Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: [156] Problem z lewarkiem, z biegami

  1. #11
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    śrubka raczej nie blokuje.
    ale sprawdź jeszcze tak :
    zaciągnij ręczny, włącz 5 bieg i tak jakbyś chciał ruszyć (delikatnie gazu)jeśli auto zgaśnie od razu znaczy ze sprzęgło ok jeśli dostanie jakiegoś uślizgu no to już wiadomo.
    Oczywiście nie przysmaż sprzęgła :-)

    no i najlepiej jakbyś zdjął od spodu caly mechanizm :-) śrubki mogą sie pourywać ale będziesz miał wszytko na wierzchu( z tego co pamiętam najlepiej sobie wydech zdjąć :-(

    pozdr
    łukasz

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    To nie blokuje się przy lewarku tylko przy skrzyni dostęp od góry po demontażu akumulatora. Jeśli to linki to koszt ok. 500zł
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #13
    cysio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156
    To nie blokuje się przy lewarku tylko przy skrzyni dostęp od góry po demontażu akumulatora. Jeśli to linki to koszt ok. 500zł
    I robocizna około 200.

  4. #14
    BiG_G
    Gość

    Domyślnie

    panowie mój problem też jest podobny mam go od niedawna jakieś dwa tygodnie, generalnie sprawa wyglada tak że lewarek strasznie ciężko chodzi, ja sobie z tym radziłem, ale kobieta takiej kolby w lapie nie ma, bo na prawde jest straszny opor przy zmianie biegow, a wyglada to tak, ze im dluzej silnik pracuje tzn jezdze tym ciężej biegi się zmienia, aż ostatnio jeżdziłem z godzinke po miescie i na końcu wstecznego nie mogłem wrzucić, generalnie samochód odstawiłem do mechanika i czekam do wtorku, ale chciałbym wstępnie to zdiagnozować żeby mu troche pomóc, gdyż ostatnio sarna mi wyskoczyła na drogę i skończyłem w rowie, bez samochodu 2 tygodniu, teraz znowu, generalnie kiepski okres!


    podsumując:

    - ciężka zmiana biegów, bardzo duży opór przy zmianie biegów, natomiast biegi wchodzą bez zgrzytu
    - im dłużej jeżdze tym ciężej jest zmieniać biegi
    - po redukcji lewarek nie odbija na pozycje luz / środek

    czy może to być wspomniana wyżej tuleja?

    Pozdrawiam i dzięki jak ktoś się tym zainteresuje

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Modlin (Nowy Dwór Mazowiecki)
    Auto
    AR 156 1.6 TS M1.5.5
    Postów
    47

    Domyślnie wsteczny

    Niestety u mnie też pojawił sie problem z wstecznym.
    Czasami nie wchodzi (dziwignia niby jest już na miejscu, a jednak nie do końca) a czasami słychać skrzypnięcie, nie wiem czy już zacząć się rozglądać za nową, czy coś da się z tym zrobić?

Podobne wątki

  1. Problem z lewarkiem
    Utworzone przez dudzik87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-11-2014, 09:19
  2. Problem z lewarkiem zmiany biegów
    Utworzone przez Grigori w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 16:44
  3. [147] problem z lewarkiem zmiany biegów
    Utworzone przez turQ w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-10-2011, 21:50
  4. Problem z lewarkiem zmiany biegów???
    Utworzone przez perseus21 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-07-2011, 21:43
  5. [159] problem z lewarkiem do podnoszenia....
    Utworzone przez nostradamino w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-01-2011, 00:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory