Strona 109 z 152 PierwszyPierwszy ... 95999100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,081 do 1,090 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #1081
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,838

    Domyślnie

    zeby Ci sie tylko nie zrobilo wiecej niz te 300-400 Ojro. Wydaje mi sie ze w porownaniu do tamtych zarobkow to tak samo wychodzi jak u nas ale twoja sprawa. Trzymam kciuki zeby Ci sie udalo nie poplynac np. na tysiac czy dwa ojro

  2. #1082
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtd 16v 2007
    Postów
    460

    Domyślnie

    czarny 28 co mogę żle zrobić,martwi mnie tylko układ paliwa ,że może być zapowietrzony i te różne śrube,ale robiłem przy prawie kazdym odkręceniu zdjęcia

  3. #1083
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,838

    Domyślnie

    oby nic. Ja mam jedna zasade jak czegos nie znam to sie nie lapie bo wiem ze zdup...ce

  4. #1084
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar szejk
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Zachodniopomorskie/Lubuskie
    Auto
    Alfa 159 2.4 210km Q4/159 2.0 JTDM TI
    Postów
    364

    Domyślnie

    To nie stare TDIki na pompie. Alfa ma CRa z pompą w zbiorniku, więc włączysz pare razy zapłon, trochę pokręcisz rozrusznikiem i powinno pójść.
    Były: Alfa SW 156 2004r 1.9 JTD 16v 140km, Alfa SW 159 2007r 2.4 JTDm Q4 210km
    Jest: Alfa SW 159 TI 2010r 2.0 JTDM 170km

  5. #1085
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Gdybyś miał problem z odpaleniem po robocie to daj znać to mogę w poniedziałek zadzwonić do niego i zapytać dokładnie co się stało, ze auto nie chciało odpalić i co zrobił ze odpaliło. Byłem przy całej robocie, sam czyściłem kolektor i wszystko widziałem ale tego akurat nie miałem możliwości bo kręciłem rozrusznikiem.

  6. #1086
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar szejk
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Zachodniopomorskie/Lubuskie
    Auto
    Alfa 159 2.4 210km Q4/159 2.0 JTDM TI
    Postów
    364

    Domyślnie

    Siknął Plakiem w dolot
    Były: Alfa SW 156 2004r 1.9 JTD 16v 140km, Alfa SW 159 2007r 2.4 JTDm Q4 210km
    Jest: Alfa SW 159 TI 2010r 2.0 JTDM 170km

  7. #1087
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał szejk Zobacz post
    Siknął Plakiem w dolot
    Na pewno tak. Szkoda że na to nie wpadłem [emoji6].

  8. #1088
    Użytkownik Znawca Avatar kowal78
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    100lica
    Auto
    AR 159 Q-tronic 2009
    Postów
    1,329

    Domyślnie

    Zrób jak pisał szejk. Jak poskładasz i będziesz chciał pierwszy raz odpalić włącz kilka razy zapłon żeby pompa w zbiorniku popracowała. Potem odpal. Może chwile dłużej pokręcić ale powinien załapać. Jak odpali nie gaś go, niech popracuje kilka minut. Mi po wymianie pompy CR odpalił za pierwszym razem.

  9. #1089
    Użytkownik Znawca Avatar anAlfaBeta
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    1,960

    Domyślnie

    Cytat Napisał jackblackxxx Zobacz post
    pytam ponownie bo jedni spawają,drudzy gwintują i śruby daja,a ja chce zostawić orginalne trybiki tylko bez tej listwy co przekręca te tribiki czyli tak jak było w orginale.Co tam będzie lecieć.
    Oryginalnie między osią od klapki a obudową znajduje się uszczelniasz - ot, gumowy pierścień. Uszczelniacze te są słabe i szybko tracą szczelność, co z jednej strony skutkuje wyciekiem czarnej maziugi (olej + sadza z EGR) a z drugiej strony jest nieszczelnością w dolocie, tzn. silnikowi trudniej zbudować odpowiednie ciśnienie doładowania bo powietrze ucieka dziurami - "turbina się wolniej wkręca".

  10. #1090
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtd 16v 2007
    Postów
    460

    Domyślnie

    panowie złożyłem auto i odpala,ale ....Pedał hamulca twardy jak skała i cieknie mi płyn z chłodnicy w miejscu zaznaczonym na zdjęciu i proszę o nie komentowanie i jechanie po mnie,już prawie rozkreciłem znowu tylko co tam jest,że cieknie,po zatym auto pali na dotyk

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory