Dzięki! Obejrzałem sobie filmiki. Szczerze... nic specjalnego i chyba tylko bajer na razie.
Dodatkowo trzeba oderwać rękę od kierownicy, żeby ściszyć/podgłosić/odrzucić rozmowę. Mając przyciski w aucie zrobię to samo bez odrywania rąk od kierownicy. Chociaż to machnięcie na odrzucenie połączenia mi się podobało
Wolałbym, żeby skupili się na obsłudze głosowej i była lepiej implementowana w autach.
Pozdro,
Bartas
kretyńskie gadżety dla gawiedzi.....
wymyślanie dupereli, nie mających żadnego znaczenia, za to podwyższających cenę, szybko się starzejących albo podatnych na psucie...
tymczasem sprawdza się to, co pisałem tutaj kilka lat temu: Sergio Marchionne jest grabarzem marki Alfa Romeo. Zabawka 4C to temat absolutnie niszowy, ciekawostkowy. Idące w długie lata opóźnienia i dramatycznie niska sprzedaż aut firmy, równie dramatycznie wątła oferta rynkowa.
I teraz te jajca z Gulią: na co ten pajac liczy że co? świat się za rok rzuci na to auto, bo co?
Inni po prostu PRODUKUJĄ AUTA, MNOŻĄ WERSJE I MODELE. A ten pajac w sweterku tylko gada i gada, kłamie i kłamie.
Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?
Ale my właśnie nie chcemy marki, która będzie mnożyć "generyczne" wersje i modele. Chcemy marki, która będzie produkować samochody, które chce się mieć.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Honda CRV (służbowa)
Maserati Ghibli SQ4 '15
To chyba nie w tej rzeczywistości rynkowej. Chyba ze to producent w stylu morgana albo szopy w której się rzeźbi repliki cobry. Nie bardzo widzę miejsce dla marki która nie ma w miarę pełnej oferty, ale w sumie nie znam się, to mogę się mylić. Taki lotus np. nie ma, ale chyba ma inna misję firmy też totalnie i podpada pod "morgan albo szopa" trochę.
Lexus ma w ofercie 7 modeli (sprawdziłem z ciekawości). Infiniti ma 5. Alfa ma mieć docelowo chyba 8, a w tej chwili ma w sumie 4.
Swoją drogą - wychodzi Infiniti Q30, jakiś model kompaktowy:
- silniki benzynowe: tylko jeden silnik, 1.6 122KM, bez automatu;
- w podstawowej wersji koła stalowe z kołpakami (nie ma do wyboru innych felg <!!!>, alu są w pakiecie City cośtam Edition, za który trzeba zapłacić 30 tys. zł, klimatyzacja ręczna jednostrefowa;
I to wszystko za jedyne 99.950 zł!!!
A Giulietta niby nie jest premium...
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 15-10-2015 o 12:28
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Giulietta i MiTo dostaną lifting w 2016 roku - raczej nie pół roku przed zejściem.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Infiniti to nissan w sumie, więc trochę inna sytuacja. Lexus to toyota.
Natomiast nie można chyba powiedzieć że "alfa to taki fiat premium"?