Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 47

Temat: Hamownia

  1. #11
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Tak teraz myślę że chyba jednak nie .To że zrzuca go do N nie musi oznaczać od razu trybu awaryjnego. Awaryjny wiąże się z ograniczeniem osiągów a auto w N silnikowo przecież jeździ normalnie tyle że bez systemów kontroli . Auto bez obracających się tylnych kół pomierzył by wtedy normalnie nawet na jednoosiowej hamowni z tym że tylko w trybie N ale "na papierze" drastycznych różnic miedzy D i N znów nie ma jeśli chodzi o moc i moment, jak sam zresztą napisał interesuje go głównie tryb N więc na jednoosiowej powinni mu dać radę pomierzyć bez problemu

  2. #12
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT
    Postów
    176

    Domyślnie

    U mnie wyszło 165Hp i 256Nm w trybie N, a osoba mierząca powiedziała, że w trybie D jest tylko inna charakterystyka pracy skrzyni/"gazu".

  3. #13
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    No zapalona lampka VDC to raczej awaria
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    ale kontroli trakcji , od awarii silnika jest check

  5. #15
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    No i co z tego? Skoro wynik jest taki,że silnik pojedzie tylko w N.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Roman35 Zobacz post
    Za kilka dni jadę na hamownię, żeby ostatecznie ustalić, czy coś jest nie tak z silnikiem w moim samochodzie.
    Z ciekawości gdzie jedziesz?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    No i co z tego? Skoro wynik jest taki,że silnik pojedzie tylko w N.
    to że go pomierzy bez obracających sie tylnych kół ( czy to na jednoosiowej czy dwu -bez róznicy) a tryb N w zupełności mu wystarczy aby porównać z danymi fabrycznymi

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    A VW właśnie wtedy wchodził w tryb ładnych spalin - tzn. jak tylne koła stały. Czyli domyślnie stacja diagnostyczna

  8. #18
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    To jest hamownia, której używają kierowcy rajdowi (tacy prawdziwi), więc raczej powinna być profesjonalna i powinni znać się na swojej robocie.

  9. #19
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Tak wygląda wykres w trybie N i D (dało się w trybie D, bo na tej hamowni obracały się wszystkie koła).
    Niby wszystko OK jeśli chodzi o moc maksymalną, tylko na początku wzrost momentu jest zbyt szybki, zresztą widziałem wykres z innego samochodu i tam wzrost jest łagodniejszy. Podobno to może być coś ze sprężarką, tylko co?

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	hamownia.jpg
Wyświetleń:	143
Rozmiar:	70.3 KB
ID:	181214  

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał Roman35 Zobacz post
    Podobno to może być coś ze sprężarką, tylko co?
    Gdybanie, od tego jest diagnoza dynamiczna i wtedy widać jak się zachowuje turbo, w julce masz turbosprężarkę typu WG- z zaworem upustowym, ta praktycznie nie ma co się psuć.
    Zresztą zawór jest zamknięty przy wstawaniu turbo więc tę opcje można sobie odpuścić.
    Co to za hamownia była - obciążeniowa czy inerkcyjna ? Na którym biegu było hamowane auto ?
    Ja bym się tym niutonem nie przejmował, przecież on tak narasta "tylko" wtedy kiedy trzymasz gaz wciśnięty na 100% - stan określony. Po edycji softu- jest 290/300Nm a widziałem i więcej i auta żyją.

Podobne wątki

  1. Hamownia - 49 zł
    Utworzone przez yeye w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-03-2012, 16:48
  2. Hamownia
    Utworzone przez Mariano_lodz w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 23-02-2012, 09:28
  3. [156] hamownia
    Utworzone przez atanek1970 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-06-2011, 17:01
  4. Hamownia
    Utworzone przez moninika w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 02-04-2009, 19:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory