Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Temat: GT, GTV a może 159?

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał KMucha Zobacz post
    Odświeżam temat To zabawne ale kompletnie zapomniałem, że go założyłem. Kupiłem MX-5 ale chcę wrócić do Alfy) I tytuł tematu dalej aktualny, kilka pytań z tego co nie znalazłem:
    - GTV: bać się awaryjności? jak z częściami? (najlepiej niski przebieg i skóra)
    - GT: wiem, że 1.9 jest genialny ale nie chciałbym klekota w coupe. 2.0 jts? Warto się pchać w twin sparka? (wymarzona niska cena 16-18, bo chciałbym trochę "pomodzić")
    - 159: mętlik w głowie. raczej 1,9 lub 2,2 benzyna. W opcji zawsze 1.9 jtdm. Kupię za 18 coś wartego uwagi? (najlepiej skóra)

    Jeżeli macie jakieś propozycje aut ze znajomych źrodeł to będę wdzięczny. Tak jak wspomniałem najlepiej 18k, mam na auto 20k.
    JTS to nie tłin spark To praktycznie inny silnik.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  2. #12
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał KMucha Zobacz post
    - GTV: bać się awaryjności? jak z częściami? (najlepiej niski przebieg i skóra)
    - GT: wiem, że 1.9 jest genialny ale nie chciałbym klekota w coupe. 2.0 jts? Warto się pchać w twin sparka? (wymarzona niska cena 16-18, bo chciałbym trochę "pomodzić")
    - 159: mętlik w głowie. raczej 1,9 lub 2,2 benzyna. W opcji zawsze 1.9 jtdm. Kupię za 18 coś wartego uwagi? (najlepiej skóra)
    Dziwnie kompletujesz silnik + model te propozycje. Ja bym brał:
    - GTV z silnikiem 3.0V6
    lub
    - GT z silnikiem 1.9JTD tudzież 3.2V6 (ostatnie Busso, ale zapewne poza budżetem)
    lub
    - 159 1.9 JTDM, bo na 2.0JTDM Ci nie starczy

    Osobiście w tym budżecie celowałbym w GT 1.9 lub GTV 3.0
    Tej drugiej propozycji chyba nie muszę tłumaczyć a pierwsza za stosunkowo niedużą kasę daje sporo frajdy (robisz wirus na 170-200KM i ostro śmigasz za tanie pieniądze).
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar 3voQ
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    LDZ
    Auto
    156, A8L, Voyager, Peżo
    Postów
    201

    Domyślnie

    nie lepiej ciut dołożyć - w miarę możliwości oczywiście i kupić GT 3.2? za 23 kupisz ładne..
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    mało piszę, więcej robię a to moje pociechy
    156 3.0

    Dawne kochanki:
    GT 3.2 (kochała najbardziej a teraz kocha ZjadaczKanapkow)
    159 (zdradziła i poszła)
    GTV (w trakcie renowacji w dobrych rękach GrzesieKW)

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    Cytat Napisał 3voQ Zobacz post
    nie lepiej ciut dołożyć - w miarę możliwości oczywiście i kupić GT 3.2? za 23 kupisz ładne..
    a kolega z jtd nie pisał do Ciebie na zamiane seba-sb

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar KMucha
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    --- Alfa GT Blackline --- była AR 147 GTA 3.2 V6 250 KM, AR 156 SW 1,9 JTD '
    Postów
    58

    Domyślnie

    No Panowie 3.0 i 3.2 reklamować mi nie trzeba Po przygodzie z 147 GTA mam same dobre wspomnienia z Busso. Ale musze coś bardziej normalnego do codziennej jazdy. GTA spalała mi w mieście na krótkich trasach 20-22 litry na sto. Ale fakt, GTV z busso kręci mnie

    Ktoś ma doświadczenie z 2.0 jts? Na pewno olej bd wymieniał regularnie, a na starcie wymienię rozrząd (jaki to koszt o orientacyjnie?)

    GT 1.9 jtd byłaby najbardziej rozsądną opcją, ale wolę chyba benzyniaka.

    PS. Komplementuje 1.9 jtd bo przejechałem z takim silnikiem w 156 SW ponad 30k km i sprzedałem auto w świetnym stanie z 290k przebiegiem. I prócz oleju jtd nie chciał nic

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Trin
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Świdnica
    Auto
    Było Gtv 2.0 JTS, jest 406 coupe 3.0
    Postów
    414

    Domyślnie

    Jts, rozrząd 1600-1700 wraz z wariatorem i pompą wody plus dobry olej 10w60 syntetyk, zawieszenie gtv ma trwałe ja zaliczyłem tylko wymianę tulei na przednim lewym wahaczu koszt 150zł z robocizną, wymiana oleju to jakieś 320-360zł, robiłem klimę w tym roku: kompresor 1200zł, osuszacz 80-90zł plus robocizna. cewka zapłonowa to jakieś 320zł, świece ngk 72zł sztuka, hamulce z tego co się orientowałem to komplet przód i tył tarcze plus klocki to wychodzi jakieś 1100 zł ate bo trw taniej wyjdą, drogie są pierdoły takie jak uszczelki drzwi. Na razie auto bezawaryjne, mam ponad 2 lata i za dużo nie wydałem jak na takie autko;] silnik fajny z ładnym dźwiękiem jak na 2.0 no ale po takim czasie jak mam to chciało by się coś co ma przynajmniej 200km;] pozdrawiam

  7. #17
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał Trin Zobacz post
    Jts, rozrząd 1600-1700 wraz z wariatorem i pompą wody plus dobry olej 10w60 syntetyk, zawieszenie gtv ma trwałe ja zaliczyłem tylko wymianę tulei na przednim lewym wahaczu koszt 150zł z robocizną, wymiana oleju to jakieś 320-360zł, robiłem klimę w tym roku: kompresor 1200zł, osuszacz 80-90zł plus robocizna. cewka zapłonowa to jakieś 320zł, świece ngk 72zł sztuka, hamulce z tego co się orientowałem to komplet przód i tył tarcze plus klocki to wychodzi jakieś 1100 zł ate bo trw taniej wyjdą, drogie są pierdoły takie jak uszczelki drzwi. Na razie auto bezawaryjne, mam ponad 2 lata i za dużo nie wydałem jak na takie autko;] silnik fajny z ładnym dźwiękiem jak na 2.0 no ale po takim czasie jak mam to chciało by się coś co ma przynajmniej 200km;] pozdrawiam
    Po tym co piszesz, to nie wiem, czy utrzymanie V6 nie jest tańsze
    A jeżeli nie tańsze, to przynajmniej na zbliżonym poziomie...
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar GrzeSiekS
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    okolice Wrocławia
    Auto
    Jest m.in. Brera 2.2 JTS, były 166 2.5 V6, FC 20VT LE, GT 2.0 JTS
    Postów
    59

    Domyślnie

    Cytat Napisał 3voQ Zobacz post
    nie lepiej ciut dołożyć - w miarę możliwości oczywiście i kupić GT 3.2? za 23 kupisz ładne..
    No nie wiem czy za 23 da się kupić zadbane GT 3.2 - śmiem wątpić

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Trin Zobacz post
    silnik fajny z ładnym dźwiękiem jak na 2.0 no ale po takim czasie jak mam to chciało by się coś co ma przynajmniej 200km;]
    mam dokładnie to samo - nie mam co narzekać na swoją GT 2.0 JTS (wręcz przeciwnie), ale cały czas ciągnie mnie w kierunku busso...

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Edd46
    Dołączył
    11 2015
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    56

    Domyślnie

    Rozrząd do 2.0 JTS'a 1500-1700 zloty ? Oryginał z pompa wody na Allegro 500 zł z wysyłka do tego wariator liczmy kolejne 400 (widziałem kiedyś nowy za 330,ale oryginał to nie był). Wiec ciekawi mnie skąd wziąłeś taka zaporowa cenę Trin.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzeSiekS Zobacz post
    No nie wiem czy za 23 da się kupić zadbane GT 3.2 - śmiem wątpić

    - - - Updated - - -

    mam dokładnie to samo - nie mam co narzekać na swoją GT 2.0 JTS (wręcz przeciwnie), ale cały czas ciągnie mnie w kierunku busso...
    da sie kupic takie v6 kolega miał chyba na mysli swoje gt

Podobne wątki

  1. Alfa 146- czy wartą tą? a może inną? Może 156? Pomocy!!
    Utworzone przez guziaster w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-06-2013, 17:29
  2. Co to może być...?
    Utworzone przez Majki w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-01-2011, 00:22
  3. Co to może być??
    Utworzone przez werter81 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-12-2009, 16:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory