Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Prośba o analizę logów 2.4 20V

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Roni_Sanok
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Sanok, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2.4 20V
    Postów
    144

    Domyślnie Prośba o analizę logów 2.4 20V

    Witam, temat rzeka... ale raz jeszcze:
    Auto dziwnie się zachowuję w przedziale 2000-2500 obr. Dostaje takiego jak by zamulenia i nie moge dojść końca co jest nie tak... Do tego masakrycznie dymi... nie ma żadnej dziurki w dolocie, węże posprawdzane i wymienione, wtryski sprawdzone, turbo na stole wyczyszczone - łopatki się nie zacinają, przepływomierz podmieniony, overboost podmieniony, czujnik doładowania podmieniony... EGR wycięty i zaślepiony... Ratujcie.
    Attached Files Attached Files

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Masakrycznie źle wyregulowana sztanga?
    W tak mocnej skali to jeszcze nie widziałem. Dałbym całe turbo do sprawdzenia

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Roni_Sanok
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Sanok, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2.4 20V
    Postów
    144

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Masakrycznie źle wyregulowana sztanga?
    W tak mocnej skali to jeszcze nie widziałem. Dałbym całe turbo do sprawdzenia
    i to może być też przyczyna dymienia?

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Stawiam że tak bo mocno zbija ci ciśnienie, fakt że za zmianą ciśnienia będzie dawka spadała ale może kopcić wtedy.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Roni_Sanok
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Sanok, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2.4 20V
    Postów
    144

    Domyślnie

    czyli turbinka do specjalisty...

    Dzięki wielkie
    Ostatnio edytowane przez Roni_Sanok ; 03-06-2014 o 21:53

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Pawlus873
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Okolice Zamościa
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150km
    Postów
    144

    Domyślnie

    Kolego problem może być właśnie w turbince, jeśli ktoś ją już rozberał to możę być taka opcja że już jej dobrze nie poskładał i nie wyregulował już porządnie jak przewiduje producent. Turbiny Garretta ze zmienną geometrią nie nadają się do regeneracji czy usatwień ponieważ nikt nie posiada takich umiejętnośći i sprzętu jak serwis GARRETTA. Turbinka musi być dobrze wyregulowana w niskim zakresie obrotów jak i w wysokich, ogólnie regeneracja nie przynosi 100% zadowolenia z mocy auta jedynie nowa ORGINALNA za ok 3 tys zł. Rzyczliwe zakłady które specjalizują się regeneracją turbosprężarek powinny odmówić taką usługę jak regeneracja turbinki ze zmienną geometrią w innym przypadku, gdy nas oszukają poskładają na Chińskich częśćiach Pozdrawiam

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Ale z drugiej strony to jest chore.. To po co to jest skoro tego nie potrafią wyregulować ?
    Musi być gdzieś zakład gdzie dobrze to zrobi..


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Pawlus873
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Okolice Zamościa
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150km
    Postów
    144

    Domyślnie

    Owszem może i jest taki zakład, ale szczerze wątpie żeby wyregulował Turbine tak jak producent prosto z Fabryki. Głównie również chodzi tu o Patent którego Producent GARRETTA nie zdradza, właśnie chodzi tu o regulacje. Wymienić uszczelniacze, czy panewkę to każda firma zrobi tylko już nie wyreguluje łopatek tak jak producent osobiście nie Polecam takiego zabiegu robiłem w profesjonalnej firmie Turbinke zapłaciłem ok 1500zł i Turbinka nie była dobrze zrobiona, zaczeła pogwizdywać po ok 40 tys km i nie pompowała odpowiedniego ciśnienia. Byłem na hamowni i rzczewiście pracownik uznał że turbina nie ma fabrycznych parametrów regulacyjnych bo nie osiąga swojej max mocy przy niskich i wysokich obrotach. Zdecydowałem się na zakup nowej Orginalnej z Fabryki Garretta, różnica ogromna auto pracuje jakby wyszło prosto z fabryki.

  9. #9
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    wszystko ok tylko roznica kupic turbine za 3 tys do auta za 40 tys, a do auta za 10...

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    dareme89, masz rację. - nie każdego stać to tak na marginesie


    Pawlus873, ja mam zmienne geo i np moja ma słabszy dół niż kumpel w 2.4 166 z stałą geometrią turbo..

    Dlatego myślę, iż ktoś maczał tam swoje macki


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-01-2015, 10:23
  2. Prośba o analizę logów.
    Utworzone przez michal.115 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-10-2014, 17:39
  3. Prośba o analizę logów 1.9 jtd 16v 140km
    Utworzone przez Długi1987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 29-09-2013, 11:59
  4. Prośba o analizę logów JTD 105km
    Utworzone przez mkenad w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-07-2013, 14:53
  5. Prośba o analizę logów 1.9 JTD 8v (105km do 140km)
    Utworzone przez Voytheck w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-05-2013, 16:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory