Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Dziwnie kompletujesz silnik + model te propozycje. Ja bym brał:
- GTV z silnikiem 3.0V6
lub
- GT z silnikiem 1.9JTD tudzież 3.2V6 (ostatnie Busso, ale zapewne poza budżetem)
lub
- 159 1.9 JTDM, bo na 2.0JTDM Ci nie starczy
Osobiście w tym budżecie celowałbym w GT 1.9 lub GTV 3.0
Tej drugiej propozycji chyba nie muszę tłumaczyća pierwsza za stosunkowo niedużą kasę daje sporo frajdy (robisz wirus na 170-200KM i ostro śmigasz za tanie pieniądze).
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
nie lepiej ciut dołożyć - w miarę możliwości oczywiście i kupić GT 3.2? za 23 kupisz ładne..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mało piszę, więcej robię a to moje pociechy
156 3.0
Dawne kochanki:
GT 3.2 (kochała najbardziej a teraz kocha ZjadaczKanapkow)
159 (zdradziła i poszła)
GTV (w trakcie renowacji w dobrych rękach GrzesieKW)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No Panowie 3.0 i 3.2 reklamować mi nie trzebaPo przygodzie z 147 GTA mam same dobre wspomnienia z Busso. Ale musze coś bardziej normalnego do codziennej jazdy. GTA spalała mi w mieście na krótkich trasach 20-22 litry na sto. Ale fakt, GTV z busso kręci mnie
![]()
Ktoś ma doświadczenie z 2.0 jts? Na pewno olej bd wymieniał regularnie, a na starcie wymienię rozrząd (jaki to koszt o orientacyjnie?)
GT 1.9 jtd byłaby najbardziej rozsądną opcją, ale wolę chyba benzyniaka.
PS. Komplementuje 1.9 jtd bo przejechałem z takim silnikiem w 156 SW ponad 30k km i sprzedałem auto w świetnym stanie z 290k przebiegiem. I prócz oleju jtd nie chciał nic![]()
Jts, rozrząd 1600-1700 wraz z wariatorem i pompą wody plus dobry olej 10w60 syntetyk, zawieszenie gtv ma trwałe ja zaliczyłem tylko wymianę tulei na przednim lewym wahaczu koszt 150zł z robocizną, wymiana oleju to jakieś 320-360zł, robiłem klimę w tym roku: kompresor 1200zł, osuszacz 80-90zł plus robocizna. cewka zapłonowa to jakieś 320zł, świece ngk 72zł sztuka, hamulce z tego co się orientowałem to komplet przód i tył tarcze plus klocki to wychodzi jakieś 1100 zł ate bo trw taniej wyjdą, drogie są pierdoły takie jak uszczelki drzwi. Na razie auto bezawaryjne, mam ponad 2 lata i za dużo nie wydałem jak na takie autko;] silnik fajny z ładnym dźwiękiem jak na 2.0 no ale po takim czasie jak mam to chciało by się coś co ma przynajmniej 200km;] pozdrawiam
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Rozrząd do 2.0 JTS'a 1500-1700 zloty ?Oryginał z pompa wody na Allegro 500 zł z wysyłka do tego wariator liczmy kolejne 400 (widziałem kiedyś nowy za 330,ale oryginał to nie był). Wiec ciekawi mnie skąd wziąłeś taka zaporowa cenę Trin.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk