Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 79

Temat: Logi z MES - prośba o analizę

  1. #11
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    A nie wiesz przypadkiem co to za ECU ISO code 7A 07 CE 8C B0 w moim silniku, którego MES nie rozpoznaje (scrackowana wersja też nie, ale przynajmniej idzie dalej i mierzy parametry). Dziwne, że nie dodali go do programu, jeżeli wiem, że występuje też w samochodach z 2013 roku.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    ECU ISO code: 7A 07 CE 8C B0 FIAT drawing number: 51969923 Hardware number: MM8GMK HW651 Hardware version: 00 Software number: K410OC48 Software version: 0000 Homologation number: 8GMKF2 Functioning time (EEPROM): 14474 Operating time: 14517 WARNING: Invalid ISO code for selected vehicle system!
    ... to ECU poliftowe (od 2013 roku), nie jest jeszcze dodane do MES, alfaOBD chyba też tego nie ma... za to Scan XL Pro czyta parametry bez problemu, ponieważ on odczytuje tylko PID-y, a nie bezpośrednio z ECU... ja bym poczytał tematy bubu321 (.. doiagnostyka MA 170), tam jest podany program do odczytu monitorów, stan tych monitorów powie tobie czy katalizator i sondy lambda są dobre...
    Ostatnio edytowane przez euroscan ; 11-11-2015 o 09:47

  3. #13
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Logi z dzisiaj.
    W miejscu oznaczonym strzałką jest szarpnięcie silnika i spadek obrotów - dzieje się to zaraz po wrzuceniu jedynki, puszczeniu sprzęgła i w czasie równomiernego przyspieszania.
    Dodatkowo 'moment zmierzony' ma to samo załamanie, a oczekiwany idzie równo. Czy tu jest do czego się przyczepić - mam na myśli zwłaszcza tę różnicę w momentach? Ewentualnie które parametry dobrze byłoby jeszcze zmierzyć w takiej sytuacji?

    Za kilku minut już to nie wystąpiło i wykresy idą bez załamań, a momenty są równe.


    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mes.jpg
Wyświetleń:	115
Rozmiar:	30.7 KB
ID:	185410  
    Ostatnio edytowane przez Roman35 ; 08-12-2015 o 15:48

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a gdzie te logi z dzisiaj ?

    p.s.
    - a myślisz o programie scan xl pro, kody aktywacyjne masz na forum, tylko działać.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 09-12-2015 o 06:51
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #15
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    p.s.
    - a myślisz o programie scan xl pro, kody aktywacyjne masz na forum, tylko działać.
    Gdzie?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #16
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Mam scanxlpro, tylko że w ciemno to mogę sobie mierzyć. Kody znalazłem na jakimś forum Fiata i działa.
    Logi, miałem na myśli obrazek, bo w samych logach nic ciekawego nie ma.

    2015-12-08.1.zip - w 363 sekundzie szarpnięcia brak.

    Edit: zmierzyłem Short Trim i Long Trim.

    Short: min -10%, max 21%
    Long: min -5%, max 14 %
    Ostatnio edytowane przez Roman35 ; 09-12-2015 o 15:42

  7. #17
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Dzisiaj zauważyłem jeszcze to. W opisie parametru jest, że to napięcie na ECU. Więc albo czujnik jest walnięty, albo program/interfejs źle mierzy (ale w logach innych ludzi, które znalazłem na forum jest około 14V), albo faktycznie jest tam takie napięcie, co wątpliwe.

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 0,48 V
    Licznik przebiegu: 7500,0 km
    Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
    Licznik czasu obrotów max: 0,00 s
    Max prędkość obr. silnika: 0 obr/min
    Ilość ponownych zapisów: 1
    Prędkość pojazdu (z CAN): 0,0 km/h
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Temperatura wody: 38 °C
    Temperatura powietrza: 31 °C
    Temp. oleju w silniku: °C
    Wyprzedzenie zapłonu: 0,000 °
    Kąt wyprzedzenia (obliczony): 0,000 °
    Czas wtrysku: 0,000 ms
    Korekta czasu wtrysku: 3,540 ms
    Czas ładowania cewki 1: 0,000 ms
    Czas ładowania cewki 2: 0,000 ms
    Czas ładowania cewki 3: 0,000 ms
    Czas ładowania cewki 4: 0,000 ms
    Czujnik spalania stukowego: 0,000 mV
    Moment obr. silnika (zmierzony): 0,00 Nm
    Moment obr. silnika (oczekiwany): 0,00 Nm
    Przepływ powietrza: 0,00 Kg/h
    Ciśnienie w dolocie: 1003 mBar
    Oczekiwane ciśnienie powietrza: 1000 mBar
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 998 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 998 mBar
    Ciśnienie doładowania (przetwornik): V
    Kąt przepustnicy: 6,63 °
    Kąt przepustnicy: 2,0 %
    Pozycja przepustnicy (ścieżka 1): 6,63 °
    Pozycja przepustnicy (ścieżka 2): 6,50 °
    Steroanie zaworu przepustnicy: 50,0 %
    Adaptacja przepustnicy: Niewymagany
    Faza adaptacji przepustnicy: Przyswojony
    Przepustnica elektroniczna (tryb awaryjny): Aktywny
    Napięcie lambda 1 przed kat.: V
    Napięcie lambda 1 za kat.: 0,051 V
    Integrator sondy lambda 1: 1,00000
    Integrator sondy lambda 2: 1,00000
    Stan lambda przed kat.: Pętla otwarta
    Stan lambda 1 za kat.: Pętla otwarta
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 1120 obr/min
    Włączenie korekty dyspersji UniAir:
    Stan siłownika korekty dyspersji UniAir:
    Tryb sterowania elektrozaworów UniAir: Późne otwarcie
    Kąt zamknięcia elektrozaworów (polecenie 1): 0,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (1): 0,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (2): 0,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (3): 0,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (4): 0,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (5): 0,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (6): 0,00 °
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
    Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,980 V
    Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 1,000 V
    Styk pedału sprzęgła: Zwolniony
    Pedał sprzęgła rozszerzony: Zwolniony
    Pozycja pedału hamulca: Zwolniony
    Włącznik światła stop: Zwolniony
    Funkcja STOP&START: WYŁ.
    Żądanie funkcji Stop&Start: WYŁ.
    Wyłącznik podciśnieniowy wspomagania hamulców: Zamknięty
    Przycisk tempomatu - wł./wył.: WYŁ.
    Przycisk tempomatu - przyspiesz (+): WYŁ.
    Przycisk tempomatu - zwolnij (-): WYŁ.
    Przycisk tempomatu - wznów (RCL): Zwolniony
    Prędkość oczekiwana tempomatu: 0 km/h
    Żądanie uruchomienia klimatyzacji: WYŁ.
    Spreżarka klimatyzatora: WŁ.
    Ciśnienie klimatyzacji: 0,018 Bar
    Prędkość wentylatora: WYŁ.
    Ciśnienie atmosferyczne: 1002 mBar
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Pozycja kluczyka: Praca
    Automatyczna skrzynia biegów: Manualna
    Włączony bieg: Żaden/neutralny
    Kontrolka awarii: Miga
    Funkcja ograniczenia osiągów : Nie aktywny
    Ostatnio edytowane przez Roman35 ; 09-12-2015 o 21:48

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - dziwne te odczyty.
    - odczyty należy robić na pracującym silniku (obroty biegu jałowego), oraz na zatrzymanym, tak jak poniżej.
    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 14,24 V
    Licznik przebiegu: 17645,0 km
    Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 12450,0 km
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
    Licznik czasu obrotów max: 0,00 s
    Max prędkość obr. silnika: 0 obr/min
    Ilość ponownych zapisów: 1
    Prędkość pojazdu (z CAN): 0,0 km/h
    Obroty silnika: 750 obr/min
    Temperatura wody: 92 °C
    Temperatura powietrza: 42 °C
    Temp. oleju w silniku: 92 °C
    ---------------------------
    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 12,09 V
    Licznik przebiegu: 17645,0 km
    Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 12450,0 km
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
    Licznik czasu obrotów max: 0,00 s
    Max prędkość obr. silnika: 0 obr/min
    Ilość ponownych zapisów: 1
    Prędkość pojazdu (z CAN): 0,0 km/h
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Temperatura wody: 16 °C
    Temperatura powietrza: 13 °C
    Temp. oleju w silniku: 18 °C
    - a jak wygląda u ciebie stan monitorów, z Scan xl pro ?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	G-monitory.jpg
Wyświetleń:	40
Rozmiar:	56.5 KB
ID:	185567  
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 10-12-2015 o 06:59
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #19
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Proszę bardzo:

    Rano na zimnym silniku przy włączonym zapłonie (zauważyłem, jeszcze, że nie ma pomiaru temperatury oleju. Dodatkowo rano temperatura powietrza w dolocie jest zawsze o 2-3 C wyższa niż na termometrze w samochodzie i w domu na termometrze zewnętrznym):

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 0,47 V
    Licznik przebiegu: 7514,0 km
    Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
    Licznik czasu obrotów max: 0,00 s
    Max prędkość obr. silnika: 0 obr/min
    Ilość ponownych zapisów: 1
    Prędkość pojazdu (z CAN): 0,0 km/h
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Temperatura wody: 7 °C
    Temperatura powietrza: 8 °C
    Temp. oleju w silniku: °C
    Wyprzedzenie zapłonu: 0,000 °
    Kąt wyprzedzenia (obliczony): 0,000 °
    Czas wtrysku: 0,000 ms
    Korekta czasu wtrysku: 3,540 ms
    Czas ładowania cewki 1: 0,000 ms
    Czas ładowania cewki 2: 0,000 ms
    Czas ładowania cewki 3: 0,000 ms
    Czas ładowania cewki 4: 0,000 ms
    Czujnik spalania stukowego: 0,000 mV
    Moment obr. silnika (zmierzony): 0,00 Nm
    Moment obr. silnika (oczekiwany): 0,00 Nm
    Przepływ powietrza: 0,00 Kg/h
    Ciśnienie w dolocie: 1006 mBar
    Oczekiwane ciśnienie powietrza: 1005 mBar
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 1003 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1005 mBar
    Ciśnienie doładowania (przetwornik): V
    Kąt przepustnicy: 6,50 °
    Kąt przepustnicy: 2,6 %
    Pozycja przepustnicy (ścieżka 1): 6,50 °
    Pozycja przepustnicy (ścieżka 2): 6,44 °
    Steroanie zaworu przepustnicy: 50,0 %
    Adaptacja przepustnicy: Niewymagany
    Faza adaptacji przepustnicy: Przyswojony
    Przepustnica elektroniczna (tryb awaryjny): Aktywny
    Napięcie lambda 1 przed kat.: V
    Napięcie lambda 1 za kat.: 0,047 V
    Integrator sondy lambda 1: 1,00000
    Integrator sondy lambda 2: 1,00000
    Stan lambda przed kat.: Pętla otwarta
    Stan lambda 1 za kat.: Pętla otwarta
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 1200 obr/min
    Włączenie korekty dyspersji UniAir:
    Stan siłownika korekty dyspersji UniAir:
    Tryb sterowania elektrozaworów UniAir: Późne otwarcie
    Kąt zamknięcia elektrozaworów (polecenie 1): 0,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (1): 0,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (2): 0,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (3): 0,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (4): 0,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (5): 0,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (6): 0,00 °
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
    Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,969 V
    Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,992 V
    Styk pedału sprzęgła: Zwolniony
    Pedał sprzęgła rozszerzony: Zwolniony
    Pozycja pedału hamulca: Zwolniony
    Włącznik światła stop: Zwolniony
    Funkcja STOP&START: WYŁ.
    Żądanie funkcji Stop&Start: WYŁ.
    Wyłącznik podciśnieniowy wspomagania hamulców: Zamknięty
    Przycisk tempomatu - wł./wył.: WYŁ.
    Przycisk tempomatu - przyspiesz (+): WYŁ.
    Przycisk tempomatu - zwolnij (-): WYŁ.
    Przycisk tempomatu - wznów (RCL): Zwolniony
    Prędkość oczekiwana tempomatu: 0 km/h
    Żądanie uruchomienia klimatyzacji: WYŁ.
    Spreżarka klimatyzatora: WŁ.
    Ciśnienie klimatyzacji: 0,014 Bar
    Prędkość wentylatora: WYŁ.
    Ciśnienie atmosferyczne: 1007 mBar
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Pozycja kluczyka: Praca
    Automatyczna skrzynia biegów: Manualna
    Włączony bieg: Żaden/neutralny
    Kontrolka awarii: Miga
    Funkcja ograniczenia osiągów : Nie aktywny


    Po przejechaniu 10 kilometrów, na biegu jałowym:

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 0,55 V
    Licznik przebiegu: 7525,0 km
    Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
    Licznik czasu obrotów max: 0,00 s
    Max prędkość obr. silnika: 0 obr/min
    Ilość ponownych zapisów: 1
    Prędkość pojazdu (z CAN): 0,0 km/h
    Obroty silnika: 853 obr/min
    Temperatura wody: 77 °C
    Temperatura powietrza: 24 °C
    Temp. oleju w silniku: °C
    Wyprzedzenie zapłonu: -0,125 °
    Kąt wyprzedzenia (obliczony): 0,500 °
    Czas wtrysku: 2,038 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,582 ms
    Czas ładowania cewki 1: 3,102 ms
    Czas ładowania cewki 2: 3,092 ms
    Czas ładowania cewki 3: 3,174 ms
    Czas ładowania cewki 4: 3,144 ms
    Czujnik spalania stukowego: 209,875 mV
    Moment obr. silnika (zmierzony): 24,00 Nm
    Moment obr. silnika (oczekiwany): 24,25 Nm
    Przepływ powietrza: 9,00 Kg/h
    Ciśnienie w dolocie: 713 mBar
    Oczekiwane ciśnienie powietrza: 715 mBar
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 996 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1001 mBar
    Ciśnienie doładowania (przetwornik): V
    Kąt przepustnicy: 4,00 °
    Kąt przepustnicy: 1,0 %
    Pozycja przepustnicy (ścieżka 1): 4,00 °
    Pozycja przepustnicy (ścieżka 2): 3,69 °
    Steroanie zaworu przepustnicy: 43,4 %
    Adaptacja przepustnicy: Niewymagany
    Faza adaptacji przepustnicy: Przyswojony
    Przepustnica elektroniczna (tryb awaryjny): Aktywny
    Napięcie lambda 1 przed kat.: V
    Napięcie lambda 1 za kat.: 0,176 V
    Integrator sondy lambda 1: 1,10696
    Integrator sondy lambda 2: 1,00000
    Stan lambda przed kat.: Pętla zamknięta
    Stan lambda 1 za kat.: Pętla otwarta
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 765 obr/min
    Włączenie korekty dyspersji UniAir:
    Stan siłownika korekty dyspersji UniAir:
    Tryb sterowania elektrozaworów UniAir: Późne otwarcie
    Kąt zamknięcia elektrozaworów (polecenie 1): 574,81 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (1): 106,75 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (2): 232,06 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (3): 286,31 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (4): 412,69 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (5): 466,50 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (6): 642,25 °
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
    Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,977 V
    Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,992 V
    Styk pedału sprzęgła: Zwolniony
    Pedał sprzęgła rozszerzony: Zwolniony
    Pozycja pedału hamulca: Zwolniony
    Włącznik światła stop: Zwolniony
    Funkcja STOP&START: WYŁ.
    Żądanie funkcji Stop&Start: WYŁ.
    Wyłącznik podciśnieniowy wspomagania hamulców: Zamknięty
    Przycisk tempomatu - wł./wył.: WYŁ.
    Przycisk tempomatu - przyspiesz (+): WYŁ.
    Przycisk tempomatu - zwolnij (-): WYŁ.
    Przycisk tempomatu - wznów (RCL): Zwolniony
    Prędkość oczekiwana tempomatu: 0 km/h
    Żądanie uruchomienia klimatyzacji: WYŁ.
    Spreżarka klimatyzatora: WŁ.
    Ciśnienie klimatyzacji: 0,030 Bar
    Prędkość wentylatora: WYŁ.
    Ciśnienie atmosferyczne: 1003 mBar
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Pozycja kluczyka: Praca
    Automatyczna skrzynia biegów: Manualna
    Włączony bieg: Żaden/neutralny
    Kontrolka awarii: Miga
    Funkcja ograniczenia osiągów : Nie aktywny


    ScanXL Pro:

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ScanXL.jpg
Wyświetleń:	58
Rozmiar:	40.1 KB
ID:	185568  
    Ostatnio edytowane przez Roman35 ; 10-12-2015 o 08:37

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - brak pomiaru to chyba problem braku zgodności ISO tej wersji MES-a z twoim modelem silnika (MY 2014 chyba)
    - o czujniku wspomagania hamulców nie mam tej informacji u siebie.

    Funkcja STOP&START: WYŁ.
    Żądanie funkcji Stop&Start: WYŁ.
    Wyłącznik podciśnieniowy wspomagania hamulców: Zamknięty
    Przycisk tempomatu - wł./wył.: WYŁ.
    Przycisk tempomatu - przyspiesz (+): WYŁ.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Prośba o analizę logów.
    Utworzone przez michal.115 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-10-2014, 17:39
  2. Prośba o analizę logów 2.4 20V
    Utworzone przez Roni_Sanok w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-06-2014, 06:27
  3. Prośba o analizę logów 1.9 jtd 16v 140km
    Utworzone przez Długi1987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 29-09-2013, 11:59
  4. Prośba o analizę logów JTD 105km
    Utworzone przez mkenad w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-07-2013, 14:53
  5. Przepływka - wykres, prośba o analizę
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 07-06-2012, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory