Może zamiast 2.4 pomyśl o 2.0 jtdm
Może zamiast 2.4 pomyśl o 2.0 jtdm
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
2.4 wchodzi ale jeździ tylko na wprost![]()
nie, waga
19" wchodzi bez problemu Wystarczy w stosunku do felg 18" zmniejszyć profil opony o 5 czyli zamiast np. 215/40R18 zamontować 215/35R19 i cała filozofia.
Natomiast kwestii planów Jesli chcesz 147 przed FL upodabniać do 147 po FL i mieć więcej mocy to wyjście jest proste - sprzedajesz auto i kupujesz polifta z 1.9 150KM, zakładasz większy IC, robisz program i masz okolice 200KM. Jeśli natomiast uparty jesteś na skrzynię SS to podobnie - sprzedajesz auto i kupujesz polifta z 2.0 150KM, ale będziesz miał benzynę i mocy tak łatwo nie podniesiesz.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
To może idź na całość i nie zamykaj się na inne silniki np. z Hondy type-R, przecież to ma być Custom.
No a V6? Byly seryjne z selespeedem, nawet 6-biegowym. Wiec chyba do ogarnięcia, bo diesla z SS nigdy nigdzie nie bylo więc ECU się ze skrzynią nie dogada..
Powodzenia
Projekt skończy sie na niczym jak znaczna większość. Bylo juz tu kilku takich marzycieli. Kolega w ogóle forum nie przejrzal przez lenistwo. Jest tez elektroniczny katalog,do którego być może zajrzał ale bez głębszej refleksji.
Dlaczego większość tutejszych użytkowników jest tak niechętnie nastawiona do tuningu?