witam. mam problem z mocą w mojej ar 156 1.6 ts gdy zapalam zimny czy ciepły to słychać warkot przez parę sekund tak jak bym palił diesla spalanie w normie.czy wariator może mieć na to wpływ.
witam. mam problem z mocą w mojej ar 156 1.6 ts gdy zapalam zimny czy ciepły to słychać warkot przez parę sekund tak jak bym palił diesla spalanie w normie.czy wariator może mieć na to wpływ.
tofecek było wielokrotnie o tym pisane wystarczy przejrzeć forum. W Twoim przypadku będzie wariator do wymiany.
To klekotanie to wariat a przyczyn " choroby muła " może być wiele:najczęściej przepływomierz,sonda,nieszczelny dolot itp. najlepiej poprzekładaj to i owo na próbę jak masz od kogo(taniej) lub jedz na kompa.
Tak to jest jak się przy wymianie rozrządu oszczędza...
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
setce ludzi sie uda i zaoszczedza, 5 poniesie podwojne koszta (srednia i tak dobra). Potrafi takze padnac po roku i 20tys i do kogo wtedy pretensje? Ja jestem za tym ze co 2 zmiana rozrzadu wariat do wymiany pod warunkiem ze nie ma zadnych objawow padania.
A zaoszczędzoną kase wydam na co innego, potrzeb zawsze wiecej niz monety
Ta proporcja jest zgoła odwrotna 5 się uda a 100poniesie stratę. Wariator do wymiany przy każdej wymianie rozrządu w TSie, a pompa wody co drugą wymianę
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)