Jak nie masz specjalnego klucza do szpilek to Stara metoda tzn 2 nakrętki mocno skątrować i odkrecasz za tą bliżej dzwona.
Jak nie masz specjalnego klucza do szpilek to Stara metoda tzn 2 nakrętki mocno skątrować i odkrecasz za tą bliżej dzwona.
Naprawa skrzyń M20, M32 ---> http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...ml#post2004527
https://www.youtube.com/watch?v=WztjfgsSgJU - polskie złomowisko.
wybiłem przecinakiem te klapki byly 4 i wszystko wyczyscilem i teraz pytanie zostawic te trybiki co byly na nich klapy i wszystko zostawic tak jak bylo czy zabac cos z tego mechanizmu
Poprawnie to należy całkowicie usunać to co zostało po ośkach i zaślepić.
Napisane z komóreczki!
ale moge zostawic wszystko tak jak bylo tylko klapy wyrzucic,ktore wyrwalem
Nie bo uszczelniacze będą puszczać i będzie dalej źle.
Napisane z komóreczki!
poprostu 4-5 lat temu nikt nie myslal zeby wkrecac w dupke srubke numer pieć tylko spawali kolektory. Teraz juz nawymyslali i mozesz kupic na allegro rozne rożniste rzeczy zeby sobie z tym poradzic
- - - Updated - - -
jackblackxxx haha zapowiada sie fajnie. Zycze udanego skladania zebys nie plakal na forum bo widze za wiele pojecia nie masz.
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html
Jackblack trzymam kciuki, żeby się udało. Mojego mechanika, który mi to robił zaskoczyła jedną rzecz. Po poskładaniu wszystkiego auto nie chciało odpalić. Zapowietrzony był układ paliwowy. Nie widziałem jak to zrobił bo siedziałem w aucie i odpalałem.
Ja wylałem całe paliwo z pompy (obracając wałkiem) i z odstojnika i z przewodów i nie było problemu. Potem dodatkowo w czasie jazdy spadł przewód paliwowy między filtrem i pompą a mimo to też się nie zapowietrzyło. Tak więc to chyba większy talent trzeba mieć![]()
Również trzymam kciuki sam też kilka spraw robiłem sam. BTW Goora... you made my day B-)
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
koledzy ,a jak się układ zapowietrzy to jak go odpowietrzyć i pytam ponownie bo jedni spawają,drudzy gwintują i śruby daja,a ja chce zostawić orginalne trybiki tylko bez tej listwy co przekręca te tribiki czyli tak jak było w orginale.Co tam będzie lecieć.I proszę bez zbędnych komentarzy każdy uczy się na błedach,a ja mieszkam w Niemczech lecz choruje i dostaje tylko zasiłek chorobowy i nie mam kasy na mechanika a te klapy tu kosztuje 300 do 400 euro usuniecie,dlatego walcze sam