To zasilający ale nie znam koloru - przy silniku zidentyfikujesz
To zasilający ale nie znam koloru - przy silniku zidentyfikujesz
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
nie wiem czy był na forum już przypadek pękniecia przewodów w tylnej wiązce klapy w polifcie bo nie kojarzę (??) ale wiem co zostało poprawione w tej kwestii. Jest inny sposób prowadzenia kabli (ciekawe czy same przewody tez dali lepsze czy takie same), jest inna klapa (inaczej wyprofilowana), również gumowa osłona do klapy wchodzi w innym miejscu, kable już nie mają takiego załamania a ich wejscie do klapy przesunięto bardziej w stronę zawiasów co pozwoliło bardziej wyprostować przewody . Sądzę że jeśli problem się nie powtórzy ( bo nie wiemy jakie przewody zastosowali) to z pewnością bedzie dużo większa odporność na przełamywanie wiązek niż wcześniej (aczkolwiek w mojej 2010r ze zdjecia jeszcze się żaden nie przełamał jak dotąd) . Poniżej kilka fotek :
Przed lift
i po lift
![]()
Generalnie raz już serwis naprawiał mi dwa przewody, ale zerwały się kolejne więc chcę je wszystkie wymienić.
Czy możecie powiedzieć jakie przewody muszę kupić, żeby naprawić wszystkie przewody w wiązce prawej i lewej?
...chcę zrobić naprawę jednego popołudnia więc muszę być do tego przygotowany.
Właśnie zorientowałem się że nie mam świateł cofania i nie wiem teraz czy to kable czy czujnik.
Ale myślę że czujnik bo nie ma żadnego komunikatu i jeszcze zauważyłem że jak jadę troszkę szybciej na wstecznym wywala mi komunikat że coś jest z czujnikiem nachylenia hold-hill czy jakoś tak.
Macie jakieś doświadczenia w tym temacie ?
Raczej na 100% pęknięte przewody - konstrukcja czujnika jest prosta jak konstrukcja cepa tam się nie ma co popsuć. Wyciągnij z niego wtyczkę to zobaczysz czy to czujnik czy wiązka
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
A przy przerwanych kablach komputer by nie krzyczał ?
Czujnik to ten z prawej strony pod aku. ?
Mi ostatnio przy przerwanym kablu od prawej lampy przeciwmgielnej komputer pokazywał awarię żarówki.
Te wiązki to jakaś masakra, robiłem w kwietniu w ASO, 3 tyg temu wszystko trzeba było poprawiać.
Ja nic nie kupowałem. Kolega złota rączka po prostu mi te kable polutował i pokleił![]()
Mnie też dopadła awaria wiązki. Nie działał przycisk otwierania bagażnika. Mikrostyk i złączki koło przycisku były OK. Zrobili mi w serwisie naprawę w lewej wiązce. Biało - pomarańczowy kabelek był urwany. Reszta kabelków w gumowej osłonie wyglądała nieźle.