Strona 30 z 30 PierwszyPierwszy ... 2021222324252627282930
Pokaż wyniki od 291 do 295 z 295

Temat: wady chip tunningu

  1. #291
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Moyset
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Lutcza, między Rzeszowem a Sanokiem
    Auto
    AR 155 2.0 TS 8V, AR Mito 1.4 TB 120KM
    Postów
    460

    Domyślnie

    Wyślizgałem Valeo. Ale ze sklepu było, a może trzeba było brać z ASO. Nie wiem.

  2. #292
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    było z aso ...

    nie ja wyślizgałem
    wyślizgał super chip godula ...








  3. #293
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,547

    Domyślnie

    Mam chip zrobiony u Cinka 2.5 roku temu, przejechane ok 30-35kkm od tego czasu. Przed chipem auto miało 159KM/331Nm, po chipie 190KM/380Nm. Przed chipem auto miało "dziurę" w przebiegu momentu obrotowego przy ok. 2600oobr/min, Cinek to wyrównał programem:


    Auto chodzi fajnie, i na pewno gdybym miał się jeszcze raz decydować to bym chip robił. W zimie nie ma problemów z odpalaniem. Przebieg momentu jest teraz taki, że jak potrzebuję wyprzedzić to mam 900obr szerszy zakres gdzie moment jest powyżej seryjnych 320Nm (4200obr/min vs wcześniej 3300), a to robi różnice że najczęściej nie trzeba tracić czasu na zmianę biegu przy wyprzedzaniu.

    Jedna uwaga. U mnie, pomimo że Cinek minimalnie zdjął momentu poniżej 1800obr/min, to w pewnych sytuacjach auto chyba jednak ma trochę większy moment przy niskich obrotach a to powoduje chyba niewyrabianie się dwumasy. Dzieje się to tylko gdy temperatura na zewnątrz jest poniżej zera (większa moc/moment?) i gdy zwolnię na 5 czy 6 biegu do niskich obrotów, nie zredukuję i od tych ok 1600-1700obr/min depnę gaz na maxa. Auto wpada w dziwne wibracje w tym przedziale obrotów. Dwumas i sprzęgło były zmieniane na Valeo (ze sklepu, nie Ricambi) jeszcze przed chipem i wg tego co wielu pisało na forum, wygląda na to że nieoryginalny dwumas ma problemy z przeniesieniem takiego momentu przy takich obrotach. Cinek proponował mi lekką zmianę programu (minimalne zdjęcie momentu na dole), ale dla mnie to nie jest w ogóle uciążliwe, bo normalnie i tak robię redukcję i wszystko gra, więc się nie zdecydowałem.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	MOD.jpg
Wyświetleń:	373
Rozmiar:	73.6 KB
ID:	178354  
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 17-09-2015 o 09:46

  4. #294
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Od 04.2021 159 SW 2.0 jtdm+, WCZEŚNIEJ; 159 2.2 JTS , 159 1.9 jtdm 8v, soft @sdero
    Postów
    460

    Domyślnie

    Byłem wczoraj w krakowie u kolegi @sdero (conmir) na "poprawie" softu który miałem wgrany przez "modpro" w Bielsku-Białej.
    W wielkim skrócie: Mega różnica na PLUS, auto nie dymi ani na dole ani na górze. Przyśpiesza płynnie, moc dostępna w szerokim zakresie obrotów, po powrocie do bielska czuje jakbym kupił nowy samochód....teraz wyprzedzanie to przyjemność. Mirek wszystko tłumaczy, tabelki, wykresy itd dostosuje program idealnie do wymagań klienta, pełna "profeska"
    Nie ma sie czego bać, chip tuning jak ktoś robi mądrze i z głową zbytnio nie zaszkodzi.
    Pozdrowienia dla Mirka, szacuneczek!

  5. #295
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,837

    Domyślnie

    dobrze, ze Mirek to nie typowy Mirek komisant

Podobne wątki

  1. AlfaOBD - wady i zalety.
    Utworzone przez bubu321 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 09-01-2015, 18:05
  2. 156 1.9 JTD 105KM , co to może być za Chip ?? JET-W Common Rail (Niemiecki Chip)
    Utworzone przez Tiestosclublife w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-04-2012, 12:23
  3. [156] wady alfy 156 po fl
    Utworzone przez Doman w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-09-2008, 08:18
  4. Wady i zalety AR 166 2.0 TS
    Utworzone przez apacz84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 27-12-2007, 18:52
  5. 145/146 TD wady i zalety
    Utworzone przez mick w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-08-2007, 15:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory