Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Tuleje PU

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    147 1.9 jtd 115
    Postów
    100

    Red face Tuleje PU

    zrobiłem górne wahacze PU i się zastanawiam które się opłaca jeszcze bo słyszałem że dolne nie ma sensu mam parę lat temu zmienione po wjechaniu mi innego samochodu w koło i jest ok jak narazie mam też pu w perzotanie 106 i smaruje jak zmieniam koła smarownicą i nic nie piszczy wiec jakie są wasze opinie bo wymiana tuleji na pu to jakieś 3 papierosy czasu
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCN0347.jpg
Wyświetleń:	380
Rozmiar:	56.4 KB
ID:	183849   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCN0348.jpg
Wyświetleń:	363
Rozmiar:	56.8 KB
ID:	183850   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCN0349.jpg
Wyświetleń:	367
Rozmiar:	49.8 KB
ID:	183851   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCN0350.jpg
Wyświetleń:	367
Rozmiar:	39.3 KB
ID:	183852   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCN0351.jpg
Wyświetleń:	364
Rozmiar:	58.1 KB
ID:	183853  

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCN0352.jpg
Wyświetleń:	367
Rozmiar:	56.9 KB
ID:	183854  

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar śmigacz
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Łańcut
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,6 TS 105 KM, Alfa Romeo Mito 1.4 105 KM
    Postów
    273

    Domyślnie

    Opłaca się jeszcze wymienić na PU gumy stabilizatora, ale z tym jest już trochę więcej zabawy.
    Były:
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 140 KM
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS 150 KM
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 103 KM
    Jest:
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 105 KM Rosso Proteo
    Alfa Romeo MITO 1.4 Multiair 105 KM Rosso

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar BellaMia
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    POMORSKIE
    Auto
    Alfa Romeo MITO 1.4 TB MA 135 KM TCT + LPG, Rosso
    Postów
    292

    Domyślnie

    Jesli można wiedzieć to skąd kupowales?
    Do założenia ich jest potrzebny jakiś konkretny sprzęt?
    A ten smar to zwykły czy teflonowy czy może jakiś inny?
    Jak smarowac, w którym miejscu? Zewnętrznie czy do środka?
    Sorki za może proste pytania ale wole wiedzieć....
    BYŁY:
    Fiat 126 p, 1986;
    VW POLO II, 1.0, 1988;
    Seat Ibiza 1.2 system Porsche, 1991;
    Audi A4 1.9 TDI, 1996;
    Renault Megane 1.9 DCi, 2002;
    Ford Focus I 1.8 TDCi, 2003;
    Alfa Romeo 147 FL 1.9 JTDm, 2007
    Alfa Romeo 147 FL 1.6 TS + LPG, 2007 Rubino

    Alfa Romeo MITO 1.4 TB MA 135 KM TCT + LPG, 2010 Rosso
    JEST:

    Fiat QUBO 1.4 77 KM LPG 2014 r.
    "Ludzie żyją stereotypami - ja jeżdżę Alfą!"

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar śmigacz
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Łańcut
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,6 TS 105 KM, Alfa Romeo Mito 1.4 105 KM
    Postów
    273

    Domyślnie

    Tuleje najłatwiej dostać od Strongflexa. Do założenia w górne wahacze nie trzeba specjalnych narzędzi. Z dolnymi jest gorzej, bo przydatna jest prasa do demontażu starych tulei. Smar właściwie dowolny, ale w tych miejscach najlepiej chyba się sprawdzi molibdenowy. Smarować trzeba obficie wewnątrz podczas montażu, bo smarowanie po wierzchu nic nie daje i tuleje mogą skrzypieć.
    Ostatnio edytowane przez śmigacz ; 20-11-2015 o 19:20
    Były:
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 140 KM
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS 150 KM
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 103 KM
    Jest:
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 105 KM Rosso Proteo
    Alfa Romeo MITO 1.4 Multiair 105 KM Rosso

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    147 1.9 jtd 115
    Postów
    100

    Domyślnie

    tuleje strongflexa smarujemy tylko tuleje pływająca nie gumę najlepiej na prasie ja mam 16 ton i bez problemu równo wchodzą po przeżyciach z fordem nie wiem czy bym się bawił z imadłem do smarowniczek wiertło 5 mm w gwintownik 2 kreski 6 mm rozmiar smarowniczek 6 wiercimy po za gwintowaniu mniejszym wiertłem przez gumę resztki aluminium resztki z wiercenia w wewnętrznej ściance z wahacza wyrównać mikro-szlifierką

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    147 1.9 16v
    Postów
    19

    Domyślnie

    Też ostatnio poważnie zastanawiam się nad tulejami. Tłucze mi tuleja w prawym górnym wahaczu, więc i tak muszę coś z tym zrobić. @sixtus Ty wymieniałeś tylko górne? Jak pojeździsz to daj znać jak sie auto zachowuje i czy czuć jakąś różnicę

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar śmigacz
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Łańcut
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,6 TS 105 KM, Alfa Romeo Mito 1.4 105 KM
    Postów
    273

    Domyślnie

    Cytat Napisał RxoxR Zobacz post
    Też ostatnio poważnie zastanawiam się nad tulejami. Tłucze mi tuleja w prawym górnym wahaczu, więc i tak muszę coś z tym zrobić. @sixtus Ty wymieniałeś tylko górne? Jak pojeździsz to daj znać jak sie auto zachowuje i czy czuć jakąś różnicę
    Ja wymieniałem komplet tulei w całym przednim zawieszeniu i gumy stabilizatora ponad trzy lata i 50 tys. km temu. Od tamtej pory zero luzów i samochód jeździ świetnie. Założyłem czerwone tuleje, zawieszenie jest może ciut sztywniejsze niż na gumie, ale niewiele. Tuleje były obficie nasmarowane podczas montażu i do dzisiaj nic nie skrzypi nawet w mrozy, a oryginalne gumy skrzypiały jak stara wersalka. Tyłu na razie nie ruszam, bo jest ok., ale jak coś się posypie to też wymienię cały komplet.
    Były:
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 140 KM
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS 150 KM
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 103 KM
    Jest:
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 105 KM Rosso Proteo
    Alfa Romeo MITO 1.4 Multiair 105 KM Rosso

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    147 1.9 jtd 115
    Postów
    100

    Wink

    z tymi gumami stabilizatora to jest dużo roboty bo jak na tą chwile działają .

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar śmigacz
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Łańcut
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,6 TS 105 KM, Alfa Romeo Mito 1.4 105 KM
    Postów
    273

    Domyślnie

    Cytat Napisał sixtus Zobacz post
    z tymi gumami stabilizatora to jest dużo roboty bo jak na tą chwile działają .
    Trzeba demontować wydech i opuszczać sanki. Roboty dużo, bez kanału raczej niewykonalne. Podobno jest to możliwe bez opuszczenia sanek, ale chyba dla Copperfielda albo innego Houdiniego.


    Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez śmigacz ; 21-11-2015 o 18:50
    Były:
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 140 KM
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS 150 KM
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 103 KM
    Jest:
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 105 KM Rosso Proteo
    Alfa Romeo MITO 1.4 Multiair 105 KM Rosso

  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    147 1.9 jtd 115
    Postów
    100

    Domyślnie

    narazie na mikołaja mi dzisiaj przegub padł to sobie odpuszczę dopóki działają

Podobne wątki

  1. Tuleje LCC
    Utworzone przez emilio 166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-03-2014, 20:31
  2. Tuleje poliuretanowe
    Utworzone przez pablon2o w dziale 156
    Odpowiedzi: 84
    Ostatni post / autor: 19-04-2013, 11:13
  3. Tuleje Wahaczy 147
    Utworzone przez insanekielek w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-04-2013, 14:05
  4. tuleje
    Utworzone przez Qlimax125 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-04-2012, 19:25
  5. tuleje
    Utworzone przez ziele w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-08-2010, 23:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory