Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Temat: V6 TB cieżko zapala

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie V6 TB cieżko zapala

    Problem nie jest nowy, bo zawsze po dłuższym postoju trzeba było kręcić kilkanaście sekund. Niestety jak się zrobiło zimniej jest zdecydowanie gorzej. Zapala zawsze, ale zimne auto trzeba kręcić już naprawdę długo.
    Macie pomysły gdzie szukać?
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Spróbuj przekręcić kluczyk kilka razy na zapłon potem dopiero odpal silnik

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Spróbuj przekręcić kluczyk kilka razy na zapłon potem dopiero odpal silnik
    Hm. Jakby lepiej. Pompa?
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Hm. Jakby lepiej. Pompa?
    Zaworek zwrotny na pompie albo po drodze na przewodzie paliwowym .
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    A regulator ciśnienie paliwa?

    U mnie podobny problem, długo trzeba kręcić jak zimny silnik + brak wolnych obrotów przez pierwsze 20 sekund.

    Po podpięciu pod kompa następujące błędy :


    Test silnika krokowego wykazuje jego sprawność. Hmm, czyżby problem z EVAP? Nie mogę znaleźć tematu, ale kiedyś czytałem że ktoś miał z tym problem w 164 i pomogło wstawienie rezystora
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	12168264_1038185059554672_1737756683_o.jpg
Wyświetleń:	205
Rozmiar:	88.3 KB
ID:	181159  

    155

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Zaworek zwrotny na pompie albo po drodze na przewodzie paliwowym .
    To może być to lub zaworek odzyskiwania par paliwa. Stawiam na to drugie

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Gdzie tego szukać? (zaworka odzyskiwania par)?

    Pompę o tyle odrzucam, że paliwa nie brakuje nawet przy prędkościach powyżej 200.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    Ten zaworek można czyścić? Spróbuje go w weekend wyjąć, chyba obok przepustnicy jest.

    155

  9. #9
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Gdzie tego szukać? (zaworka odzyskiwania par)?
    Pochłaniacz oparów paliwa znajduje się pod prawą lampą przednią za chłodnica oleju przynajmniej w 155 tak jest ale w 164 też pewnie w tym samym miejscu na nim znajduje się zaworek do którego jest podpięta wiazka z ECU, łatwo odszukać

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Pod prawą lampą?

    A tak się cieszyłem, że przyzwoity dostęp jest w 164 ...

    Póki co dzięki. Będę walczył
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

Podobne wątki

  1. [159] Cieżko Pali na ciepłym silniku ... Alfa 159
    Utworzone przez delvil12316 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-08-2020, 11:53
  2. Alfa 156 1.8 TS gaśnie i cieżko zapala
    Utworzone przez MyPPx w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 05-01-2015, 21:47
  3. [145] Cieżko Odpala jak zimna 1.4 bx
    Utworzone przez Pol3wa w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 29-06-2011, 23:31
  4. cieżko u nas z paskiem???
    Utworzone przez luki1985 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 09:42
  5. cieżko odpala na zimnym silniku i strzela...
    Utworzone przez yareck1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 23:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory