Dalej uważam, że np. odpuszczenie małej szybki przy słupku C (zostawienie jednej tafli, jak w Ghibli) zmieniłoby odbiór samochodu, a raczej nie miałoby wpływu na to, jak Giulia jeździ...
Dalej uważam, że np. odpuszczenie małej szybki przy słupku C (zostawienie jednej tafli, jak w Ghibli) zmieniłoby odbiór samochodu, a raczej nie miałoby wpływu na to, jak Giulia jeździ...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
^^^ Gdyby wsadzili do niej V8 od Ferrari, tak jak planowano, to by faktycznie była rakietaszkoda, że się tak nie stało.
Nie znam się na motoryzacji, ale tego to już nawet ja, laik nie dam sobie wmówić. Z całą pewnością dałoby się zaproponować inne reflektory z przodu i lampy z tyłu - coś co by z automatu wyróżniło samochód.
- - - Updated - - -
Pełna zgoda. Nic dodać, nic ująć.
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Honda CRV (służbowa)
Maserati Ghibli SQ4 '15
... ale przecież taki był plan. Wstawić 4,2V8 od Ferrari. Ponoć nie mogli go upakować, choć ostatecznie im się to udało.
Program zarzucono przez kryzys.
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Honda CRV (służbowa)
Maserati Ghibli SQ4 '15
I gdzie tu niby jest to V8?
Pewnie, ale w tej chwili każdy tutaj jedzie na domysłach. Na żywo auto widziało tylko kilka osób z forum i chyba wszystkim im Giulia się bardzo podobała i mówili, że wygląda jeszcze lepiej niż na obrazkach, reszta natomiast wnioski wysuwa tylko na podstawie zdjęć.
Dlaczego więc nie można się zachwycać nad autem tylko trzeba żalić, że to słupek nie taki, że lampa nie taka?!![]()
Dla mnie to nieistotne szczegóły w porównaniu z postępem jaki zrobili w napędzie i prowadzeniu. I jestem skory im wybaczyć te niedociągnięcia, jeśli rzeczywiście auto będzie się tak prowadziło jak zapowiadają bo tutaj jest właśnie przełom, a nie w designie.
Pozdro,
Bartas