Co ciekawe nigdy wcześniej tego nie czułem, ale zawsze jeździłem na 16" na standardowym zawiasie. Za to z cięższymi jednostkami (V6 i R5), a teraz to bidne R4, tyle, że po lifcie.
Co ciekawe nigdy wcześniej tego nie czułem, ale zawsze jeździłem na 16" na standardowym zawiasie. Za to z cięższymi jednostkami (V6 i R5), a teraz to bidne R4, tyle, że po lifcie.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Odgrzeję kotletaCo z tymi rozpórkami? Ktoś by się podjął zrobienia i to najlepiej żeby nie była sztywna tylko rozkręcana.
e\Drugie pytanie to co zrobić z negatywem z przodu? Dziś ogarnąłem całe zawieszenie z przodu i wsadziłem eibachy -30mm. Zbieżność ustawiona, koła stoją tak / \ . Mówię od razu że na seryjnych sprężynach było to samo, ale nie aż tak mocno. Jest na to jakiś patent?
niestety jest to związane z obniżeniem, czym niżej tym negatyw większy
Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html
No ale mówię przecież że na seryjnych sprężynach było to samo. 10kkm i nowe opony do wyrzutu, paranoja
może poprzednie sprężyny nie trzymały już serii i trochę przysiadły.
Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html
Nie bo były zmieniane na kayaby
do pół roku to może i trzymały serię później raczej nie. Też w zeszłym roku wymieniłem na kayaby i mimo to teraz już siedzą tak jakbym wstawił zamiast nich -30. Także znowu muszę je wymienić.
Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html
Ale nie powinno jesc tak opon, mimo ze negatyw mam to opon nie je