Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Prośba o analizę logów 1.9 JTD 8v (105km do 140km)

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Voytheck
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Jastrzebie-Zdroj
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 115 KM(CHIP-140 KM), Fiat Barchetta, Lancia Phedra, Smart For2
    Postów
    39

    Domyślnie Prośba o analizę logów 1.9 JTD 8v (115km do 140km)

    Witam!
    Mam wielką prośbę do Was o analizę logów mojej AR147 JTD 8v 115km (po chip'ie do 140km), EGR zaślepiony. Max ciśnienie doładowania to nieco ponad 2200 mBarów. Wydaje mi się że silnik jest dość ociężały w porównaniu np. z 2,0 HDi 136 km. A może jest wszystko OK, a to moje "widzi mi się". Test zrobiłem jadąc na 4-biegu od prędkości obrotowej ok. 1200 obr./min wciskając pedał gazu do podłogi.
    Dzięki Wszystkim za pomoc
    Pozdr.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wykres_4bieg.jpg
Wyświetleń:	296
Rozmiar:	67.1 KB
ID:	95340
    Voytheck
    Ostatnio edytowane przez Voytheck ; 08-05-2013 o 15:40

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    To co jest załączone nie nadaje się do analizy.

    Jaki rocznik jest tej Alicji ? Masz wykres z hamowni ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Voytheck
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Jastrzebie-Zdroj
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 115 KM(CHIP-140 KM), Fiat Barchetta, Lancia Phedra, Smart For2
    Postów
    39

    Domyślnie

    Możesz mi wskazać błąd wykresu? Rok produkcji to 2002. Nie mam danych z hamowania, Auto miało dane w dokumentach niemieckich że posiada 140 KM oraz w dowodzie rejestracyjnym. W komorze silnika również jest chip Novitec (w tej chwili nie pamiętam jaki model) a po jego wypięciu auto nie odpala więc nie jest to jakaś atrapa.
    Dziękuję za odpowiedź.
    Pozdr.
    Voytheck

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Nie ma błędu wykresu. Z niego po prostu nic nie wynika.
    Nawet jak zrobisz poprawnie logi i w poprawnym formacie, to i tak nic z nich nie będzie wynikało. Czemu ? Bo z tego co piszesz, to masz założonego boxa, a on po prostu fałszuje dane. To co odczytujesz z FES-a i to co faktycznie się dzieje w silniku z box-em, to dwie różne rzeczy
    To jest właśnie problem box-ów.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Voytheck
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Jastrzebie-Zdroj
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 115 KM(CHIP-140 KM), Fiat Barchetta, Lancia Phedra, Smart For2
    Postów
    39

    Domyślnie

    Dzięki za szybką odpowiedź, z której jeśli dobrze zrozumiałem, posiadając box'a nie ma możliwości poprawnych logów?
    Pozdr.
    Voytheck

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    logów na hamowni tak ale z fesa to raczej nie,choć to box fabryczny i nie sądzę aby on sam mógł być problemem

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Voytheck Zobacz post
    Dzięki za szybką odpowiedź, z której jeśli dobrze zrozumiałem, posiadając box'a nie ma możliwości poprawnych logów?
    Pozdr.
    Voytheck
    Żaden program lub urządzenie diagnostyczne nie pokaże ci prawdziwych wartości, bo są one fałszowane przez box-a. Po prostu ECU widzi już fałszywe informacje z czujników. TY widzisz w programie to co widzi ECU. To cały problem. Diagnostyka takiego silnika jest żadna. Dawki paliwa, powietrze, doładowanie jest fałszywe. A, odczyt z hamowni ma sie nijak do tego co się dzieje w silniku. Widać tylko wartość momentu obrotowego i tyle.
    Box jest dobry gdy nie chcesz tracić gwarancji na samochód, a nie było cie stać na coś mocniejszego.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Voytheck
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Jastrzebie-Zdroj
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 115 KM(CHIP-140 KM), Fiat Barchetta, Lancia Phedra, Smart For2
    Postów
    39

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Żaden program lub urządzenie diagnostyczne nie pokaże ci prawdziwych wartości, bo są one fałszowane przez box-a. ...
    No właśnie, a kiedy wypnę box'a auto nie odpala

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Voytheck Zobacz post
    No właśnie, a kiedy wypnę box'a auto nie odpala
    No bo box jest wpięty szeregowo w niektóre przewody.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    To dziwne, u mnie po odpięciu boxa wsio działa jak należy, zero błędów i silnik odpala normalnie.
    Jaki błąd pokazuje Ci po odpięciu boxa?

Podobne wątki

  1. Prośba o analizę logów.
    Utworzone przez michal.115 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-10-2014, 17:39
  2. Prośba o analizę logów 2.4 20V
    Utworzone przez Roni_Sanok w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-06-2014, 06:27
  3. Prośba o analizę logów 1.9 jtd 16v 140km
    Utworzone przez Długi1987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 29-09-2013, 11:59
  4. Prośba o analizę logów JTD 105km
    Utworzone przez mkenad w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-07-2013, 14:53
  5. [156] JTD - szarpie, brak mocy; prośba o analizę logów
    Utworzone przez adamek_b w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 13-07-2013, 12:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory