To zacznij proszę od napisania szczegółów, co za te 800 zł będzie, konkretnie: jaki mechanizm, koperta, szkło, czy tarcza będzie tylko malowana czy tłoczona/grawerowana, pasek/bransoleta, itd. Bo tak na razie to po "ja się znam" i "będzie odpowiedniej jakości" chętnych nie znajdziesz.
猫"Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Pokaż kolego swoje wcześniejsze serie zegarków. Może akurat się uda. Choć 100 osób wątpię.. Znając życie będzie tak, że może i nawet zgłosi się tyle chętnych. Ale potem zebrać pieniądze za to będzie kłopotem. Połowie coś wypadnie zapewne, część osób zapomni. Ale chętnie bym zobaczył jakiś Twój projekt
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Nie wiem czy nie zostanie to uznane za reklamę marki. Nie zalezy mi na tym bo z obecnie trwającymi projektami już mam pracy co niemiara.
Nie szykujcie się też na szybką realizację. Czasem trwa to nawet rok czasu...ale myślę, że warto poczekać. Możemy zrobić coś zupełnie nowego od podstaw cały zegarek i wdrożyć do produkcji, możemy też oprzeć go na obecnie produkowanym chronografie którego zmodyfikowana trzecia seria jest właśnie w produkcji i ujrzy światło dzienne - zostanie rozesłana do uczestników projektu w okolicach Listopada.
- - - Updated - - -
http://vratislavia-watches.com/?page_id=7
Ostatnio edytowane przez Quadri ; 22-09-2015 o 12:52
Patrząc na ceny z linka i tą którą proponowałeś mówimy raczej o mechanizmie kwarcowym. Więc ja odpadam.
Wole wzory Seiko lub nawet Timexa. Marka raczej nieznana a mechanizm Citizen Miota jest w wielu budżetowych produkcjach.... Poza tym rok czekania? Kasa miała by być wpłacona rok na przód?
mam oryginał AR i ma mechanizm Tissota więc nie dziwne że działa bez zarzutu
kolejną sprawą jest to że cena 800zł może i nie jest jakaś wysoka za zegarek co nie zmienia faktu że na tym forum takich osób nie uzbiera się nawet 20a już na pewno nie takich co rok będą na to czekać i co lepsze spodoba im się ten sam projekt
![]()
W dzisiejszych czasach idą do sklepu i za 800zł jest na prawdę spory wybór zegarków szczególnie że nie każdy musi mieć na nim logo AR nawet jeśli tą marką samochodów jeździ
Poniżej na zdjęciu kilka z mojej kolekcji, akurat tak wyszło, że z jednej firmy ale wyglądają jak nowe mimo tego że chodzę w zegarkach na co dzień - działają również bez problemów mimo różnej opinii o mechanizmach jakie tam są wkładane a cenowo ostatni 400 dwa pierwsze w okolicach 600-700złdlatego cena 800zł za logo AR jakoś mnie nie przekonuje.
![]()
Ostatnio edytowane przez round_cube ; 22-09-2015 o 14:19
Ja noszę 37 letnią Pobiedę. Werk najgorszej (najbardziej topornej) odmiany spotykanej w Pobiedach, a mimo to nie sprawia problemów. Wystarczy oddawać do przeglądu i jak trzeba - konserwacji. W sumie jedyny problem jest taki sam jak z Alfami - ciężko o dobrego zegarmistrza, tak samo jak ciężko o mechanika od TSów i V6.
Czyli dba się o taki zegarek jak o każdy inny mechanizm. A nie tylko wymienia bateryjkęW sumie dlatego wolę zegarki mechaniczne i kwarcówki nie kupię. Jakby klub organizował nawet małą serię mechanicznych zegarków, nawet z Alfaholikowym grawerem na kopercie, a nie nadrukiem na tarczy to ja pierwszy
![]()
Cóż, jeszcze trochę wody jednak musi upłynąć aby Polacy szerzej docenili coś więcej niż tylko swoje blachosmrody
Zegarek poświęcony mojej ulubionej marce AR i tak powstanie :-) niezależnie od upodobań na forum. Prędzej docenią go po prostu ludzie kochający dobry styl niż stricte posiadacie jakichś konkretnych pojazdów.
Podobna marka: http://www.autodromo.com/
- - - Updated - - -
Wiesz...to zalezy od podejścia, jeśli chcesz jakikolwiek zegarek...to owszem rynek jest pełny. Ale my nie produkujemy zegarków takich samych jak inni.
W tych Fosilkach masz mineralne szkiełka, masz wsadzone za małe mechanizmy do dużych kopert - koszty, ściśnięte liczniki na kupie w centrum tarczy - dla mnie dyskwalifikacja. Masz dość słabo wykonane koperty, zeszlifowane na krawędziach tak aby zakryć pewne ułomności użytej techniki i precyzji. Masz za krótkie wskazówki chronografu wzięte z katalogu - koszty! Różnic jest wiele, ale dostrzeże je tylko ktoś kto się tym interesuje w stopniu więcej niż podstawowym. Te Fossile to takie pomieszanie z poplątaniem stylu klasycznego z nieudolną próbą włączenia w to sportu pod postacią komplikacji chronografu. Zegarki dla mas...do tańca i różańca. Nie chcesz się wyróżniać kupujesz...i nosisz to co miliony. Kupując takie zegarki wybierasz tak jakby Skodę zamiast Alfy. To tak przekładając na samochody aby łatwiej było Wam to zrozumieć.