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory