Czy pełne to jutro sprawdze.
Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka
Czy pełne to jutro sprawdze.
Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka
Ta mniejsza puszka (zdj po prawej stronie) to jest pierwszy katalizator.
A czy masz DPF, to o ile nie masz endoskopumożesz sprawdzić np. za pomocą MES/FES.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Panowie, diagnoza trafna. 3 klapy zablokowane, tylko jedną się ruszala. Kolektor zaspawany, wyszorowany, egr zastąpiony (4 dziury po 6mm zostawione), auto ma teraz dużo większą moc lecz nadal kopci...;( ktoś ma jeszcze jakiś pomysł???
Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka
chłopcze mam pomysł! JEDŹ DO MECHANIKA![]()
Myślałem że to forum dla ludzi chcących pomóc z wiedzą a nie siedzących na dupach internetowych hejterów nie wnoszących nic do tematu...
Jeśli nie masz dpf to będzie kopcił.
Z tym, że brak DPF powoduje kopcenie nie mogę się zgodzić. Sam go nie mam już od dawna i nic nie dymi. Znalazłem słowa które należało by przypisać Cinkowi, którego wszyscy kojarzą raczej. "Przyczyn takiego stanu rzeczy może, niestety, być bardzo dużo: od niesprawnych wtrysków, przez paliwo podłej jakości, awarię zaworu recyrkulacji spalin (EGR), nieszczelny (lub zalepiony nagarem) układ dolotowy, po niefachowo wykonany chip-tuning (program mocno „podlany” paliwem)." Dodatkowo zainteresuj się turbiną.
Silnik pali na dotyk, kultura pracy silnika bardzo ładna, egr zaslepiony, paliwo orlen verva. Turbo leje olej....
Muszę zaopatrzyć się w elm.