Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23

Temat: Nowy zakup - moja 3.0 GTV

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Spider 3.0 V6 12v
    Postów
    286

    Domyślnie

    Cytat Napisał DarekK Zobacz post
    Z tym przemyślanym dolotem miałem kiedyś problem w 156 jak przejeżdżałem prze większą kałużę i zassało wodę do silnika
    Ja to napisalem pod wzgledem budowy tego silnika i faktu, iz jednostka V6 potrzebuje go dosc sporo. Dlatego dolot tworzy sie nisko, aby po pierwsze powietrze bylo jak najzimniejsze a po drugie w okolicy zderzaka, na dole, tworzy sie nieduże podciśnienie które również ułatwia zasysanie.
    Nie wnikam czy ktos jezdzi czy nie po kałużach

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Cytat Napisał DarekK Zobacz post
    .. czemu moc spadnie ?
    Wyższa temperatura zassanego powietrza = mniej tlenu = mniej mocy

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie

    Cytat Napisał supabache Zobacz post
    Wyższa temperatura zassanego powietrza = mniej tlenu = mniej mocy
    Dokładnie. Dodatkowo zmienia się ciśnienie w puszce. Ta jednostka jest bardzo wrazliwa na zmiany w ilości i jakości dostarczonego i wyrzucanego tlenu. Zobacz jakie fajne mam przyrosty po samej wymianie wwydechu, albo jeszcze lepiej przejrzyj temat kolegi LukeMazur. On na powietrzu 30KM zrobił.
    Co do wydechu- Inochi Motorsport. Nie ma żadnych gotowych układów elektrycznych. Koszt Ragazzona, Magnaflow, czy czegokolwiek jest wyższy niż koszt roboty u chłopaków. Robią solidnie i choć nie porównywałem przyrostow z żadnym gotowym produktem, są one naprawdę godne. Do tego masz wpływ na to co masz pod autem i jak to wygląda.
    Co do dolotu- Każdemu pozostawiam prawo do własnego zdania jak i wyrażania refleksji w temacie otwartych dolotow powietrza. Moim zdaniem to super patent jeżeli zainwestujesz w osłony termiczne i będziesz jeździł tylko po torze. Widziałeś jak wyglądają filtry w rallycross? Błoto, deszcz, piach z ciężarówki przed Tobą, kurz... Jeśli chcesz mieć coś w miarę bezpiecznego i co podniesie Ci osiągi zrób lapacz powietrza o większej średnicy i załóż filtr (wkładkę) sportowy w miejsce oryginału. Dodatkowo możesz owinac cały dolot matami termicznymi, a kolektor wydechowy bandazem. Jeśli zależy Ci wyłącznie na dźwięku, zainwestuj w wydech.

    Tak w ogóle miło powitać kolegę z Płocka! Koniecznie musimy się zgadać jak zajade przed świętami, albo będę odwiedzał rodziców w któryś weekend ;) będziesz miał okazję posłuchać i samemu się przekonać, że dobrze zrobiony wydech naprawdę daje rade i nie potrzebuje otwartej puszki, a ja na swoim koncie tez mam nagrodę za dźwięk ;) Na tamtym zlocie wygrał ze mną tylko Luke.

Podobne wątki

  1. NOWY ZAKUP ALFY 156 2.0 ts PÓŁAUTOMAT
    Utworzone przez madzik3026 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 22-11-2014, 18:22
  2. [166] 2.0TS - Nowy uzytkownik i nowy zakup
    Utworzone przez FifthGear w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-07-2012, 06:19
  3. nowy zakup i co dalej?
    Utworzone przez bugan3 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-08-2009, 20:26
  4. Nowy zakup 156 i problemy
    Utworzone przez rudiszubert w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 19-07-2009, 16:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory