Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 91

Temat: "Korekta" lakieru w wykonaniu amatora

  1. #41
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał kicaj Zobacz post
    Kwota za wszystko wyjdzie Ci pewnie 600-700 zł i to jeśli kupisz tylko podstawowe produkty. A za taką kwotę ktoś Ci ogarnie lakier.
    Kicaj - sory - ale porządna robota to 20-30 godzin,
    15zł za godzine pracy to już jest 300-450 zł, a gdzie chemia, materiały, jakieś dodatkowe koszty czy jakiś zysk.
    2 etap z prewashem to dla mnie co najmniej 800zł za mniej niż to nawet do rozmów bym nie usiadł, okej rozumiem, że chemia w większych ilościach to troche inne koszty jednostkowe na taką robotę, że ktoś może mieć już sprzęt zamortyzowany, ale nadal uważam, że to jest za mała kwota (600-700), żeby zrobić to dokładnie.
    w pierwszym poście chyba wyliczyłem ile mnie to kosztowało, a robota na Cromie była pierwsza zabawą z pastami polerskimi na aucie.
    Co do tarczy - kupujesz backplate na M14 i nie ma problemu, porządniejsze po 30zł za sztukę, ale w jakiś narzędziowych kupisz toya za 12 zł jedna i 9zł drugie M14(75 i 125mm)
    Pady od K2 (po 12-15zł), albo futro flexipads + wykończeniowe od flexipads, to nie majątek po 15-30zł w zależności od promocji w danym sklepie.
    Pasty menzerna - ~70zł za dwu system (400 i 3000)
    Całą resztę myślę, że Pablo ma, zmywacz silikonowy to nei wiem 12zł za litr ?
    Wszystko zależy co kto ma do roboty, czy ma na to czas i czy ma gdzie to zrobić.
    Ja na Cromie się uczyłem, uważam, że wyszło mi super, łącznie z wycinaniem niektórych miejsc papierem ściernym - co uważałem, że będzie potrzebne lakierowanie.
    A na sam koniec, najtańsza polerka, pewnie odsprzedać się nie da,
    ale wszystko od padów, przez futra, backplate, reszty past i inne duperele - ktoś kto ma do zrobienia jedną korektę - to to wszystko odkupi, przecież przejazd przez 159 nie zniszczy tych elementów - będą jak nowe. (a jeśli chodzi o chemie to zejdzie około połowy - więc na drugie takie auto starczy)
    147 powodów do zadowolenia

  2. #42
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kicaj
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 jtd 8v
    Postów
    269

    Domyślnie

    Wiesz tak mozna liczyc bez konca bo przydalaby sie jakas porzadna lampa metalohalogenowa i jakis led lenser, miernik lakieru itd. Na same microfibry wydalem kilka stowek i prawie wszystkich uzywam przy jednym aucie. Ja oferuje korekty na jakies 80 procent. Wiekszosci osob wystarczy jak nie walczysz o kazda gleboka ryse. W 20 godzin sie zazwyczaj wyrobie ale nie leze w tym czasie tylko zasuwam. W sprzet zainwestowalem juz kupe kasy ale mam tez go dla siebie. Gdybym mial placic za lokal i skladki nie wzialbym polerki do reki za mniej niz 600-700 zl bo to sie nie oplaca.

  3. #43
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał kicaj Zobacz post
    Gdybym mial placic za lokal i skladki nie wzialbym polerki do reki za mniej niz 600-700 zl bo to sie nie oplaca.
    No i tu jest sedno sprawy - bo taki lakiernik typowy janusz to nagada jakich cudów nie zrobi.
    Wezmie 400zł z czego opłaca warsztat, zus, pracownika, materiały i sprzet. Zrobi wow w 10h, ale co z tego jak po miesiącu pasta się wypłucze i będzie koncert holosów.
    Co nie zmienia faktu, że kosztowna zabawa i kto wie z czym to sie je, wie ile to powinno kosztować.
    Tak samo jak pisałem o praniu alcantary - zeszło mi caly dzień, zuzyłem chemii za 50 zł, ponad 9h roboty, nie liczę wody czy prądu zużytego w tym czasie, odkurzacza piorącego, szczotek, mikrofibr, grzebieni do przeczesnia włosia.
    A gość z pralni w twarz mi się zaśmiał bo on 80zł by wziął i nie miałbym problemu
    147 powodów do zadowolenia

  4. #44
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Jest jeszcze druga sprawa. Ilu bierze kupę kasy za robotę a i tak oszukują. Co pojedziesz za 3 miesiące z reklamacją? Przecież to jest nie do udowodnienia.

  5. #45
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Przecież to jest nie do udowodnienia
    Masz wątpliwości bierzesz do ręki zmywacz silikonowy/IPA czy nawet APC przecierasz szmatką i świecisz halogenem.
    Widać jak na dłoni.
    147 powodów do zadowolenia

  6. #46
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ale zaraz po zabiegu? Przy odbiorze?

  7. #47
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kicaj
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 jtd 8v
    Postów
    269

    Domyślnie

    Przecierasz jakis element. Najlepiej taki malo dostepny gdzie zachodzi podejrzenie ze komus moglo sie nie chciec. Stracisz wosk ale mozesz odkryc cala prawde.

  8. #48
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Byłem dzisiaj na obejrzeniu swojego auta i gość o korekt stwierdził ,że będzie mi potrzebna dwuetapowa korekta za 900zł plus 300zł powłoka ceramiczna.

  9. #49
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    No to sporo pracy potrzebuje lakier. Ale jak się zdecydujesz, to na pewno będą to bardzo dobrze wydane pieniądze. Sam już zbieram na wiosnę na taką korektę
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  10. #50
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Zastanawiam się czy samemu tego nie zrobić.

Podobne wątki

  1. [159] Katalog felg pasujących na zaciski Brembo: "duże" 2.4, 3.2, "małe" 1.9 polift)
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 15-07-2020, 11:04
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10
  3. Zlot Ogólnopolski "Alfaholicy" 2013 - Tor "Kielce" (Miedziana Góra)
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 703
    Ostatni post / autor: 21-08-2013, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory