To ja napiszę coś całkowicie odwrotnego.
Przy temperaturach jakie mamy obecnie -6-8 stopni, mój dyszel odpala szybciej niż przy dodatnich. Na plusie słyszę może max ze dwa obroty silnika a teraz odpala jakby bez jakiegokolwiek kręcenia. Od razu.
To ja napiszę coś całkowicie odwrotnego.
Przy temperaturach jakie mamy obecnie -6-8 stopni, mój dyszel odpala szybciej niż przy dodatnich. Na plusie słyszę może max ze dwa obroty silnika a teraz odpala jakby bez jakiegokolwiek kręcenia. Od razu.
Ostatnio edytowane przez syfon ; 31-12-2015 o 18:42
Mnie odpala od strzału - choć słyszalnie ciężej niż normalnie. Pierwsze kilka sekund po odpaleniu brzmi jak ruszająca lokomotywa. Później przez krótki okres mam też podniesione obroty z jakichś 750 na 800-850. I to wszystko przy -3. Jutro odpalę wg prognoz w okolicach -10.
Mnie też w mrozy odpala lepiej jak jest ciepło. Ale mam zrobionego softa a mam Gt z tym samym silnikiem tyle że oryginał i w mrozy długo kręci. Pewnie dawkę startowa trzeba podnieść. Świece akumulator są ok.
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
palenie przy mrozie to dramat... wyłączone światła, podwójne grzanie świec a i tak wszystko przygasa na desce i słabo to wygląda na tle innych aut które miałem. Strach się bać co by było przy -20....
To prawda, kable masowe to podstawa, a wydaje się być tak głupią sprawą. Musisz zdemontować na chwilę akumulator do tego.
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest