Strona 108 z 152 PierwszyPierwszy ... 8589899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,071 do 1,080 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #1071
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Jak nie masz specjalnego klucza do szpilek to Stara metoda tzn 2 nakrętki mocno skątrować i odkrecasz za tą bliżej dzwona.

  2. #1072
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtd 16v 2007
    Postów
    460

    Domyślnie

    wybiłem przecinakiem te klapki byly 4 i wszystko wyczyscilem i teraz pytanie zostawic te trybiki co byly na nich klapy i wszystko zostawic tak jak bylo czy zabac cos z tego mechanizmu

  3. #1073
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Poprawnie to należy całkowicie usunać to co zostało po ośkach i zaślepić.

    Napisane z komóreczki!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  4. #1074
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtd 16v 2007
    Postów
    460

    Domyślnie

    ale moge zostawic wszystko tak jak bylo tylko klapy wyrzucic,ktore wyrwalem

  5. #1075
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Nie bo uszczelniacze będą puszczać i będzie dalej źle.

    Napisane z komóreczki!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #1076
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    Cytat Napisał anAlfaBeta Zobacz post
    A co się zmieniło przez te 4 lata, nowe śrubki wymyślono? Po prostu jeden wymyśli spawanie, drugi wymyśli nagwintowanie a trzeci zasmarka silikonem i też będzie dobrze.... może
    poprostu 4-5 lat temu nikt nie myslal zeby wkrecac w dupke srubke numer pieć tylko spawali kolektory. Teraz juz nawymyslali i mozesz kupic na allegro rozne rożniste rzeczy zeby sobie z tym poradzic

    - - - Updated - - -

    jackblackxxx haha zapowiada sie fajnie. Zycze udanego skladania zebys nie plakal na forum bo widze za wiele pojecia nie masz.

  7. #1077
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Jackblack trzymam kciuki, żeby się udało. Mojego mechanika, który mi to robił zaskoczyła jedną rzecz. Po poskładaniu wszystkiego auto nie chciało odpalić. Zapowietrzony był układ paliwowy. Nie widziałem jak to zrobił bo siedziałem w aucie i odpalałem.

  8. #1078
    Użytkownik Znawca Avatar anAlfaBeta
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    1,960

    Domyślnie

    Ja wylałem całe paliwo z pompy (obracając wałkiem) i z odstojnika i z przewodów i nie było problemu. Potem dodatkowo w czasie jazdy spadł przewód paliwowy między filtrem i pompą a mimo to też się nie zapowietrzyło. Tak więc to chyba większy talent trzeba mieć

  9. #1079
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Również trzymam kciuki sam też kilka spraw robiłem sam. BTW Goora... you made my day B-)

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  10. #1080
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtd 16v 2007
    Postów
    460

    Domyślnie

    koledzy ,a jak się układ zapowietrzy to jak go odpowietrzyć i pytam ponownie bo jedni spawają,drudzy gwintują i śruby daja,a ja chce zostawić orginalne trybiki tylko bez tej listwy co przekręca te tribiki czyli tak jak było w orginale.Co tam będzie lecieć.I proszę bez zbędnych komentarzy każdy uczy się na błedach,a ja mieszkam w Niemczech lecz choruje i dostaje tylko zasiłek chorobowy i nie mam kasy na mechanika a te klapy tu kosztuje 300 do 400 euro usuniecie,dlatego walcze sam

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory