Strona 3 z 17 PierwszyPierwszy 12345678910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 162

Temat: Patent na tuleje pływającą Lemfordera w Wahacz tył

  1. #21
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Marku jak i Darku, studzienek nie zaliczam bo chyba musiałbym być ślepy, żeby specjalnie w każdą wjeżdżać i kontrolować czy może "dupa" nie ucieka, nie popadajmy w paranoje, na torowiskach się zatrzymuje niemalże do 0 bo szkoda jest mi amortyzatorów...

    Ale do rzeczy, jak pisałem wyżej, że pojadę na stację tak zrobiłem. Zawiozłem skierowanie do szpitala i od razu po tym stacja.

    Wyjeżdżając w czerwcu od Adriana amorki z przodu miały 77% lewy oraz 79% prawy, Tył zaś był 77% oraz 78% (mam wydruk) Oraz dwie tulejki w belce po przekątnej gdzie tego nie ruszałem.

    Dziś wjechałem na stację i do wymiany tak :
    Tulejki na wahaczach te bardziej z tyłu oraz lewa końcówka drążka (piszę o przodzie)

    A teraz uwaga, amortyzatory z przodu mają 44% lewy oraz prawy 43%
    Zaś tył, lewy 28% prawy 31%.

    Z tym, że gość mówił, że powinny z dwie osoby siedzieć z tyłu, żeby dobrze wynik pokazało.

    Od Czerwca czyli od zakupu zrobiłem prawie 17.000km .

    Co do zawiasu z tyłu, mam dwa dodatkowe wahacze na tył już tulejki sobie wybiłem (dziadek ściągacz zrobił z śrubą i skręcaliśmy, żeby wyszły) także, samemu też idzie ściągacz zrobić.


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  2. #22
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie wnikam kto jak jeździ że jedni robią 50k i nie naprawiają a inni wymieniają co 10k. To ich problem i niech się zastanawiają co robią źle.
    Tak czy siak to nie temat do wałkowania. Temat jest o patencie grzesia i niech tak pozostanie.

  3. #23
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Kaacu przeczytaj w necie co sprawdzasz tym testem na stacji diagnostycznej, na pewno nie sprawnosc amorkow. Raz juz mialem sytuacje ze auto nie przeszlo przegladu, wpadly nowe amorki i dalej to samo Marek ma racje, na face byla kiedys dyskusja o gornych trw- jedni jezdzili 10tys inni 70. Pytanie czym to bylo spowodowane

  4. #24
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    135

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Nie wnikam kto jak jeździ że jedni robią 50k i nie naprawiają a inni wymieniają co 10k. To ich problem i niech się zastanawiają co robią źle.
    Tak samo jest ze spalaniem. Ja np. mam taki styl jazdy, że osiągam bez problemu wyniki (powtarzalnie, nie jednorazowo), do których inni nawet się nie zbliżają. I nie raz już słyszałem, że oszukuję

    Cytat Napisał dareme89 Zobacz post
    Kaacu przeczytaj w necie co sprawdzasz tym testem na stacji diagnostycznej, na pewno nie sprawnosc amorkow. Raz juz mialem sytuacje ze auto nie przeszlo przegladu, wpadly nowe amorki i dalej to samo
    Nawet tu na forum ktoś pisał o badaniu amortyzatorów, podmianie opon pomiędzy osiami i związanymi z tym wynikami pomiarów

    EDYCJA: Też znam patent na podniesienie sprawności amortyzatorów na badaniu technicznym (choć nie musiałem z niego korzystać)

  5. #25
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Danus o tym pisal

  6. #26
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    166 2,4 jtd 2000r. 166 2,4jtd 1998r.
    Postów
    182

    Domyślnie

    Panowie, co byśmy nie założyli to i tak wszystko będzie się błyskawicznie sypać. Nie ważne, czy to fast, trw, lemforder, tedgum itd... Niestety taka jest delikatna konstrukcja zawieszenia w 166... A patent autora bardzo ciekawy i starannie wykonany. Jak ktoś ma dostęp do tokarki to można się pobawić.

  7. #27
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dominik2 Zobacz post
    Panowie, co byśmy nie założyli to i tak wszystko będzie się błyskawicznie sypać. Nie ważne, czy to fast, trw, lemforder, tedgum itd... Niestety taka jest delikatna konstrukcja zawieszenia w 166... A patent autora bardzo ciekawy i starannie wykonany. Jak ktoś ma dostęp do tokarki to można się pobawić.
    To legenda ludowa

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Łukasz 166
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    Peugeot 406 Coupe 3.0 Była Alfa Romeo 166 2.4
    Postów
    750

    Domyślnie

    Cytat Napisał dareme89 Zobacz post
    To legenda ludowa
    W każdej legendzie jest ziarnko prawdy
    Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
    Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
    Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
    Była Vectra A 1993r 1.8 B+G

  9. #29
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    166 2,4 jtd 2000r. 166 2,4jtd 1998r.
    Postów
    182

    Domyślnie

    Cytat Napisał dareme89 Zobacz post
    To legenda ludowa
    Tak legenda ludowa, tylko dlaczego 80% 166 które widuje na ulicy ma rozjechane koła? Często widuje tak ekstremalne przypadki, że nie potrafię sobie nawet wyobrazić jak tym samochodem musi rzucać po drodze.

  10. #30
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Bo wlasnie tych uzytkownikow ktorych widujesz raczej nie stac na utrzymianie 166 .Nie od dzis wiadomo ze to drogi samochod w utrzymaniu.Doprowadzenie do ladu tego samochodu, przekracza wartosc tego auta i tylko ludzie zakreceni sa wstanie wpompowac w ten samochod pieniadze .Reszta kreci sie tak zeby inno jechalo.A co do zawieszenia, nic sie tam nie sypie, gorne wachacze trw 70 tys mam zrobione, dolne wytrzymaly 130tys.Tyl zrobilem po 130tys, przejechalem juz 30 tys wszystko gra.W dolnym wachaczy z tylu mam poli z Olkusza,zero zastrzezen i skrzypienia.Opon nie tnie , na wiecej nie zwracam uwagi tylko jezdze.Legenda ludowa i tyle
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 28-10-2015 o 21:02
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

Podobne wątki

  1. Tuleje wahacza, czy cały wahacz ?
    Utworzone przez Jfuel w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-11-2014, 10:15
  2. [164] Co to za patent ? :-)
    Utworzone przez Yacek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-05-2011, 22:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory