Strona 47 z 168 PierwszyPierwszy ... 37383940414243444546474849505152535455565797147 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 461 do 470 z 1678

Temat: Zakup Alfy Romeo GT

  1. #461
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jarzon
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa GT Q2, Stilo JTD 16V
    Postów
    308

    Domyślnie

    Kolego, wszystko jest dokładnie opisane na forum i to wiele razy. Wystarczy poszukać. Nie spodziewaj się, że skoro zaszczyciłeś nas swoją obecnością to całe forum będzie tylko czekać aby móc odpowiedzieć kolejny raz na te same pytania.

  2. #462
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ddudek
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    GT 3.2 V6
    Postów
    228

    Domyślnie

    Bo pytasz o bardzo subiektywne oceny ;-)

    Czy hamulce radzą - ja nie narzekam.

    Jak 18 vs 17 niszczą zawieszenie - na to pytanie moglby odpowiedziec ktos kto mial dwie identyczne gt i jezdzil nimi na zmiane po tych samych trasach przez czas trwalosci zawieszenia.

    Co do podlogi - u mnie jest git, i chyba GT generalnie nie mają z tym aż takiego problemu jak 156.

    Progi - baaardzo często są zniszczone przez nieumiejętne podnoszenie samochodu (4/4 samochody jakie oglądałem, łącznie z moim, oraz +1 którego nie oglądałem, ale sprzedający mnie ostrzegł -> 100% egzemplarzy)

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

  3. #463
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Małopolska
    Auto
    bmw e83 , bmw e12
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cytat Napisał ddudek Zobacz post
    Bo pytasz o bardzo subiektywne oceny ;-)

    Czy hamulce radzą - ja nie narzekam.

    Jak 18 vs 17 niszczą zawieszenie - na to pytanie moglby odpowiedziec ktos kto mial dwie identyczne gt i jezdzil nimi na zmiane po tych samych trasach przez czas trwalosci zawieszenia.

    Co do podlogi - u mnie jest git, i chyba GT generalnie nie mają z tym aż takiego problemu jak 156.

    Progi - baaardzo często są zniszczone przez nieumiejętne podnoszenie samochodu (4/4 samochody jakie oglądałem, łącznie z moim, oraz +1 którego nie oglądałem, ale sprzedający mnie ostrzegł -> 100% egzemplarzy)
    dziękuję za odpowiedz - owszem , pytam o bardzo subiektywne oceny bo im więcej tych subiektywnych opinii tym bardziej wyłania się realny obraz. Osobiście spotkałem się z kilkoma już 156 z zardzewiałą podłogą i sporo ludzi straszy mnie ,że alfy gniją. Co do hamulców to pytam bo też słyszałem opinie ,że w GT z jtd , zwłaszcza po operacji podniesienia mocy hamulce seryjne sobie nie radzą (pewnie inaczej jest w sporo słabszym 1.8 ts).

  4. #464
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Ja nic nie chce mówić ale ocynk to powłoka. Jak przejadę po podłodze Audika śrubokrętem to za dwie polskie zimy podłogi ni ma ( kuzyna A6 gnije na klapie w miejscu gdzie jest wkładka plastikowa z rejestracją i halogenami - plastik wibruje,wytarł lakier i ocynk i dooopa ) Elementy takie jak podłoga narażone na piaskowanie ,obtarcia itd trzeba konserwować. 156 i GT też w ocynku

  5. #465
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    Różne opinie są na forum jeżeli chodzi o ocynk podwozia i w większość mówi że tylko ocynk jest na nadwoziu.
    Ostatnio edytowane przez gennosuke ; 30-09-2015 o 09:46

  6. #466
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    skrót :
    18 w GT - ( 225/40/18 vs 215/45/17 ) - zancznie bardziej czuć wszystko , ale da się żyć , nie jest to jakieś ekstremum
    hamulce - tutaj moja opinia jest jedna - std jest z dooopy ( i nawet na fabrycznej mocy itp nie czułem się pewnie z hamowaniem na trasie za kimś w innym aucie i zostawiałem sobie kilka metrów zapasu ) zmiana na brembo 4tł i 330 tarcze znacznie polepsza ten problem
    minus tego patentu - min 17" zima i to też nie każde alu ( ET , szerokość , kształt ramion alu itp )
    progi - jak wyżej








  7. #467
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Małopolska
    Auto
    bmw e83 , bmw e12
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    skrót :
    18 w GT - ( 225/40/18 vs 215/45/17 ) - zancznie bardziej czuć wszystko , ale da się żyć , nie jest to jakieś ekstremum
    hamulce - tutaj moja opinia jest jedna - std jest z dooopy ( i nawet na fabrycznej mocy itp nie czułem się pewnie z hamowaniem na trasie za kimś w innym aucie i zostawiałem sobie kilka metrów zapasu ) zmiana na brembo 4tł i 330 tarcze znacznie polepsza ten problem
    minus tego patentu - min 17" zima i to też nie każde alu ( ET , szerokość , kształt ramion alu itp )
    progi - jak wyżej
    Czyli potwierdza się to co słyszałem od znajomych alfistów. Trochę szkoda bo często jeżdżę autostradą i hamulce się zdecydowanie przydają.
    A co do progów i podwozia to rozumiem ,że jednak zabezpieczenie jest kiepskie a zgnilizna nie jest tylko wynikiem nieumiejętnego podnoszenia ?

  8. #468
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jarzon
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa GT Q2, Stilo JTD 16V
    Postów
    308

    Domyślnie

    Dużo zależy w jakim klimacie auto jeździło. Tam gdzie nie ma ostrych zim i soli na drodze rdza nie występuje. W naszym klimacie warto odnowić zabezpieczanie antykorozyjne. To się tyczy większości aut i nie tylko alf.

  9. #469
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    zmiana na brembo 4tł i 330 tarcze znacznie polepsza ten problem
    Rzekłbym że nawet diametralnie, do tego stopnia że dziś widok jednotłoczka wzbudza we mnie..... litość
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  10. #470
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał ///david Zobacz post
    Czyli potwierdza się to co słyszałem od znajomych alfistów. Trochę szkoda bo często jeżdżę autostradą i hamulce się zdecydowanie przydają.
    A co do progów i podwozia to rozumiem ,że jednak zabezpieczenie jest kiepskie a zgnilizna nie jest tylko wynikiem nieumiejętnego podnoszenia ?
    Nie, zglinizna jest wynikiem nieumijetnego podnoszenia auta. W samochodach powypadkowych ruda lubi sie pojawiac na tylnych blotnikach od wewnatrz.

Podobne wątki

  1. Zakup Alfy Romeo GT 1.9 JTD
    Utworzone przez spdii w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 265
    Ostatni post / autor: 25-10-2017, 13:07
  2. [159] Zakup Alfy Romeo 159
    Utworzone przez Janusz :> w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-07-2014, 19:42
  3. Zakup Alfy Romeo w UK
    Utworzone przez karczes816 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-05-2014, 18:38
  4. zakup alfy romeo gt
    Utworzone przez hiszpan w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 12:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory