Strona 68 z 89 PierwszyPierwszy ... 18585960616263646566676869707172737475767778 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 671 do 680 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #671
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    No przepływka podaje za mało. Ale możliwe że korzystasz ze starego fesa. A on miał problem z twoim sterownikiem. Odepnij ją i zloguj jeszcze raz.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  2. #672
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Mińsk Mazowiecki
    Auto
    Alfa Romeo 147 Ti 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    90

    Domyślnie

    mes 2.2 więc raczej nie zaniża

  3. #673
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
    Postów
    197

    Domyślnie

    Witam ponownie, dzisiaj bawiłem się programem alfa obd i jest tam test zaworu overboost trwa 10 sekund i zaobserwowałem ze u mnie sztanga gruszki tylko lekko sie rusza,zawor ma problem i glośno buczy przy tym i pierdzi powietrzem, moge ten test tylko dwa razy wykonac, za trzecim razem juz tylko lekko dzwiek wydaje i juz sztanga nawet nie drgnie, tak jakby nagle nie bylo podcisnienia czy tak powinno byc? Kolejna obserwacja auto odpalam i sztanga powoli ale plynnie idzie w dol przy dodawaniu gazu rusza sie tez z opoznieniem, i co dziwne jesli odlacze wezyk od gruszki kiedy sztanga jest w dole to bardzo szybko wraca do gory, co moze byc u mnie z tym sterowaniem prosze o pomoc. Pozdrawiam

  4. #674
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    A tam.... najlepiej wymontowywać turbinę i wyczyścić tę zmienną geometrię. Będzie 100-procentowa pewność. Zrobiłem tak i nie załuję, a nie domysły, grzebanie we wtyczkach, nagrywanie filmików. Później wymiana overboosta i wężyków podciśnień... zupełnie inne auto

    A lekki dźwięk wydaje po tych dwóch testach, gdyż kończy się podciśnienie

  5. #675
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
    Postów
    197

    Domyślnie

    Witam, wiec u mnie sprawa się rozwiązała, po demontazu turbiny i wyciagnieciu zawleczki z sztangi, sztanga chodziła bardzo lekko, ale po otwarciu turba okazalo sie ze kierownice wogole sie nie ruszaja, a sztaga jest odlaczona, nie bawilem sie w regeneracje turbo tylko odrazu kupilem nowe, a co do wtryskiwaczy conmir wspominal ze trzeci juz sie nie ma za dobrze , to u mnie wystarczylo czyszczenie w firmie co regeneruje i Pan powiedzial ze wtryski przechodza teraz testy idealnie, dziekuje wszystkim za posty. Pozdrawiam

  6. #676
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
    Postów
    197

    Domyślnie

    Witam ponownie, problem z przeładowaniem nadal u mnie istnieje, został już tylko zwór overboost, turbo nowe, wiec nie powinno być problemu, zrobiłem 50 km i rozwaliło mi dolny przewód, cały czas jest przeładowanie a overboost zmieniałem w tym roku w maju i kupiłem oryginalny żeby tak szybko padł jest to możliwe? Albo czy może to być wina czujnika doładowania na kolektorze ssącym?
    Ostatnio edytowane przez jacpab ; 26-09-2015 o 14:52

  7. #677
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Może. Spóbuj go wyczyścić alkoholem izopropylowym.

  8. #678
    Użytkownik Rowerzysta Avatar soris
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
    Postów
    67

    Domyślnie

    Witaml
    Mam pytanie odnośnie akumulatora podciśnienia, jak podłączyć wężyki? podłączone mam tak 1 zasilanie podciśnieniem z pompy podciśnienia, 2 zawór sterowania klapą gaszącą 3 zawór overboost. Czy jest to poprawne podłączenie?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	uploadfromtaptalk1443639247626.jpg
Wyświetleń:	100
Rozmiar:	48.0 KB
ID:	179575  

  9. #679
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wStepny156
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW FL 1.9 JTDm16v
    Postów
    87

    Domyślnie



    Witam,
    test robiony na 3-cim biegu nie znam się na tym ale coś turbina mi nie pasuje )

    Było tak, najpierw padł mi przepływomierz, kupiłem ori boscha do tego wymieniłem sztangę turbiny długością dopasowana do starej sztangi, wymienione wężyki podciśnienia a sam overboost udało mi się rozebrać wyczyścić psiknąć smarem do maszyn precyzyjnych i sprytnie to złożyć. EGR zaślepiony (zaślepka z dziurkami ). Turbo -> Intercooler jest kwas, Intercooler -> Kolektor jest miękki, (aktualny brak budżetu ale z czasem wleci)

    Szczerze różne opinie występuje oczywiście błąd P1235. Może być to wina samego czujnika w kolektorze, overboostu, czy jednak zasyfionej lub zapieczonej turbiny ? Albo vaccupompy (tak podpowiedział mechanik z Częstochowy) Proszę pomóżcie bo oszaleję z tym błędem i nie ogarem pod maską !!
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	AR JTD 16v 140KM 270 tysięcy.png
Wyświetleń:	221
Rozmiar:	18.1 KB
ID:	179636  

  10. #680
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Czemu wy nie rozumiecie tego, że takie obrazki niewiele mówią. Oczekujecie pomocy, a nie dajecie na nią szans. W temacie dokładnie opisane jest co i jak zrobić aby zamieścić tutaj faktyczny, przydatny plik logów. I zrozumcie, że nie piszę tego pretensjonalnie.

    Wracając do tematu. Z doświadczenia ci powiem, że problemu szukaj w przewodach elektrycznych zaworu sterującego turbosprężarką. Jeśli nie, to stoją kierownice.
    Zobacz jakie, na tym screenie masz niedoładowanie. Widać, że sterownie nie działa.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 02-10-2015 o 09:03
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory