może i jest na odwrótdam tylko że jeżeli chodzi o sróbę to
śruba powinna być wstawiona prostopadle do kielichów i
takie coś planuje się na etapie pomiarów.
- - - Updated - - -
Oczywiście sztywna rozpórka będzie problemem nawet przy jej montażu. Wystarczy, że ktoś ją założy na kołach, a już tragicznie byłoby, gdyby założył na kołach i nierównym podłożu.Dlatego rozpórki (sztywne) raz, że się mierzy na nieobciążonym zawieszeniu, a dwa to zakłada się je również bez obciążenia i tak też skręca śrubę. W skrajnych przypadkach, przy niezachowaniu tych czynności można narobić bigosu ze zbieżnością (kąty pochylenia kół) i nieprawidłowym rozkładem sił oddziaływających na karoserię, które może doprowadzić do sławetnego pękania szyby przedniej. Rozpórka to dodatkowa poprzecznica samochodu, wstawiając ją zmieniacie ustrój mechaniczny budy i dlatego niech wszystko będzie zrobione porządnie. Tyle ode mnie, jak się gdzieś mylę, to proszę mnie poprawić.![]()