Problem nie jest nowy, bo zawsze po dłuższym postoju trzeba było kręcić kilkanaście sekund. Niestety jak się zrobiło zimniej jest zdecydowanie gorzej. Zapala zawsze, ale zimne auto trzeba kręcić już naprawdę długo.
Macie pomysły gdzie szukać?
Problem nie jest nowy, bo zawsze po dłuższym postoju trzeba było kręcić kilkanaście sekund. Niestety jak się zrobiło zimniej jest zdecydowanie gorzej. Zapala zawsze, ale zimne auto trzeba kręcić już naprawdę długo.
Macie pomysły gdzie szukać?
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Spróbuj przekręcić kluczyk kilka razy na zapłon potem dopiero odpal silnik
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
A regulator ciśnienie paliwa?
U mnie podobny problem, długo trzeba kręcić jak zimny silnik + brak wolnych obrotów przez pierwsze 20 sekund.
Po podpięciu pod kompa następujące błędy :
Test silnika krokowego wykazuje jego sprawność. Hmm, czyżby problem z EVAP? Nie mogę znaleźć tematu, ale kiedyś czytałem że ktoś miał z tym problem w 164 i pomogło wstawienie rezystora
155
Gdzie tego szukać? (zaworka odzyskiwania par)?
Pompę o tyle odrzucam, że paliwa nie brakuje nawet przy prędkościach powyżej 200.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Ten zaworek można czyścić? Spróbuje go w weekend wyjąć, chyba obok przepustnicy jest.
155
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Pod prawą lampą?
A tak się cieszyłem, że przyzwoity dostęp jest w 164 ...
Póki co dzięki. Będę walczył![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...