w opisie :
http://allegro.pl/zaslepki-kolektora...154187124.html
jest że pasują do poliftowych ( czyli plastikowych ) przed liftowe miały mniejszą średnice.
w opisie :
http://allegro.pl/zaslepki-kolektora...154187124.html
jest że pasują do poliftowych ( czyli plastikowych ) przed liftowe miały mniejszą średnice.
U mnie ośki nie miały luzu, po rozłączeniu napędu zostawiłem je na swoim miejscu i jest ok.
potwierdzam ,ja wyrwałem klapy i ośki i rozłączyłem mechanizm i zostawiłem tak jak fabryka zrobiła dodałem tylko trochę silikonu od misek olejowych i jest ok
Wyjmę wyczyszczę wywale klapy i ośki nagwintuje miejsca po ośkach i powkręcam śruby na klej - żeby więcej tam nie zaglądać.
A tak apropo ma ktoś może plastikowy kolektor za rozsądne pieniądze ? ( było by za jednym podejściem ) kolektor może być z pourywanymi klapami - bedzie mniej roboty :-).
Mam samochod z 12.2006 i posiadam plastikowy kolektor. Rozumiem, ze był wymieniany? Tylko kiedy..
Pozdrawiam
To już lepiej kupić metalowy, porządnie zaślepić i włożyć zamiast rzeźbić w plastiku ;-)
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
W plastikowym kolektorze klapki znajdują sie nie w plastiku tylko w aluminiowej czesci. Duzo łatwiej zaslepic niż w przypadku całego kolektora z aluminium. Nie widzę sensu kupowania drugiego. Nagwintowanie i wkręcenie śrubek zajmie max 30 min wiec duzo czasu sie nie oszczędzi.
Jak wolisz. Plastikowy kolektor moim zdaniem zwiększa ryzyko nieszczelności itp itd - więcej połączeń plastik/metal. Dlatego ja bym wybrał aluminiowy![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10