Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Selespeed - Nawolywanie o pomoc

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    AR 147 2.0
    Postów
    16

    Unhappy Selespeed - Nawolywanie o pomoc

    Auto

    Ar 147 2002r 2.0 Selespeed

    Jak wygląda problem

    ​- Pomijanie biegu 3, poprostu z 2 biegu wrzuca na 4
    - Nie chce wrzucic 5, wrzuca po kilkunastu minutach
    - Jak zaczyna sie problem to z 1, 3 i 5 najczesciej
    - Nie redukuje do 1, musze ruszac z 2
    - Jadąc, bieg wyskakuje, wpada mi na N
    - Probujac uruchomic silnik samo zmienia na 4 i musze wylaczac i wlaczac zaplon by wkoncu wrzucil na N
    - Jadąc zaczyna migać bieg 5

    Zauważone prawidłowości

    - Rano po nocy zawsze auto działa bez zarzutu a po kilku km zaczynają się problemy(w jeden dzien mniej w inny wiecej)
    - Po przejechaniu kilku km od uruchomienia zaczynają sie dziać opisane wyżej objawy
    - Po kalibracji w serwisie skrzynia chodzi prawidłowo przez 1-2 dni

    Przygody u mechanika

    - Przeprowadzona diagnoza skrzyni we Wrocławiu na Paprotnej nie wykazała żadnych błedów co wskazywało na usterke mechaniczną
    - Została wyciągnieta cała skrzynia i sprawdzone sprzęgło, wszystko sprawne
    - Stwierdzono iż to wina aktywatora, został on wysłany do regeneracji w Poznaniu
    - Zregenerowany aktywator został zamontowany, zkalibrowany i zalany nowym olejem
    - 2 dni jazdy i wszystkie problemy powróciły(prawdopodobnie związane jest to z kalibracją jak opisałem w prawidłowościach)
    - Zabawa kosztowała 1500zł i miesiąc bez auta


    Wołanie o pomoc

    Jeśli wiesz co może być przyczyna usterki proszę Cię napisz!



  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    A wiázkę el.sprawdzałeś?Od grubej wtyczki aż do końca
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    AR 147 2.0
    Postów
    16

    Domyślnie

    Nie sprawdzalem, chcialem zeby w serwisie wszystko dokladnie sprawdzili a czy to zrobili to juz inna kwestia. Bede musial to zrobic.

  4. #4
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    AR 147 2.0
    Postów
    16

    Domyślnie

    przewody sa ok. Mechanicy wymienili elektrozawor biegow nieparzystych w aktywatorze - ze innego selespeeda. Wymienili takze czujnik polozenia sprzegla . Problemy nie ustapily dalej..

  5. #5
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    To po co wymieniali?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    AR 147 2.0
    Postów
    16

    Domyślnie

    bo nie ma bledow zadnych i nie wiadomo czego to wina

  7. #7
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Idác takim tokiem myślenia trzeba wymienić resztę a nuż się uda

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  8. #8
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    AR 147 2.0
    Postów
    16

    Domyślnie

    Chcialbym oznajmic co bylo przyczyna . Aktywator wrocil do Poznania. Mechanik ktory regenerowal aktywator rozbierajac go drugi raz stwierdzil ze wina byla uszczelka - wada fabryczna. Miala ona zwiazek z elektrozaworem biegow nieparzystych w aktywatorze. Czlowiek ow zalecil takze wymiane plynu hydraulicznego na oryginalny tuteli.

    Reasumujac auto mam 6 miesiecy z czego 2 miesiace przestalo u mechanika. tragiczna usterka ktora pochlonela tyle nerwow, czasu i pieniedzy.

    Chcialbym jeszcze polecic mechaników z Wrocławia ul. Paprotna . Po naprawie ktora kosztowala 1500zl przyjezdzalem do nich jeszcze 3 razy z ta skrzynia i tymi samymi problemami. I nie wzieli juz za te testowanie, wyciaganie wkladanie aktywatora, wysylke aktywatora, plyn, kalibracje ani dukata. Nie jeden staszek wyciagnalby juz dawno swa dlon parchata

Podobne wątki

  1. 156 gta selespeed pomoc przed zakupem
    Utworzone przez slavik10 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 16-11-2011, 13:27
  2. Pilnie potrzebna pomoc w zdiagnozowaniu Selespeed'a
    Utworzone przez Krolik w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-10-2011, 18:51
  3. ciągły problem z selespeed :(:( prośba o pomoc
    Utworzone przez normi30 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-03-2011, 23:30
  4. Prosze o szybka pomoc 156 selespeed
    Utworzone przez Burton w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-01-2011, 20:31
  5. [156] Selespeed prosze o Waszą pomoc
    Utworzone przez Jacek1515 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-09-2009, 21:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory