Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: 156 TI 2.0 JTS po obróconej panewce + koszt remontu

  1. #1
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 1.9 JTDm '04
    Postów
    160

    Domyślnie 156 TI 2.0 JTS po obróconej panewce + koszt remontu

    Oglądał ktoś może to auto?
    http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-156-ti-salon-polska-ID4p7KIr.html

    A jeśli nie, to jakie mogą być ewentualne koszty remontu takiego silnika? Przy obróconej panewce do wymiany panewki + ew. szlif wału, prawda? Ile coś takiego może kosztować?

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Zanim zajrzałem na otomoto, pomyślałem, że piątak to max.
    No i masz za piątaka.
    Plus dla gościa za uczciwość.
    Minus za fotoszopa.

    Moim zdaniem nie warto iść w remont JTSa, tylko znaleźć dobre V6 i zrobić swapa.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  3. #3
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 1.9 JTDm '04
    Postów
    160

    Domyślnie

    Swap to też dobra opcja, ale w przypadku remontu jakie to mogą być koszta? I co oprócz wału/ panewek może być do roboty? Korby wszystkie proste, silnik po prostu stuka, ale pracuje.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Stawiam na drugiego piątaka przy remoncie.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  5. #5
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 1.9 JTDm '04
    Postów
    160

    Domyślnie

    Wow. Co może być aż tak drogie?

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    głównie robocizna, a do tego policz ile części będą kosztowały,
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  7. #7
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 1.9 JTDm '04
    Postów
    160

    Domyślnie

    Koszty robocizny pomijamy z pewnych względów.
    Jeżeli wał wyda ze szlifu, to tak naprawdę zostaje wsadzenie wału + nowych wszystkich panewek (głównych + korbowodowych) + oleje, dobrze myślę?

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Uszczelki też chyba trochę będą kosztowały?
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  9. #9
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 1.9 JTDm '04
    Postów
    160

    Domyślnie

    W TSach misa jest mocowana na jakąś uszczelkę "z tubki", w JTS jest inaczej? Czy jeszcze jakieś dochodzą?

Podobne wątki

  1. 2.5 v6 przytarta na panewce
    Utworzone przez alfabymikrut w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 20-02-2014, 15:05
  2. Koszt remontu.
    Utworzone przez manihusar w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 15-11-2013, 21:38
  3. Koszt remontu silnika 2.4 JTD 140KM
    Utworzone przez baldysek w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 27-07-2012, 14:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory