Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: guziczki podnoszenia szyb - czy można podmieniać

  1. #1
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,458

    Domyślnie guziczki podnoszenia szyb - czy można podmieniać

    Zachciało mi się regeneracji uchwytów drzwi (powycierana miejscami "gumowana" warstwa wykończeniowa).
    Raz, że mordęga z wyczyszczeniem starej warstwy przed malowaniem, dwa że chyba przy demontażu uszkodziłem dwa z czterech po str kierowcy - one są na takich drobnych trzpieniach plastikowych zamocowane w obudowie i po jednej stronie ten dzyndzki-trzpienie popękały.

    Moje pytanie - może komuś się to zdarzyło i czy można założyć na str kierowcy przełącznik ze str pasażera ? (tańsze w zakupie po prostu) ? - wylutować z płytki stary, przylutować nowy ?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Spokojnie pasują. Możesz przekładać tylko i tak masz 3 uszkodzone wiec musisz kupić. To wcale nie jest drogie. Znajdź jakiegoś trupa na części to za pól darmo Ci sprzedadzą.

  3. #3
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,458

    Domyślnie

    Cytat Napisał sneijder Zobacz post
    Spokojnie pasują. Możesz przekładać tylko i tak masz 3 uszkodzone wiec musisz kupić. To wcale nie jest drogie. Znajdź jakiegoś trupa na części to za pól darmo Ci sprzedadzą.
    uszkodzone mam 2, a dwa są ok. Z cenami to jest tak, że widzę same panele od str kierowcy z 4 guziczkami od 120zł (BTW jest też panel - uchwyt NÓWKA za bagatela >700zł (a to i tak tanio ponoć). A z poj guziczkami po 15-20zł .
    No ok, może więcej nie popsuję lutując

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Tobie chyba są potrzebne pojedyncze przełączniki czy źle rozumiem?jak tak to kupuj pojedynczo. Po co cały panel

  5. #5
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,458

    Domyślnie

    Tak tak, pojedyncze. Sęk w tym że w weekend przeglądając ogłoszenia nie znalazłem pojedynczych - dlatego panel w razie czego.
    Ale już znalazłem , choć zatrzęsienia to tego nie ma jednak.

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Nawet nie musisz lutować, wystarczy przełożyć sam plastikowy pstryczek bo to on najczęściej pęka.
    Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
    Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    jeżeli chodzi o same plastyki to możesz nawet przełożyć ze 156

  8. #8
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,458

    Domyślnie

    No racja ! właśnie pękło tam gdzie "półoska" wchodzi w obudowę. Jak ze 156 ta góra jest ta sama to jeszcze lepiej, dzięki Koledzy!

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Zawsze możesz pokleić te zaczepy. Od spodu dla wzmocnienia doklejasz kawałek cienkiego twardego plastiku i jest nie do zabicia. Mam tak u siebie od pół roku. Wcześniej wymieniałem i średnio co miesiąc mi żona albo dzieciaki któryś łamała.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    AR 166 2,4 jtd
    Postów
    56

    Domyślnie

    Ja ostatnio naprawiałem u siebie taki złamany plastik. Jeśli masz to co się ułamało to bez stresu idzie naprawić. Ja to zespawałem, tylko trzeba uważać z temperaturą żeby nie potopić, trzeba też pamiętać ze trzeba uzupełnić braki plastiku. Roboty jest na 10 minut z wyjęciem

Podobne wątki

  1. [159] Silniczek podnoszenia szyb
    Utworzone przez Radziu147 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-10-2015, 23:40
  2. [159] Mechanizm podnoszenia szyb
    Utworzone przez robert9990 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-05-2015, 10:32
  3. [145] Silniczki podnoszenia szyb
    Utworzone przez Slades w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-09-2009, 18:05
  4. mechanizm podnoszenia szyb
    Utworzone przez frynas w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-11-2007, 11:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory