Czasem ELM nie jest w stanie tego zrobić. U mnie potrafił to zrobić tylko KKL.
Czasem ELM nie jest w stanie tego zrobić. U mnie potrafił to zrobić tylko KKL.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Nie czasem tylko nigdy
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Panowie powiedzcie mi bo nie uzyskałem odpowiedzi jeśli na jednym wtrysku jest tendencja na minus pozostałe starają się go skorygować to czy można wykluczyć spadek kompresji. Czy spadek kompresji po korekcie minus jest możliwy?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Ok to spróbuję kkl em :-)
Wysłane z mojego Lenovo S650 przy użyciu Tapatalka
Mam pytanko. Zmieniłem miejscami 2 wtryski ale nie przypisalem im numerów. Po odczytaniu korekt były nad takie same jak przed podmianą. Podmiana drugiego z trzecim. Czy bez przypisania komputer myślał że są na swoich pierwotnych miejscach?
A drugie pytanko to co może być przyczyną jeśli podczas jazdy przy obrotach poniżej 1500 korekty na wszystkich wtryskach są ponad 5
Wysłane z mojego Lenovo S650 przy użyciu Tapatalka
Kolego musisz przypisać nr wtryskowe. Potem zresetować ustawienia a następnie pojeździć aby to się wszystko postawiło.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
No właśnie co masz na myśli mówiąc zresetować?
Wysłane z mojego Lenovo S650 przy użyciu Tapatalka
Reset ustawień autoadaptacyjnych. W tej samej zakładce co procedura kodowania wtryskiwaczy.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10