Bo może albo wolą mieć wszystko jak na tacy albo nie wiedzą, że nie ma potrzeby wyciągania serducha
Bo może albo wolą mieć wszystko jak na tacy albo nie wiedzą, że nie ma potrzeby wyciągania serducha
Bez problemów jest wszędzie dojście bez wyciągania motoru
Polecicie kogoś kto by się tym zajął? Chodzi mi o Mazowsze, Warszawa, Legionowo, Ostrołęka, Pułtusk, Wyszków itd.
Ewentualnie jaki Koszt że swoimi częściami i bez części, czy jest możliwość dostania jakiejś gwarancji rozruchowej![]()
Pablo garage w Minsku Maz. Wyguglaj.
https://www.facebook.com/pablogarage/?fref=photo
Pablo przeważnie robi bez wyciągania silnika, co do kosztu się dopytasz, mi nigdy nie opłaca się ze swoimi gratami do nich jechać, a co do gwarancji to będziesz miał. Tylko się szykuj na być może nieco dłuższe oczekiwanie, ale to też zależy
Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 28-12-2015 o 15:23
Dzięki wielkie Panowie!! Rozrząd był robiony jakieś 50-60 tys km temu. Wg. Książki serwisowej szwajcarskiej. Mam autko od dwóch tych i dumam jak z tym rozrządem, ale myślę, że akurat taka sprawa to raczej nie warto Czekać
Zmieniaj kolego jak najszybciej, chyba że lubisz ryzyko i jazdę na tykającej bombie. Jak Ci strzeli pasek to dopiero zabulisz i zapłaczesz
Nie odważyłabym się czekać do 60tyś. U mnie np. pompa wody padła po 40tyś, każda część może ulec wcześniejszemu zużyciu. Zmień i będziesz miał pewność i spokojną głowę.
Nie wierz w książki serwisowe.
pozdrawiam
http://ann156.fotosik.pl/
GT 3.2 V6 Q2 '05 (09.2014)
MiTo 1.4 T-Jet 155 KM '09 (10.2016)
Spider 2.0 TS '99 (10.2022)
______________________________
156 2.5 V6 '00 (03.2010-10.2014)
156 1.9 JTD '98 (06.2006-03.2010)
Przy ciężkiej nodze poprzednika, nawet biorąc pod uwagę autentyczność książki to już najwyższy czas na wymianę rozrządu.
Jeszcze małą rada przy okazji pompy wody, jak by cię korciło u jakiegoś okolicznego mechanika wymieniać, to spytaj się właśnie jakie graty i pompę polecają, jak plastik to spieprzaj stamtąd. I spytaj się ile za wymianę i jak oni widzą działania przy tej operacji- piszę to gdyż kiedyś moja bystra kobita pojechała sobie do serwisu Alfy w Stolicy i w czasie rozmowy okazało się że i wariator w Busso trzeba wymienić![]()