U mnie niewypalony dpf. Ale to po ciàgłej jeździe miejskiej.
Cóż sprawa dość dziwna bo w dzień kiedy chciałem podłączyć interfejs do Alfy błąd zniknął. Jak by sama się naprawiła. Oczywiście samo się nic nie robi także i tak podłączyłem pc i jedynym błędem jaki mi wyskakuje to P0237 czyli czujnik doładowania turbiny. Wszystko przy wyłączonym silniku wiec może dlatego. Tak czy siak sprawdziłem wszystko i żadnych anomali nie widziałem. Może była to jednorazowa usterka ?
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Shaft ; 23-09-2015 o 12:13
Przypuszczam że turbina się wtedy przeładowania i przyciela. Może sensor nawala. Jakieś porady żeby samemu to naprawić czy musze odwiedzić speca?
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Jeśli na wskaźniku turbo na postoju przy odpalonym silniku po lekkiej przygazowce wskazówka opada na perfekcyjne 0 to mało szans na błąd samego czujnika.
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Wskazówka opada do 0. Jedyne co mnie zastanawia ze nie mam przy pełnym bucie 1.6 bara. Od 2000 obrotów do 2500 wskazówka rośnie do prawie 1.6 bara później opada i od 2700 obrotów znów mam prawie 1.6 bara i juz nie opada. Jak by chwilowa utrata mocy i później but. Czuć to także w trakcie jazdy i od trójki wzwyż.
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Myśle że zacina się turbina
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Sama turbina czy osprzęt ?
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Na pewno do się dowiesz w warsztacie
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Czyli sam tego nie zrobię. A tak liczyłem ze trzeba tylko coś przeczyścić
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka